KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
NAV Agency
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 16
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
10 listopada marka Jeżyki zakończyła jesienną kampanię edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”, której celem było zwiększenie świadomości społecznej na temat jeży oraz potrzeby ich ochrony. W tegorocznej edycji przygotowano specjalną wersję ...
2024-11-12 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
,
Mint Media
,
NAV Agency
marki:
Jeżyki
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
×
Gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
Marka Actimel ruszyła z loterią, której motywem przewodnim jest gra Sonic. W ramach akcji można wygrać nagrody, w tym produkty na licencji Sonic. Organizatorem loterii jest NAV agency. Loteria, która ruszyła ...
2024-09-16 Food & drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Actimel
Gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
×
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
Portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu ...
2024-06-25 Soft drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Activia
Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
×
poprzedni
następny
NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium. W drodze przetargu projektowego na 2024 rok NAV agency została wybrana do ...
2024-04-24 Food & drinks
firmy:
Stumbras
,
NAV Agency
marki:
Stumbras
Lavazza kolejne dwa lata z NAV agency
Z początkiem br. Lavazza przedłużyła bezprzetargowo umowę z NAV agency na kolejne dwa lata. NAV agency obsługuje firmę Lavazza na podstawie umowy ramowej od 2021 r., kiedy to została wyłoniona w ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
Trzecia edycja loterii Lavazza Espresso
Marka Lavazza w czwartym kwartale 2023 r. ponownie stawia na promocję linii Lavazza Espresso Barista. W październiku rusza ogólnopolska loteria, degustacje kawy w sieciach handlowych oraz szerokie wsparcie in-store i digital ...
2023-10-03 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Loteria Kamis „Wygraj kuchnię marzeń!”
Marka Kamis połączyła siły z NAV agency. Efektem współpracy jest loteria, w której nagrodą główną jest 50.000 złotych na kuchnię marzeń we własnym domu. - Aktywacja jest ukłonem w stronę konsumentów i ...
2023-09-18 Soft drinks
firmy:
McCormick
,
NAV Agency
marki:
Kamis
Szkolne grzeszki w kampanii Grześków
Wafle Grześki (Colian) wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown oraz Peanut Butter. Już 15 września rusza konkurs „Wyjaw szkolne Grzeszki”, który wpisuje się w okres „Back to School”. Aby wziąć ...
2023-09-15 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Szkolne grzeszki w kampanii Grześków
×
poprzedni
następny
Startuje nowa edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój
Tegoroczna edycja akcji „Mamo, tato, wolę wodę!” jest już 14. odsłoną przygód Zdrojka i jego przyjaciół. W tym roku kompleksowe przygotowanie i organizacja programu znów leżą po stronie NAV agency. Od ...
2023-09-08 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
NAV Agency
marki:
Żywiec Zdrój
13. edycja programu „Gotuj się na zmiany”
Startuje kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Celem akcji jest propagowanie dobrych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych, a także zainteresowanie ich odpowiedzialnym podejściem ...
2023-09-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
NAV Agency
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
Marka Tymbark przedstawia najnowszy teledysk do utworu „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Hit Skaldów, został tym razem przearanżowany przez takie gwiazdy muzyki jak Brodka, Król, Igo oraz Miuosh. Najnowsza ...
2023-08-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
LensThat
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Nowa reinterpretacja „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”
×
poprzedni
następny
Aktywacja „Pod kapslem wszystko mi gra!”
„Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” to jedna z najpopularniejszych piosenek o miłości w Polsce. Od lat jest także kojarzona z marką Tymbark, która po raz kolejny postanowiła nawiązać współpracę ...
2023-07-21 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDB & Tribal
,
Hope
,
Juice
,
Moon Films
,
NAV Agency
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Tymbark
Wakacyjna loteria marki Familijne
W loterii marki Familijne znajduje się ponad 1,7 tys. nagród. Zwycięzcy akcji otrzymają cztery vouchery w kwocie 10 tys. zł na wyjazd wybrany z oferty portalu wakacje.pl. Klient który chce wziąć ...
2023-07-06 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Wafle Familijne
Najnowsza loteria marki Lavazza
W drugim kwartale 2023 roku marka Lavazza ponownie promuje linię Lavazza Espresso. Po sukcesie ubiegłorocznej loterii „Ruszaj szlakiem espresso” agencja NAV zorganizowała nową ogólnopolską loterię z szerokim wsparciem in-store i digital ...
2023-05-05 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Najnowsza loteria marki Lavazza
×
Współpraca Activii z marką kosmetyków
Activia korzystając z badań i wiedzy naukowców od wielu lat pomaga konsumentkom pielęgnować swój organizm od środka. Dziś marka postanowiła ułatwić kobietom dbanie o siebie również na zewnątrz. Do 15 grudnia ...
2018-12-06 Food & drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Activia
Rozpoczyna się nowa kampania marki Danio
Badania agencji Nielsen potwierdzają, że Danio jest numerem jeden na rynku. Serek homogenizowany o smaku waniliowym w kubeczku 140 g jest bestsellerem w portfolio marki, a Mały Głód to dziś kultowa ...
2018-11-15 Food & drinks
firmy:
abc
,
Danone
,
Delikatesy Centrum
,
K2
,
MediaCom
,
NAV Agency
,
VMLY&R
marki:
Danio
Rozpoczyna się nowa kampania marki Danio
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [5]
działy
› promocje i PR [16]
› innowacje i nowości [1]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Danone [4]
› Colian [3]
› Lavazza [3]
› Grupa Maspex [2]
› Tymbark [2]
› abc [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› McCormick [1]
› Nestle [1]
› Stumbras [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› mleko [4]
› napoje bezalkoholowe [3]
› kawa i herbata [3]
› słodycze i przekąski [3]
› alkohol [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› DDB & Tribal [2]
› Hope [2]
› Juice [2]
› Moon Films [2]
› Starcom [2]
› Televisor [2]
› K2 [1]
› Kolterman Media Communications [1]
› LensThat [1]
› MediaCom [1]
› Mint Media [1]
› UM Thrive [1]
› VMLY&R [1]
marki
› Activia [2]
› Lavazza [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Danio [1]
› Grześki [1]
› Jeżyki [1]
› Kamis [1]
› Stumbras [1]
› Wafle Familijne [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA