KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Asap&Asap
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Hortex wspiera kulturę filmową
Polska marka z prawie 80-letnią tradycją, podjęła decyzję o strategicznym zaangażowaniu w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
marki:
Hortex
Coca-Cola HBC Polska klientem Asap&Asap
Coca-Cola HBC Polska dołączyła do grona klientów ASAP&ASAP - agencja zajmie się obsługą brandu piwa Corona. Firmy planują wieloetapowe działania wzmacniające świadomość marki i wspierające jej sprzedaż. Planowane kampanie będą łączyć ...
2024-06-24 Soft drinks
firmy:
AB InBev
,
Coca-Cola
,
Asap&Asap
marki:
Corona
Coca-Cola HBC Polska klientem Asap&Asap
×
Milion nagród w loterii marki Grycan
Marka Grycan - Lody od pokoleń rusza z loterią. Za każde 10 zł wydane w lodziarnio-kawiarniach klienci otrzymają zdrapkę, która umożliwia zdobycie jednej z miliona nagród. Sprzedaż promocyjna trwa do 31 ...
2022-05-17 Soft drinks
firmy:
Grycan
,
Asap&Asap
,
Mirage Studio
,
Solski Communications
,
Value Media
marki:
Grycan
Jurajska rozpoczyna kampanię wspierającą relaunch marki
Rozpoczęła się digitalowa kampania wody Jurajska (Hortex), wspierająca relaunch całej marki. Działania obejmują zasięgową kampanię na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Ich trzonem są materiały video i animacje stworzone na potrzeby ...
2021-05-25 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Jurajska
Odświeżony wizerunek Jurajskiej w kampanii TV
Hortex wraz z Opus B przygotował kampanię rebrandingową promującą całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych Jurajska. Ambasadorem marki została Agnieszka Radwańska. Jurajska to naturalna woda mineralna wydobywana z pokładów ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Bomaye
,
Lunapark
,
Opus B
marki:
Jurajska
Hortex promuje gotowanie z produktami marki
Rusza kolejna odsłona kampanii mrożonych warzyw i owoców Hortex. Ambasadorem marki jest Mateusz Gessler. - W kampanii nawiązujemy do rosnącego trendu domowego gotowania. Polacy, spędzający więcej czasu w domach, zaczęli ...
2021-01-08 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Dynamo Film
,
Opus B
marki:
Hortex
Hortex promuje gotowanie z produktami marki
×
Mateusz Gessler w kampanii produktów Hortex
Startuje kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Hortex wspiera szef kuchni Mateusz Gessler, a komunikacja koncentruje się tym razem na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie ...
2020-10-13 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Opus B
marki:
Hortex
Wystartowała kampania soków Hortex
Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Dynamo Films
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Grześki z kampanią na TikToku
W ramach promocji loterii "Grześki świecą przykładem" agencja ASAP&ASAP realizuje dla marki Grześki kampanię z udziałem influencerów na TikToku oraz działaniami na Instagramie. Jej celem jest m.in. kreatywne zaprezentowanie nagród w ...
2020-09-17 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Asap&Asap
marki:
Grześki
Kampania napojów Hortex na TikToku
W ramach kampanii digitalowej napojów Hortex, na TikToku wystartował challenge #zdecydujwduecie. "Bardziej soczyste czy bardziej orzeźwiające?" W challenge'u odpowiedzi na to pytanie należy udzielić w nietypowej formie. Poprzez zrobienie soczysto-orzeźwiającego ...
2020-07-08 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Pure Play
marki:
Hortex
Opus B przygotował kolejną kampanię dla Hortex
Rusza nowa kampania napojów Hortex oparta na idei "Bardziej soczyste? Czy bardziej orzeźwiające?". Ten dylemat marka oddaje w ręce konsumentów namawiając ich do samodzielnego spróbowania i podjęcia decyzji jakie tak naprawdę ...
2020-06-03 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Opus B
marki:
Hortex
ASAP&ASAP obronił obsługę marki Green-Up
Po udanej współpracy w zakresie obsługi marki Green-Up w social mediach w 2016 roku, agencja ASAP&ASAP Communication dalej będzie pracować dla marki energetyków należącej do Herbapol Lublin. Klient przedłużył umowę ...
2017-01-30 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Asap&Asap
marki:
Green-Up
Asap&Asap wypromuje Green-Up w social mediach
Agencja Asap & Asap Communication po wygranym przetargu zajmie się obsługą w mediach społecznościowych marki napojów energetycznych Green-Up (Herbapol Lublin). Agencja będzie przede wszystkim odpowiadać za strategię komunikacji i działania ...
2016-04-13 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
Asap&Asap
marki:
Green-Up
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [13]
działy
› promocje i PR [13]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hortex [8]
› Herbapol Lublin [2]
› AB InBev [1]
› Coca-Cola [1]
› Colian [1]
› Grycan [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [9]
› owoce i warzywa [3]
› słodycze i przekąski [2]
› inne produkty [2]
› alkohol [1]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Opus B [6]
› Pure Play [3]
› OMD Media Direction [2]
› Bomaye [1]
› Dynamo Film [1]
› Dynamo Films [1]
› Lunapark [1]
› Mirage Studio [1]
› Solski Communications [1]
› Value Media [1]
marki
› Hortex [6]
› Green-Up [2]
› Jurajska [2]
› Corona [1]
› Grycan [1]
› Grześki [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA