KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Lavazza
Liczba wyszukanych artykułów: 49
Lavazza z kampanią skierowaną do millenialsów
Ruszyła kampania marki Lavazza promująca wariant Qualita Rossa. W kampanii skierowanej do millenialsów marka chce przekonać, że nie zawsze rzeczywistość jest idealna, ale kawa może być. Seria zdjęć i gifów ...
2021-03-25 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
,
Graffiti
marki:
Lavazza
Zmiany w strukturach Lavazza w Polsce
Lavazza, włoska firma kawowa mianowała nowego Country Sales Managera na Polskę. 1 lutego stanowisko objął Marco Barbieri, były Dyrektor Marketingu dla Europy Wschodniej. Barbieri do tej pory pełnił funkcję szefa ...
2021-02-17 Soft drinks
firmy:
Lavazza
NAV obsłuży markę Lavazza w BTL
Do zadań NAV Agency będzie należała kompleksowa obsługa BTL w zakresie organizacji aktywacji shopperowych oraz projektowania i produkcji POSM. Agencja będzie także odpowiedzialna za szeroko pojęte działania marketingowe zwiększające widoczność ...
2021-01-20 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Lavazza ogłasza współpracę z WOŚP
Rok 2020 był wyzwaniem dla całego świata. Jednak pomimo dystansu i barier między ludźmi i narodami, wszyscy zyskaliśmy silniejszą świadomość wagi jedności i wzajemnego wsparcia. Podążając za tym duchem i wieloletnim ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza Qualita Rossa
Włoska marka kawy prezentuje odświeżoną wersję kawy Qualita Rossa. Popularny wariant został odświeżony i pojawił się na rynku z nową identyfikacją wizualną. Klasyczna mieszanka o nowoczesnym wyglądzie zaspokoić ma potrzeby ...
2020-10-30 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut the Mustard
,
Solski Communications
marki:
Lavazza
Lavazza oficjalną kawą Juventusu
"Oficjalna kawa" w skali globalnej panujących mistrzów Włoch - to sedno porozumienia zawartego przez Lavazzę i Juventus. Umowa obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych, takich jak widoczność marki Lavazza na ...
2020-09-10 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza partnerem Legii Warszawa
Na podstawie umowy na sezon 2020/2021, już od najbliższego meczu z Jagiellonią kawa Lavazza będzie dostępna dla kibiców w kioskach gastronomicznych na trybunach. Dodatkowo, dedykowane ekspresy znajdą się także strefie silver ...
2020-08-28 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Kampania digitalowa Lavazza
Marka kawy Lavazza uruchamia nową kampanię digitalową zatytułowaną "Good Morning Humanity", propagując w trudnych czasach pandemii Covid-19 uniwersalne przesłanie zawarte w słowach Charliego Chaplina z jego arcydzieła "The Great Dictator" ...
2020-06-16 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Cut The Mustard z kampanią dla marki Lavazza
Agencja Cut The Mustard prowadzi kampanię "Pierwszy łyk" wspierającą Lavazza Qualita Oro. Działania oparte są na współpracę z influencerami i mikroinfluencerami. W kampanii wzięło udział 18 influencerów, m.in. Kasia Gandor ...
2020-05-15 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut the Mustard
marki:
Lavazza
Gotowe do spożycia kawy mrożone Lavazza
Marka Lavazza wkracza w segment gotowych do spożycia kaw mrożonych i wraz z partnerem, firmą PepsiCo, wprowadza na rynek dwie nowości: Cappuccino oraz Double Espresso. Dostępne już w sklepach nowe ...
2020-04-29 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
PepsiCo
marki:
Lavazza
Gotowe do spożycia kawy mrożone Lavazza
×
Cut The Mustard dla marki Lavazza
W wyniku wygranego przetargu agencja od stycznia odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w mediach społecznościowych. Cut The Mustard odpowiedzialna jest za komunikację marki na Facebooku i Instagramie oraz moderowanie ...
2020-02-18 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
marki:
Lavazza
Lavazza dołącza do inicjatywy "CEO Carbon Neutral Challenge"
W związku z planami i działaniami Unii Europejskiej, zakładającymi osiągnięcie do 2050 roku statusu pierwszego na świecie bloku krajów, które mają zerowy wpływ na klimat, Grupa Lavazza ogłosiła przystąpienie do inicjatywy ...
2020-01-28 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza wprowadza kompostowalne kapsułki z kawą
Firma Lavazza jest największym producentem kawy na świecie, który wprowadza własne, ekologiczne kapsułki z kawą. Włoski potentat chce do końca roku zastąpić całą linię kapsułek do użytku domowego na nowe ...
2019-11-07 Food & drinks
firmy:
Lavazza
Lavazza wprowadza kompostowalne kapsułki z kawą
×
Lavazza otwiera Centrum Szkoleniowe
Włoski producent kawy oraz Orbico - jego oficjalny dystrybutor na Polskę - otworzyli w Warszawie nowe Centrum Szkoleniowe marki Lavazza. Ta jedyna w swoim rodzaju szkoła kawowa, stworzona w ramach ...
2019-10-28 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Orbico
marki:
Lavazza
Lavazza Qualita Oro w nowej odsłonie
Lavazza wprowadza na polski rynek nową wersję swojej historycznej mieszanki, Qualita Oro - ikony, która na nowo definiuje połączenie tradycji z innowacyjnością. - Polska to dla Lavazzy kluczowy rynek, na ...
2019-09-28 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza po raz 9. oficjalną kawą Wimbledonu
Marka Lavazza powraca na korty Wielkiego Szlema jako Oficjalna Kawa Wimbledonu. Aby uczcić 9. z rzędu rok w roli partnera turnieju, marka ogłasza rozpoczęcie współpracy z broniącą tytułu mistrzyni w singlu ...
2019-07-05 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Grupa Lavazza opublikowała wyniki za 2018 rok
Zarząd Grupy Lavazza zatwierdził projekty sprawozdań finansowych spółki za 2018 r. - Był to rok solidnego wzrostu, który przejawiał się we wzroście rentowności operacyjnej i silnej ekspansji zarówno we Włoszech, jak ...
2019-04-05 Food & drinks
firmy:
Lavazza
Rusza kampania Lavazzy w Polsce
Lavazza rozpoczęła polską odsłonę globalnej kampanii "More than Italian". Emitowane od 18 marca spoty mają podkreślać wszechstronność kawy tej marki w zaspakajaniu różnych gustów konsumentów. Lavazza uważana jest za synonim ...
2019-03-18 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
VMLY&R
marki:
Lavazza
Rusza kampania Lavazzy w Polsce
×
poprzedni
następny
Orbico nowym dystrybutorem Lavazzy w Polsce
W ramach podpisanego porozumienia, od 1 lutego 2019 r. nowym dystrybutorem włoskiej marki kawy Lavazza w Polsce zostało Navo Orbico. Kontrakt uwzględnia dystrybucję produktów Lavazzy w kanałach detalicznym i HoReCa ...
2019-02-07 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Orbico
marki:
Lavazza
In-Store Media z kampanią dla marki Lavazza
- To pierwsza tego typu aktywność Lavazzy w Polsce. Zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą in-Store Media Polska, która zrealizowała dla nas ten projekt kompleksowo - mówi Łukasz Lisius, Country Manager ...
2018-12-31 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
In-Store Media
marki:
Lavazza
In-Store Media z kampanią dla marki Lavazza
×
poprzedni
następny
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [8]
› kiedykolwiek [49]
działy
› promocje i PR [35]
› zagranica [13]
› innowacje i nowości [8]
› badania [5]
› handel [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Orbico [2]
› Allegro [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mars Drinks [1]
› Mokate [1]
› Mondelez International [1]
› PepsiCo [1]
› Rossmann [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [49]
› napoje bezalkoholowe [2]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› NAV Agency [8]
› Cut The Mustard [6]
› Solski Communications [3]
› Cut the Mustard [2]
› Graffiti [1]
› In-Store Media [1]
› VMLY&R [1]
› Y&R [1]
marki
› Lavazza [41]
› Carte Noire [1]
› E.Wedel [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA