KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53158
Morliny chcą być liderem
Firma chce osiągnąć pozycję lidera krajowego rynku markowych przetworów mięsnych. Musi więc wyprzedzić Sokołów i Animeks. Aby to osiągnąć spółka zwiększa nakłady na badanie rynku i receptury nowych produktów. W tym ...
2004-06-29 Food & drinks
Nowy smak Fortuny - różowy grejpfrut
W związku z dynamicznym rozwojem kategorii nektarów, marka Fortuna w połowie czerwca wzbogaciła swą ofertę soków i nektarów o nektar z różowego grejpfruta. Różowy grejpfrut dostępny jest w opakowaniach kartonowych o ...
2004-06-29 Soft drinks
Eksport pomógł uratować zakład
Za dwa miesiące Hortino w Leżajsku spłaci ostatnią ratę Hortex Holding i stanie się właścicielem majątku. W 2000 r. w Horteksie zapadła decyzja o sprzedaży zakładu w Leżajsku. Załoga zdecydowała się przejąć ...
2004-06-29 Soft drinks
Nowy produkt Kamis-Przyprawy
Firma wprowadza na rynek Panierkę Chrrrup!!! Jest to pierwsza na polskim rynku panierka, która nadaje smażonym potrawom chrupkości zachowując jednocześnie soczystość mięsa i ryb. Nowy produkt można stosować nie tylko do ...
2004-06-29 Food & drinks
Bliżej sprzedaży wody Perrier
Koncern Nestle wykonał kolejny krok zbliżający do sprzedaży słynnej marki wody mineralnej. Służby prasowe szwajcarskiej firmy poinformowały o niepowodzeniu rozmów ze związkami zawodowymi działającymi we francuskiej fabryce. Oznacza to możliwość rezygnacji ...
2004-06-29 Soft drinks
Nowy prezes PEPEESU
WZA Spółki zdecydowało o zmianach w składzie rady nadzorczej spółki w związku z rezygnacją jej przewodniczącego, Huberta Gierowskiego, oraz członka, Magdaleny Kruszewskiej. PEPEES poinformował jednocześnie, że rada nadzorcza dokonała wyboru nowego zarządu ...
2004-06-29 Food & drinks
HOOP - szczegóły współpracy z Kubusem
Spółka wysłała pierwszy transport swoich produktów do niemieckiej sieci. Ich dystrybucją zajmie się firma Kubus BMH, sprzedająca m.in. soki Maspeksu. Umowa między firmami z 18 czerwca zakłada, że Kubus do końca 2007 ...
2004-06-28 Soft drinks
Tymbark pojawia się w radiu...
Nowa kampania napoju pobudzającego Tymbark Life skierowana jest głównie do kierowców, zwłaszcza tych którzy podróżują nocą. Reklama to - zrealizowana w konwencji "powieści radiowych" -historia o Maksymilianie, kierowcy który podczas dłużącej ...
2004-06-28 Soft drinks
Tymbark pojawia się w radiu...
×
...i na półkach sklepowych
Od poniedziałku Tymbark rozpoczyna sprzedaż napojów Tymbark Aseptic. Nowe produkty powstały dzięki zainstalowaniu w Tymbarku najnowszej technologii rozlewu soków i napojów - rozlew aseptyczny do butelek plastikowych bez użycia konserwantów i ...
2004-06-28 Soft drinks
Pivovar Saris - niezły 2003 rok
Słowacki browar sprzedał w ubiegłym roku 1,5 mln hl piwa, o 4,3% więcej niż w 2002 r. Połowę zeszłorocznej produkcji stanowiło piwo wytwarzane na licencji czeskich browarów (Velkopopovicky Kozel oraz Gambrinus) ...
2004-06-28 Food & drinks
Herbapol Lublin zwiększy sprzedaż w sieciach
Pod względem sprzedaży będzie to dobry rok dla Herbapolu Lublin. Spółka, która ma 30% udział w wartym ponad 230 mln PLN rynku herbat ziołowo-owocowych, modernizuje urządzenia do konfekcjonowania ziół i linie ...
2004-06-28 Soft drinks
Mlekpol - wzrost eksportu
Grupa mleczarska zwiększy tegoroczne wpływy ze sprzedaży o ok. 400 mln PLN (do 1,2 mld PLN) i o 25% wielkość wysyłek do krajów "starej" Unii. W ocenie prezesa Edmunda Borawskiego, grupa w ...
2004-06-28 Food & drinks
UEFA EURO 2004 - Coca-Cola Predictor
Coca-Cola wraz z Mistrzostwami Europy w piłce nożnej wprowadziła nowy konkurs. Gra rozpoczęła się 10 czerwca 2004 r., i zakończy się jednocześnie z zakończeniem się imprezy. Polega ona na typowaniu wyników ...
2004-06-28 Soft drinks
Prymat - wakacyjna kampania reklamowa
"Najlepszy w Polsce, doceniony w Europie" - to hasło kampanii promującej pieprz Prymat, która ma utrwalić wizerunek przypraw Prymat jako produktów o najwyższej jakości. Reklamy pojawią się lipcu i w sierpniu w ...
2004-06-28 Food & drinks
Rosja ściągnie najwięcej inwestycji
Prawie dwie trzecie wielkich sieci detalicznych na świecie zamierza w tym roku zwiększyć swoją aktywność w krajach wschodzących gospodarek. Powód jest dość prosty: wstąpieniu do Światowej Organizacji Handlu nowych członków oraz ...
2004-06-28 Soft drinks
Upadek Domu Polskiego w Moskwie?
Handlowy Dom Polski w Moskwie, który miał być bramą na Wschód dla polskich firm, chyli się ku upadkowi. W projekcie utopiono setki tysięcy złotych z publicznej kasy. Reprezentacyjna wystawa polskich towarów ...
2004-06-28 Soft drinks
"Solidarność" walczy o zakaz handlu w niedzielę
W połowie czerwca Komisja Krajowa "S" zobowiązała przewodniczących regionów, by wystąpili z inicjatywą zakazania handlu w niedzielę sklepom o powierzchni powyżej 300 m2. Takie wnioski trafiły już do burmistrzów Kwidzynia, Malborka ...
2004-06-25 Soft drinks
Kolejna nowość od Aronii
Firma po raz kolejny rozszerzyła markę Clippo - o napoje Sekrety Lasu. Nowa linia to napoje o trzech smakach: jagody (jabłko-czarna jagoda-aronia), żurawiny (jabłko-aronia-żurawina) i jeżyny (jabłko-jeżyna-aronia). Dodatkową korzyścią dla konsumenta jest ...
2004-06-25 Soft drinks
Metromint Peppermint Water
Na amerykańskim rynku pojawił się produkt o bardzo ciekawej formule - woda mineralna z dodatkiem mięty. Dzięki zawartości mięty napój zapewnia naturalne orzeźwienie pity nawet w temperaturze pokojowej. Produkt rozlewany jest ...
2004-06-25 Soft drinks
Metromint Peppermint Water
×
Najsmaczniejsza strona w sieci
Na zlecenie Grupy Maspex firma IMP Polska przygotowała serwis www poświęcony makaronom Lubella. Na stronie www.lubella.pl miłośnicy makaronowego szaleństwa znajdą wszystkie potrzebne im informacje: opisy rodzajów makaronu, rozbudowaną bazę przepisów i ...
2004-06-25 Food & drinks
[1]
2636
|
2637
|
2638
|
2639
|
2640
|
2641
|
2642
|
2643
|
2644
|
2645
|
2646
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Soft drinks
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
Food & drinks
Wyrok TSUE daje nadzieje branży mięsnej
Food & drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Soft drinks
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Soft drinks
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
Soft drinks
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Soft drinks
Hiszpanie testują nowy bioplastik
Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA