KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Michael Bridge Communication
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Michael Bridge Communication powiększa portfolio marek
Grupa Maspex przedłużyła współpracę z agencją Michael Bridge Communication na działania PR dla marek Łowicz i Krakus. Agencja powiększyła także swoje portfolio o nową markę - ketchupy Kotlin. W ramach ...
2017-03-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Michael Bridge Communication
marki:
Krakus
,
Kotlin
,
Łowicz
Grupa Maspex wybrała agencję dla Lubelli
Agencja Michael Bridge Communication będzie odpowiedzialna za realizację działań PR dla lidera w branży makaronów w Polsce. W ramach współpracy agencja poprowadzi aktywności dla flagowych produktów Lubelli - makaronów, mąk oraz ...
2017-03-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Michael Bridge Communication
marki:
Lubella
Startuje VI edycja programu promującego warzywa i owoce
W marcu rozpoczęła się VI odsłona kampanii edukacyjnej "5 porcji warzyw, owoców lub soku" - programu realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. Celem akcji jest promowanie i budowanie prawidłowych postaw ...
2017-03-06 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
,
Rebel Media
Startuje VI edycja programu promującego warzywa i owoce
×
AIJN rozpoczyna europejską kampanię promującą soki
Kampania "Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness" to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw ...
2016-09-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
Rusza nowa edycja programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Warzywo, owoc i sok już po raz piąty staną się głównymi bohaterami edukacyjnej akcji pt. "5 porcji warzyw, owoców lub soku". Program realizowany jest przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, które ...
2016-02-23 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
,
Rebel Media
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Krajowa Unia Producentów Soków [3]
› Grupa Maspex [2]
› Lubella [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [4]
› napoje bezalkoholowe [3]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Michael Bridge Communication [5]
› Rebel Media [2]
marki
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Łowicz [1]
› Lubella [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA