KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Tarczyński poszerza linię wędlin Naturalnie
Producent wędlin, kabanosów i przekąsek białkowych, poszerzył linię Naturalnie o kolejny segment kiełbasek śniadaniowych. Nowości, czyli Frankfurterki wieprzowe, Kiełbaski Wiedeńskie z cielęciną oraz Kiełbaski Białe z kurczaka dostępne będą na rynku ...
2021-03-08 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Sosy w tubce marki Roleski
W ofercie firmy Roleski pojawiły się nowe sosy w tubkach z linii Street Food. Wśród nich znalazły się: Sos Sezamowy, Sos do Hamburgerów i Kanapek, Majonez Premium oraz Majonez Vege ...
2021-03-08 Food & drinks
firmy:
Roleski
marki:
Roleski
Sosy w tubce marki Roleski
×
poprzedni
następny
Czy branża spożywcza jest odporna na COVID
Szacuje się, że przychód w segmencie żywności i napojów osiągnął w 2020 r. wysokość 236,529 mln USD. Równocześnie w latach 2020-2024 prognozowany jest roczny wzrost przychodów spółek branży spożywczej o ponad ...
2021-03-08 Soft drinks
Tymbark Vitamini – dla kobiet i o kobietach
Linia Tymbark Vitamini powstała z myślą o kobietach i do nich kieruje swoją komunikację. Dlatego marka rozszerza swoje działania i kampanię telewizyjną w postaci akcji społecznej skupionej wokół hasła "100% siebie" ...
2021-03-08 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Creative Harder
,
Publicis
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini – dla kobiet i o kobietach
×
poprzedni
następny
Nowa platforma komunikacji dla marki Knorr
Marka Knorr startuje z wielkanocną kampanią. To pierwsza odsłona nowej globalnej platformy komunikacji pod hasłem "Eat for good". W swoich świątecznych reklamach marka pokazuje, że zmiana na naszych talerzach może zmienić ...
2021-03-08 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
MullenLowe
marki:
Knorr
Model Opakowania zwiększy moce produkcyjne
Dzięki nowej inwestycji producent opakowań z tektury, firma Model Opakowania powiększy swoje możliwości produkcyjne. W tym roku ma zostać oddany do użytku nowy kompleks produkcyjno-magazynowy firmy. Projekt inwestycyjny o wartości ...
2021-03-08 Soft drinks
firmy:
Model Group
Mamut eliminuje olej palmowy z receptur
Jeden z największych producentów wyrobów piekarskich w Polsce - Mamut Polska S.A. postanowił wyeliminować olej palmowy w produkcji swoich wyrobów. Obecnie trwa etap wdrażania cennego pod względem żywieniowym oleju rzepakowego ...
2021-03-08 Food & drinks
firmy:
Mamut
marki:
Mamut
Mamut eliminuje olej palmowy z receptur
×
poprzedni
następny
Havas Media domem mediowym marki Jacobs
Agencja mediowa Havas Media kontynuuje współpracę z Jacobs Douwe Egberts i w zbliżającej się kampanii kawy Jacobs będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów. Marka Jacobs to już ponad 125 ...
2021-03-08 Food & drinks
firmy:
Jacobs Douwe Egberts
,
Havas Media
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Jacobs
Gatorade z innowacyjnym wskaźnikiem poziomu nawodnienia
Należąca do koncernu PepsiCo marka napojów izotonicznych wprowadziła plaster, który po naklejeniu na skórę dokonuje analizy składu potu i informuje w jaki sposób i kiedy najlepiej nawodnić się po treningu ...
2021-03-08 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Gatorade
Gatorade z innowacyjnym wskaźnikiem poziomu nawodnienia
×
Kolejny krok w walce Lidla z plastikiem
Sieć sklepów Lidl podjęła kolejne działanie w walce o redukcję zużycia plastiku. Tym razem w woreczkach na owoce i warzywa zmieniono wygląd oraz grubość folii. Jako społecznie odpowiedzialna firma Lidl ...
2021-03-08 Soft drinks
firmy:
Lidl
Rusza kampania wody Alcalia
Grupa Maspex rozpoczęła kampanię promującą markę wody Alcalia. Naturalnie alkaliczna woda mineralna ma pH na wysokiem poziomie 9,36, co jest unikalne na polskim rynku. Produkt zadebiutował na rynku we wrześniu 2020 ...
2021-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Starcom
marki:
Alcalia
Rusza kampania wody Alcalia
×
poprzedni
następny
Wiosenne nowości od firmy Wawel
Wraz ze zbliżającą się wiosną w sklepach pojawiły się nowe słodycze od firmy Wawel - znane produkty w nowej odsłonie oraz nowości. Tegoroczna Oferta Wiosenna jest bogata w orzeźwiające smaki, inspirowane ...
2021-03-05 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
Wiosenne nowości od firmy Wawel
×
poprzedni
następny
Upfield wprowadza prośrodowiskowe opakowanie
Margaryny Flora i Rama dostępne są w innowacyjnych kubkach wielokrotnego użytku. To jedyne tego typu opakowanie w Polsce. Po zużyciu margaryny, opakowanie sprawdzi się do bezpiecznego przechowywania także innej żywności, a ...
2021-03-05 Soft drinks
firmy:
Upfield
marki:
Rama
,
Flora
Upfield wprowadza prośrodowiskowe opakowanie
×
Wojciech Łubieński szefem Aldi w Polsce
15 marca nastąpi zmiana na stanowisku prezesa zarządu Aldi w Polsce. Oktawian Torchała, dotychczasowy CEO, został powołany do struktur centrali spółki w Essen. Od połowy marca pełniącym obowiązki prezesa zarządu firmy ...
2021-03-05 Soft drinks
firmy:
Aldi
Fibrepak nowym materiałem do żywności
Materiał o nazwie Fibrepak jest dostępny na rynku już od kilku lat. Jednak uzyskanie Deklaracji Zgodności dla materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, sprawia, że całkowicie odnawialny i naturalny materiał opakowaniowy ...
2021-03-05 Soft drinks
firmy:
TEQ
marki:
Fibrepak
Fibrepak nowym materiałem do żywności
×
SerDog wejdzie do stałej oferty Żabki
Ser Dog to innowacyjna, bezmięsna przekąska dostępna w Żabce, która stanowi kolejną propozycję na ciepłą przekąskę. Oprócz hot dogów w różnych wariantach, w Żabka Café można zamówić burgery, a także panini ...
2021-03-05 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Żabka
SerDog wejdzie do stałej oferty Żabki
×
Kampania serków homogenizowanych Piątnica
OSM Piątnica prowadzi kampanię serków homogenizowanych. Działania promocyjne obejmują telewizję oraz digital, w tym VOD, YouTube, Facebook, a także Instagram. Piątnica promuje serki homogenizowane hasłem: "najlepsze coś by się zjadło" ...
2021-03-05 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
,
Five Media
,
Plej
,
Starcom
marki:
Piątnica
Stokrotka ma już 730 sklepów
4 marca Stokrotka otworzyła trzy nowe sklepy. Tym samym liczba sklepów tej sieci spożywczej przekroczy 730 placówek. Nowe sklepy Stokrotki zlokalizowane są w trzech województwach: podkarpackim, świętokrzyskim i opolskim. - ...
2021-03-05 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Biedronka wycofuje sznycel z fileta z kurczaka
W wyniku działań urzędowych Inspekcji Weterynaryjnej wykryto bakterie Salmonella Enteritidis w 2 z 5 próbek produktu sznycel z fileta z kurczaka. Mięso drobiowe jest przeznaczone do spożycia po obróbce cieplnej ...
2021-03-05 Food & drinks
firmy:
Animex
,
Biedronka
Dziadek do orzechów obsłuży markę Lajkonik
Firma Lorenz Bahlsen Snack-World rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Lajkonik w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym, którego celem było rozwinięcie nowej platformy komunikacyjnej marki, wybrano agencję Dziadek do orzechów. Współpraca ...
2021-03-05 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
Dziadek do orzechów
marki:
Lajkonik
[1]
380
|
381
|
382
|
383
|
384
|
385
|
386
|
387
|
388
|
389
|
390
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA