KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Czesi chcą zwiększyć udział krajowych produktów w sklepach
Posłowie Izby Poselskiej czeskiego parlamentu znowelizowali w środę przepisy tak, by od 2022 r. w sklepach spożywczych sprzedawano co najmniej 55% produktów czeskiej produkcji. Przeciwko regulacji zaprotestowało osiem państw UE, w ...
2021-01-22 Soft drinks
Influencerzy kulinarni w „Pojedynku Smaku”
Popularni influencerzy podejmą się wyzwania promowania wśród Polaków lokalnych potraw i wezmą udział w akcji "Pojedynek Smaku". Nad kulinarną walką czuwać będzie autorytet w tej dziedzinie - Ewa Wachowicz. Pomysłodawcą kampanii ...
2021-01-22 Food & drinks
firmy:
ZM Silesia
marki:
Duda
Influencerzy kulinarni w „Pojedynku Smaku”
×
Carlsberg Polska zakończył 7. edycję programu InicJaTyWy
Remont garażu i ogrodzenia jednostek OSP, montaż krzesełek przy boisku, ustawienie stacji dezynfekujących do rąk oraz zakup sprzętu ratującego życie - to część projektów lokalnych organizacji, które zostały zrealizowane w 2020 ...
2021-01-22 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
Carlsberg Polska zakończył 7. edycję programu InicJaTyWy
×
Nowe definicje napojów spirytusowych
Unia Europejska wkrótce ujednolici definicje napojów spirytusowych. Chodzi o to, aby niezależnie od miejsca zakupu nie było już wątpliwości, co do tego, co konkretnie kupujemy, decydując się np. na wódkę czy ...
2021-01-21 Soft drinks
Mazurska Manufaktura chwali się wynikami finansowymi
Mazurska Manufaktura S.A., właściciel marek MM Hygienic oraz Mazurska Manufaktura Alkoholi, zakończyła 2020 rok z przychodami netto ze sprzedaży na poziomie 9,2 mln PLN oraz z zyskiem netto w wysokości 1,5 ...
2021-01-21 Food & drinks
firmy:
Mazurska Manufaktura Alkoholi
marki:
Jurand
Zmiana prezesa Grupy Żywiec
Zarząd Grupy Żywiec poinformował, że Rada Nadzorcza podjęła uchwałę o odwołaniu Francoisa-Xaviera Mahota z funkcji Prezesa Zarządu Grupy Żywiec na jego prośbę z dniem 28 lutego 2021 i powołała Simona Amora ...
2021-01-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
Rusza międzynarodowa kampania Pepsi
Międzynarodowa kampania Pepsi, obejmująca 35 rynków Europy Wschodniej, skierowana jest do generacji Z. Otworzył ją spot "Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi". Agencja K2, odpowiedzialna za realizację ...
2021-01-21 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
K2
marki:
Pepsi
Rusza międzynarodowa kampania Pepsi
×
Big-Acitve wspiera nowe opakowania herbat
Firma Herbapol Lublin rozpoczęła kampanię VOD herbat czarnych marki Big-Active. W swojej ofercie ma m.in. najbardziej popularną czarną herbatę Pure Ceylon. Marka wprowadziła modyfikacje w portfolio herbat czarnych Pure Ceylon ...
2021-01-21 Food & drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Big-Acitve
Big-Acitve wspiera nowe opakowania herbat
×
poprzedni
następny
Dawid Borowiec dyrektorem marketingu Żywiec Zdrój
Dawid Borowiec został dyrektorem marketingu w Żywiec Zdrój i pokieruje działaniami marki. Dołączenie do zespołu firmy zbiegło się w czasie z rozpoczęciem kampanii edukacyjnej marki na temat wprowadzenia w Polsce ...
2021-01-21 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
IJHARS zbadał znakowanie soków i nektarów
W III kwartale 2020 roku Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych przeprowadziła kontrolę znakowania soków i nektarów, syropów owocowych oraz produktów przemysłu cukrowniczego. Objęto nią 116 podmiotów, w tym 55 podmiotów zajmujących ...
2021-01-21 Soft drinks
Biedronka wśród członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Spółka Jeronimo Martins Polska została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Jako członek Rady Reklamy będzie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej. Jeronimo ...
2021-01-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
Przestrzeń obsłuży markę Lay’s na 34 rynkach
Agencja Przestrzeń będzie odpowiedzialna za opracowanie idei kampanii marki Lay's (PepsiCo) i przygotowanie materiałów na 34 rynki, m.in.: polski, rosyjski, grecki, czeski, rumuński i serbski. Kampania ma łączyć elementy wizerunkowe z ...
2021-01-21 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
Przestrzeń
marki:
Lay's
Actimel zachęca do kontaktu z seniorami
Osamotnienie i odizolowanie mogą prowadzić do złego stanu zdrowia psychicznego i fizycznego osób starszych. Z okazji Dnia Babci i Dziadka, marka Actimel rusza z akcją "Zadzwoń do seniora". Danone zachęca do ...
2021-01-21 Soft drinks
firmy:
Danone
,
VMLY&R
marki:
Actimel
Iga Świątek wysyła „Wiadomość w słoju” dla WOŚP
"Wygrywamy" to jedno z haseł tegorocznego 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jego znaczenie zna doskonale Iga Świątek - pierwsza polska zwyciężczyni Roland Garros w grze pojedynczej. Iga podpisała się na ...
2021-01-21 Soft drinks
firmy:
Ardagh
Iga Świątek wysyła „Wiadomość w słoju” dla WOŚP
×
Dwie trzecie Polaków niezadowolonych z podatku cukrowego
Agencja badawcza Zymetria przygotowała raport "Podatek cukrowy oczami konsumentów" w oparciu o badanie przeprowadzone 2 tygodnie po wejściu w życie podatku cukrowego. W niespełna dwa tygodnie od wprowadzenia nowego podatku ...
2021-01-20 Soft drinks
Wegetariańskie dania na patelnię Proste Historie
W ofercie marki Proste Historie (Iglotex) pojawiły się 3 nowe, szybkie w przygotowaniu wegetariańskie dania na patelnię, skomponowane na bazie kaszy, ciecierzycy oraz soczewicy. Ciecierzyca z dynią w sosie curry ...
2021-01-20 Food & drinks
firmy:
Iglotex
marki:
Proste Historie
Wegetariańskie dania na patelnię Proste Historie
×
poprzedni
następny
Połowa konsumentów chce wrócić do tradycyjnego handlu
W czasie pandemii 29% Polaków w dużej części zastąpiło zakupy stacjonarne internetowymi. Ponad 25% nieznacznie zmieniło w ten sposób nawyki, a więcej niż 3% całkowicie przeszło do e-commerce. Głównym argumentem ...
2021-01-20 Soft drinks
Beyond Meat ponownie testowany w Żabce
Sieć handlowa Żabka prowadzi testy sprzedażowe marki Beyond Burgery firmy Beyond Meat. Poprzednie testy tych produktów, na niewielką skalę, były prowadzone przez Żabkę na jesieni 2020 r. - donoszą Wiadomości Handlowe ...
2021-01-20 Food & drinks
firmy:
Beyond Meat
,
Żabka
marki:
Beyond Meat
De Heus przejmuje Golpasz
Spółka De Heus otrzymała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie kontroli nad spółką Golpasz. Głównym przedmiotem działalności w Polsce grupy kapitałowej De Heus jest produkcja i sprzedaż paszy ...
2021-01-20 Food & drinks
firmy:
De Heus
,
Golpasz
Szynka wieprzowa nowością od Goodvalley
Od połowy stycznia na półkach sklepowych można znaleźć nowy produkt Goodvalley - szynkę wieprzową, pochodzącą z chowu bez antybiotyków i produkcji z certyfikowanym zerowym śladem węglowym. - Obecnie coraz więcej ...
2021-01-20 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
marki:
Goodvalley
Szynka wieprzowa nowością od Goodvalley
×
[1]
399
|
400
|
401
|
402
|
403
|
404
|
405
|
406
|
407
|
408
|
409
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA