KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Halowe Mistrzostwa w Kaufland
Sieć Kaufland wystartowała z kampanią „Halowe Mistrzostwa” – akcją rekrutacyjną, która promuje pracę w centrach dystrybucyjnych Kaufland. Przyszli pracownicy mogą liczyć na atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię, a także szereg benefitów takich ...
2024-09-12 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Halowe Mistrzostwa w Kaufland
×
poprzedni
następny
Wojna cenowa marketów pod lupą rządu
Zdaniem wiceministra rolnictwa Michała Kołodziejczaka, trwająca wojna cenowa pomiędzy sieciami sklepów sprawia, że na wywołanej presji cenowej tracą dostawcy, w tym producenci artykułów spożywczych – czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej. Resort ...
2024-09-11 Soft drinks
Epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka Pepsi ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem ...
2024-09-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Epickie decyzje w podcastach Pepsi
×
Bakuś wprowadza skyr dla dzieci
Bakoma, w której portfolio znajduje się marka dla dzieci Bakuś, poszerza jej ofertę o pierwsze na rynku jogurty typu skyr dla tej grupy docelowej. Jogurty skyr są doceniane głównie ze względu ...
2024-09-11 Food & drinks
firmy:
Bakoma
marki:
Bakuś
Bakuś wprowadza skyr dla dzieci
×
poprzedni
następny
Wrześniowa aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rusza z nową aktywacją pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs, na którego zwycięzców czeka 5 nagród głównych: weekendowy pobyt w agroturystyce i 30 ...
2024-09-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MSL Group
,
Spark Foundry
marki:
Wiejskie Ziemniaczki
Wrześniowa aktywacja marki Wiejskie Ziemniaczki
×
Frigo podsumowuje pierwsze półrocze
Porównując pierwsze półrocze 2024 roku z pierwszym półroczem roku ubiegłego, odnotowano kilkunastoprocentowy wzrost wolumenów we wszystkich kategoriach produktów mrożonych – wynika z podsumowania wyników przewozowych Frigo Logistics, wiodącego w Polsce operatora ...
2024-09-11 Soft drinks
firmy:
Frigo Logistics
Frigo podsumowuje pierwsze półrocze
×
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu
Wraz z początkiem nowego roku szkolnego tradycyjnie rusza kolejna, tym razem już 12. odsłona programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach wyjątkowych zajęć nawet 150 tysięcy uczniów z całej Polski ma ...
2024-09-11 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
,
Brandcomm
,
Garden of Words
,
MediaCom
marki:
Orbit
Orbit: Dziel się Uśmiechem - kolejna edycja programu
×
Spot Pepsi inspirowany filmem Gladiator II
Amerykański spot Pepsi nawiązuje do zbliżającej się premiery filmu „Gladiator II”. Przedstawia raperkę Megan Thee Stallion jako nową cesarzową popkultury, wykonującą zremiksowany hit zespołu Queen „We Will Rock You”. W reklamie ...
2024-09-11 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
BBDO
marki:
Pepsi
Raperzy promują nowe wafelki WW
Lotte Wedel wprowadza dwie nowe wersje wafelków WW – Kokos i Sakura. Launch nowości wspiera kampania digitalowa z udziałem dwójki raperów: Dziarmy i CatchUpa. WW Kokos zyskał tropikalny charakter, przywodząc na ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
24/7Communication
,
Digital Kingdom
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Raperzy promują nowe wafelki WW
×
poprzedni
następny
Ambra odczuwa wzrost kosztów
Grupa Ambra osiągnęła w roku obrotowym 2023/2024 wzrost przychodów ze sprzedaży o 4,3%, do 913,8 mln zł. Na wynik ten negatywnie wpłynął niski poziom nastrojów konsumenckich i inflacja. Dzięki akwizycji w ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Ambra
Curly Light debiutuje w portfolio Lorenz
Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji chrupek orzechowych Curly. Nowość w ofercie firmy Lorenz jest już dostępna w sklepach, a sprzedaż zostanie ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Lorenz
,
Curly
Curly Light debiutuje w portfolio Lorenz
×
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Highnoon.pl
,
Televisor
marki:
Łowicz
Rusza kolejna rozśpiewana kampania Łowicza
×
BrinkBev tworzy nową kategorię napojów funkcjonalnych
Spółka BrinkBev, będąca częścią Grupy LipCo Foods, wprowadza na rynek napój funkcjonalny o unikalnej recepturze. Brainer. The Brain Drink nie zawiera kofeiny i tauryny. Jednym z celów stworzonej receptury jest m.in ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
BrinkBev
,
LipCo Foods
marki:
Brainer
BrinkBev tworzy nową kategorię napojów funkcjonalnych
×
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
W nowej odsłonie kampanii „Najlepsza Coca Cola Ever?” produkty mówią same za siebie. Dzieje się to za sprawą współpracy z trzema wyjątkowymi osobowościami świata kultury i rozrywki oraz wykorzystaniu najnowszych technologii ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
24/7Communication
,
Fortis
,
MediaCom
marki:
Coca-Cola
Znane głosy w kampanii Coca-Cola
×
Akcja cashback zup JemyJemy
10 września rozpoczęła się promocja konsumencka cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
JemyJemy
Akcja cashback zup JemyJemy
×
System kaucyjny ma kosztować nawet 37 mld zł
Nowy raport firmy doradczej Deloitte rzuca nowe światło na koszty i możliwości, jakie niesie ze sobą wdrożenie systemu kaucyjnego. Z analizy ekspertów wynika, że polska gospodarka może stanąć przed wydatkiem przekraczającym ...
2024-09-10 Soft drinks
Malezja i Filipiny otwierają się na polskie mięso
Sekretarz stanu Michał Kołodziejczak 2-5 września 2024 r. przebywał z wizytą w Malezji i Republice Filipin, w ramach delegacji towarzyszącej ministrowi spraw zagranicznych RP Radosławowi Sikorskiemu. Rozmawiano m.in. na temat likwidacji ...
2024-09-10 Food & drinks
Bambi w kampanii McDonald’s
Polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Od 10 września fani artystki w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!, dostępnej wyłącznie w aplikacji McDonald’s, będą mogli ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
McDonald's
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Dentsu Aegis
,
Dobro
,
OMD Media Direction
14. edycja programu edukacyjnego Winiary
Wystartowała kolejna odsłona programu edukacyjnego dla przedszkoli i szkół podstawowych – WINIARY „Gotuj się na zmiany”. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest zero waste. Na uczestników czeka wiele konkursów, niespodzianek i nagród ...
2024-09-10 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Właściciel marki Góralki przejęty przez Valeo Foods
Spółka Valeo Foods, będąca własnością globalnej firmy inwestycyjnej Bain Capital jest zostanie właścicielem I.D.C. Holding - słowackiego producenta m.in. wafelków Góralki, czy cukierków Verbena. Transakcja podlega zatwierdzeniu przez odpowiednie organy antymonopolowe ...
2024-09-09 Soft drinks
firmy:
Bain Capital
,
I.D.C. Polonia
,
Valeo Foods
marki:
Góralki
,
Verbena
Właściciel marki Góralki przejęty przez Valeo Foods
×
[1]
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA