KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni miesiąc
Zenith
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Marka piwa Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
BNA
,
Huta 19
,
Juice
,
Lunapark
,
Moon Films
,
Zenith
marki:
Tyskie
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
×
Lay’s zaprosił influencerów na pole ziemniaków
zenitMarka Lay’s (Frito Lay) chciała pokazać, jaki proces stoi za każdym chipsem. Zaprosiła na swoje pola uprawne influencerów. Byli to m.in. Kasia Węsierska, Jakub Kosel, Dawid Oleszko, Piotr Latała. Wizyta dostarczyła ...
2024-10-18 Food & drinks
firmy:
Frito Lay
,
PepsiCo
,
Avanti
,
H2O
,
Zenith
marki:
Lay's
Marka Felix rozkręca imprezę w sieci
Marka orzechów Felix rozpoczęła muzyczno-wizualną kampanię promującą swoje orzeszki ziemne. Zakręcona „Wiksa u Felixa” otwiera przed nami efektowne, smakowe nuty. – Zależało nam na akcji, która wybije się nietypową formą w ...
2024-10-16 Food & drinks
firmy:
Intersnack Poland
,
GoldenSubmarine
,
Zenith
marki:
Felix
Cheetos debiutuje na Spotify
Polski oddział przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay, która prowadzona jest pod hasłem „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”. Firmy współpracowały już wcześniej w zakresie komunikacji na platformie ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Frito Lay
,
Aleph Group
,
Zenith
marki:
Cheetos
Startuje kampania marki Przysnacki
Snack Festival to nowa linia produktów marki Przysnacki, mającej w swoim portfolio chrupki, prażynki, chipsy i krakersy. W promującej nową linię kampanii konsumenci zachęcani są do odkrywania „Nowego kształtu chrupania”. Przekąski ...
2024-10-11 Food & drinks
firmy:
Intersnack
,
GoldenSubmarine
,
Zenith
marki:
Przysnacki
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
działy
› promocje i PR [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Frito Lay [2]
› Intersnack [1]
› Intersnack Poland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› PepsiCo [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [4]
› alkohol [1]
firmy marketingowe
› Zenith [5]
› GoldenSubmarine [2]
› Afekt [1]
› Aleph Group [1]
› Avanti [1]
› BNA [1]
› H2O [1]
› Huta 19 [1]
› Juice [1]
› Lunapark [1]
› Moon Films [1]
marki
› Cheetos [1]
› Felix [1]
› Lay's [1]
› Przysnacki [1]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA