KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Branża mleczarska zmienia opakowania produktów
- Polskie mleczarnie zaczynają zmniejszać gramaturę opakowań - ich tarę – mówi dr hab. inż. Justyna Żulewska, profesor Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. – Pozwala to zredukować ilość folii w opakowaniu nawet ...
2024-03-22 Food & drinks
Auchan uruchamia w pełni interaktywną gazetkę
Klienci Auchan Polska zyskali innowacyjną i w pełni interaktywną gazetkę. To pierwsze wśród handlowych sieci spożywczych na polskim rynku rozwiązanie z dynamicznym kontentem i możliwością zakupów online. Zawiera nowe sekcje tematyczne ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Auchan
Auchan uruchamia w pełni interaktywną gazetkę
×
poprzedni
następny
Wykrycie Salmonelli w partii hamburgera drobiowego
W wyniku działań urzędowych Państwowej Inspekcji Sanitarnej wykryto Salmonella spp. w 1 z 5 próbek Hamburgera drobiowego Classic, 250g, marki yano. Numer partii: 6350290081Termin przydatności do spożycia: 27.03.2024Kod kreskowy: 5 900751 ...
2024-03-22 Food & drinks
firmy:
Animex
Preferencje śniadaniowe pracowników biurowców
Firma MójCatering przeprowadziła badanie preferencji śniadaniowych pracowników budynków biurowych Adgar Poland. Przez pięć tygodni badani wybierali dania przygotowane przez dietetyków. Aż 87% badanych zadeklarowało, że regularnie spożywa śniadanie. Z tego 47% ...
2024-03-22 Soft drinks
Supeco rozszerza współpracę z lokalnymi producentami
Sieć hurtowo-dyskontowa Supeco należąca do Carrefour Polska, ogłasza dalszy rozwój swojej oferty dostawców lokalnych poprzez otwarcie nowego stoiska „Smak Górno” w Skarżysku-Kamiennej. To kolejny krok w ramach strategii firmy mającej na ...
2024-03-22 Soft drinks
firmy:
Supeco
Supeco rozszerza współpracę z lokalnymi producentami
×
JNT Group na zakupach w Rumunii
Spółka JNT Group, jeden z czołowych graczy na rynku wina w Polsce, sfinalizowała transakcję zakupu większościowego pakietu udziałów rumuńskiej firmy DOMENIILE BOIERU SRL. JNT Group opiera eksport na modelu bezpośredniej dystrybucji ...
2024-03-21 Food & drinks
firmy:
Domeniile Boieru
,
JNT Group
OSM Łowicz tnie produkcję roślinną
Coraz silniejsza konkurencja cenowa na rynku roślinnych alternatyw produktów mleczarskich sprawiła, że OSM Łowicz, właściciel marki Bez Deka Mleka, podjęła decyzję o ograniczeniu produkcji wyrobów roślinnych. Firma pozostawiła w ofercie tylko ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
OSM Łowicz
marki:
Bez deka mleka
Pierwszy operator systemu kaucyjnego z zezwoleniem
Po rozpatrzeniu wniosku z 14 grudnia 2023 r. złożonego przez System Kaucyjny Zwrotka S.A., Minister Klimatu i Środowiska udzielił tej spółce zezwolenie na prowadzenie systemu kaucyjnego. System Kaucyjny Zwrotka to spółka ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
System Kaucyjny Zwrotka
Sejm zajmie się niedzielami handlowymi
Polska 2050 Szymona Hołowni chce wprowadzić dwie niedziele handlowe w miesiącu. Partia przedstawiła projekt ustawy, w którym znalazła się propozycja podwójnego wynagrodzenia za pracę w niedzielę handlową. Zgodnie z projektem pracodawca ...
2024-03-21 Soft drinks
Tchibo z nową propozycją kawy z edycji Rarität
Firma Tchibo wprowadza nową propozycję z serii kaw Rarität: „Los Trapiches Colombia”. „Los Trapiches Colombia” to podróż do kolumbijskiej Huili. Tam, oprócz wysokiej jakości kawy, uprawia się również trawę cukrową, lokalnie ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Tchibo z nową propozycją kawy z edycji Rarität
×
poprzedni
następny
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
Tymbark ruszył z nową odsłoną kampanii produktów z linii Vitamini. „Łap polską marchew!” brzmi hasło przewodnie komunikacji podkreślającej benefity jakie płyną z bogatych w beta-karoten soków producenta. Już teraz na sklepowych ...
2024-03-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Starcom
,
Trzask
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini w kampanii „Łap polską marchew!”
×
poprzedni
następny
Opakowanie wódki Absolut Mosaik z limitowanej edycji
Spółka Ardagh Glass Packaging-Europe, jednostka operacyjna Ardagh Group, współpracuje z The Absolut Group w celu opracowania co roku limitowanej edycji butelki wódki Absolut. Najnowszy projekt: Absolut Mosaik powstał we współpracy z ...
2024-03-21 Food & drinks
firmy:
Ardagh
,
Pernod Ricard
marki:
Absolut
Opakowanie wódki Absolut Mosaik z limitowanej edycji
×
Będzie limit marek własnych w sklepach?
Stefan Krajewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi zapowiedział, że rząd chce wprowadzić ustawowe limity marek własnych w sklepach. Mówił również o możliwych zmianach w nazewnictwie produktów wegetariańskich i ...
2024-03-21 Soft drinks
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
Grupa Maspex, właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz czy Żubrówka, wyda na inwestycje produkcyjne w 2024 roku około 650 mln zł. Ich priorytetem będzie rozwój obszarów produkcji i logistyki ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
×
poprzedni
następny
Bezmięsna Wielkanoc z Carrefour
Sieć sklepów Carrefour ogłasza wprowadzenie nowej oferty produktów wegańskich i wegetariańskich na Święta Wielkanocne. Wspólnie z firmą BezMięsny, sieć przygotowała m.in. roślinne odpowiedniki mięsnych i rybnych wyrobów. Od 20 marca, czyli ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Bezmięsny Mięsny
,
Carrefour
Bezmięsna Wielkanoc z Carrefour
×
Sąd odrzucił wniosek spółki Palikota o postępowanie układowe
Wydział gospodarczy Sądu Rejonowego Lublin-Wschód odrzucił wniosek spółki Tenczynek Dystrybucja o otwarcie przyspieszonego postępowania układowego. Uzasadnił to brakiem "perspektyw na zawarcie lub wykonanie układu". - Sąd odmawia otwarcia postępowania restrukturyzacyjnego, jeżeli ...
2024-03-20 Food & drinks
firmy:
Tenczynek Dystrybucja
Wegańskie żelki bez dodatku cukru
Sieć handlowa Lidl Polska przygotowała dla miłośników żelków niespodziankę – na półkach sklepów debiutują wegańskie produkty bez dodatku cukru. Żelki są dostępne w trzech wersjach i kształtach, od marki własnej Sweet ...
2024-03-20 Food & drinks
firmy:
Lidl
Wegańskie żelki bez dodatku cukru
×
KE ugięła się pod naciskiem rolników
Rolnicy odnieśli niewielki sukces w wyniku unijnego porozumienia dotyczącego zmian w umowie o bezcłowym handlu z Ukrainą. Nowe ustalenia wprowadzają większe ograniczenia importowe na produkty ukraińskie oraz przedłużając zawieszenie ceł na ...
2024-03-20 Soft drinks
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
Nowoczesne centrum szkoleniowo-kompetencyjne dla przedstawicieli branży HoReCa znajduje się w nowo otwartej siedzibie MAKRO Polska, przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Pierwszy pokaz z degustacją odbył się 20 marca. Poprowadził go m.in ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
×
poprzedni
następny
Mondelez rusza z nową kampanią edukacyjną
Mondelēz International, światowy lider kategorii przekąsek od lat wdraża strategię zrównoważonego rozwoju w wielu obszarach. Od pozyskiwania surowców z troską o środowisko i lokalne społeczności, aż po edukację konsumentów w zakresie ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Mondelez International
[1]
46
|
47
|
48
|
49
|
50
|
51
|
52
|
53
|
54
|
55
|
56
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA