KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
IJHARS o jakości dań gotowych
W III kwartale 2020 roku Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych przeprowadziła kontrolę jakości handlowej wyrobów garmażeryjnych (z nadzieniem, w sosach, w słoikach i w puszkach). Kontrolą objęto łącznie 121 podmiotów, w ...
2021-01-20 Soft drinks
Wycofanie części produktów Finn Crisp
Główny Inspektorat Sanitarny poinformował o wycofaniu niektórych partii produktów marki Finn Crisp ze względu na wykrycie tlenku etylenu w sezamie będącym składnikiem tych produktów. Tlenek etylenu jest substancją szkodliwą dla ...
2021-01-20 Food & drinks
firmy:
Lantmannen Unibake
marki:
Finn Crisp
Wycofanie części produktów Finn Crisp
×
poprzedni
następny
Robert Lewandowski zainwestował w sektor rolny
Robert Lewandowski został współwłaścicielem firmy Bio-Lider, zajmującej się produkcją preparatów dla sadownictwa, hodowli zwierząt i rekultywacji zbiorników wodnych. Plany rozwoju spółki zakładają tworzenie nowych produktów, wejście w nowe segmenty rynku ...
2021-01-20 Soft drinks
Nestle rusza z akcją „Ratuj Pszczoły”
Producent płatków śniadaniowych marki Nestle rozpoczął promocję pod hasłem "Ratuj Pszczoły". Sprzedaż promocyjna potrwa do 30 kwietnia lub do wyczerpania puli nasion. Aby wziąć udział w promocji należy kupić jednorazowo ...
2021-01-20 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
HiBrands
,
McCann
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Nestle
NAV obsłuży markę Lavazza w BTL
Do zadań NAV Agency będzie należała kompleksowa obsługa BTL w zakresie organizacji aktywacji shopperowych oraz projektowania i produkcji POSM. Agencja będzie także odpowiedzialna za szeroko pojęte działania marketingowe zwiększające widoczność ...
2021-01-20 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
NAV Agency
marki:
Lavazza
Arbuzowe smaki od Kubusia
Marka Kubuś wprowadziła nowe, arbuzowe smaki w dwóch liniach produktów. W ofercie Play! Woda&Owoce pojawił się wariant jabłko-arbuz-czereśnia, a druga nowość to arbuzowy Kubuś Waterrr. - Dynamiczny wzrost popularności smaku ...
2021-01-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Kubuś Waterrr
,
Kubuś
Arbuzowe smaki od Kubusia
×
poprzedni
następny
Nowy właściciel chce inwestować w Polmos Łańcut
Miasto Łańcut, opublikowało list lokalnych władz do Williama Careya, prezesa zarządu CEO United Beverages S.A., nowego właściciela Fabryki Wódek Polmos Łańcut, w którym wyrażają zaniepokojenie informacjami o planach wygaszaniu produkcji w ...
2021-01-19 Food & drinks
firmy:
Polmos Łańcut
,
United Beverages
Słodkości E.Wedel na Dzień Babci i Dziadka
Na specjalne okazje, takie jak Dzień Babci i Dziadka, marka E.Wedel poleca produkty, które mogą pełnić rolę upominku dla bliskiej osoby. W 2021 roku marka E.Wedel obchodzi jubileusz - 170 lat ...
2021-01-19 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
marki:
E.Wedel
Słodkości E.Wedel na Dzień Babci i Dziadka
×
poprzedni
następny
Shoarma z restauracji Sphinx w Delikatesach Centrum
Najpopularniejsze danie restauracji Sphinx, w styczniu trafiło do sprzedaży jako danie gotowe w Delikatesach Centrum, sieci liczącej ponad 1500 sklepów detalicznych w całej Polsce. Oferta jest dostępna w pięciu wersjach ...
2021-01-19 Soft drinks
firmy:
Delikatesy Centrum
,
Sfinks Polska
marki:
Sphinx
Shoarma z restauracji Sphinx w Delikatesach Centrum
×
Łowicz świętuje Dżem Babci
Jedno z pierwszych ważnych rodzinnych świąt w ciągu roku to Dzień Babci. Marka Łowicz ten dzień postanowiła uczcić limitowaną edycją dżemu truskawkowego z zabawną grą słów - Dżem Babci = Dzień ...
2021-01-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Łowicz
Łowicz świętuje Dżem Babci
×
Zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem "Familijne Wieczory Filmowe". Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na ...
2021-01-19 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Gong
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Wafle Familijne
Zimowa kampania Wafli Familijnych
×
Uratuj od zmarnowania w sklepach Carrefour
W specjalnych strefach podzielonych na sektory dedykowane produktom suchym oraz świeżym, klienci sklepów Carrefour mogą znaleźć w pełni wartościowe towary mające krótki termin ważności, w cenach obniżonych nawet o 90 procent ...
2021-01-19 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Uratuj od zmarnowania w sklepach Carrefour
×
Ryby z Bałtyku bardziej cenione poza Polską
Statystyczny Polak zjada rocznie ok. 14,5 kg ryb, czyli nawet trzykrotnie mniej niż mieszkańcy krajów śródziemnomorskich. Rzadko sięgamy po ryby z Bałtyku. Rodzime gatunki, takie jak śledź, szprot, flądra, łosoś, turbot ...
2021-01-19 Food & drinks
Mniej niż połowa Polaków recyklinguje opakowania po daniach fast food
Według nowego badania przeciętny Polak wyrzuca 64 puszki po napojach, 47 pudełek po pizzy oraz 48 opakowań po burgerach i frytkach każdego roku, a 22% Polaków przyznaje, że nie wie, co ...
2021-01-19 Soft drinks
„Bezcenne Babcie” – projekt Mastercard
Mastercard realizuje pilotażową odsłonę kampanii "Bezcenne Babcie", w której nowe technologie pomagają łączyć pokolenia w czasie pandemii. Akcja stała się okazją do wdrożenia rozwiązania dla segmentu e-commerce, które w przyszłości może ...
2021-01-19 Soft drinks
firmy:
McCann
,
Shootme
Costa Coffee przedłuża akcję #KawaDlaMedyka
Lekarze, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz diagności laboratoryjni - to przede wszystkim dla nich okres pandemii oznacza ogrom poświęconego czasu i narażania swojego zdrowia. Chcąc podziękować za ciężką pracę wkładaną każdego dnia ...
2021-01-19 Soft drinks
firmy:
Costa Coffee
Costa Coffee przedłuża akcję #KawaDlaMedyka
×
Połowa Polaków chce oszczędzać na zakupach
Prawie połowa Polaków zamierza zmniejszyć wydatki na zakupy w I kwartale br. Niemal tyle samo osób tego nie przewiduje. Głównym powodem ograniczeń są rosnące ceny, co deklaruje prawie 40% badanych planujących ...
2021-01-18 Soft drinks
Larwy mącznika pierwszym owadem dopuszczonym do spożycia
Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) dopuścił do konsumpcji w Unii Europejskiej suszone larwy mącznika. EFSA analizuje teraz podobny wniosek dotyczący szarańczy i świerszczy. - Uznaliśmy, że spożywanie tego gatunku ...
2021-01-18 Food & drinks
Topaz otwiera sklep typu cash&carry
Działająca od 1993 r. sieć sklepów Topaz otworzyła pierwszą halę sprzedaży typu cash&carry. Obiekt zlokalizowany jest w miejscowości Stare Opole koło Siedlec, obok Centrum Logistycznego Produktów Świeżych Topaz. Nowy punkt ...
2021-01-18 Soft drinks
firmy:
Topaz
Topaz otwiera sklep typu cash&carry
×
E.Wedel w jubileuszowej komunikacji
Czekoladowa marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność", która startuje wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nowa komunikacja zbudowana jest wokół ...
2021-01-18 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
GoldenSubmarine
,
Papaya Films
,
Prodigious
,
Saatchi & Saatchi
,
Walk PR
,
Zenith
marki:
E.Wedel
[1]
399
|
400
|
401
|
402
|
403
|
404
|
405
|
406
|
407
|
408
|
409
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA