KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Nowości od Elite
W maju Elite Cafe wprowadziła na rynek nowy produkt z asortymentu kaw rozpuszczalnych. Elite Pedro's Delikatny to 100% naturalnej kawy rozpuszczalnej. Kawa dostępna jest w opakowaniach 100 i 200 g. Specjalnie dla ...
2004-06-14 Food & drinks
Społem rozszerzy listę własnych produktów
Oferta wyrobów marki własnej oznaczonych logo sieci powiększy się wkrótce o sześć nowych pozycji. Artykuły private label pojawiły się w około 500 sklepach Społem przed kilkoma miesiącami. Projekt stworzenia marki własnej ...
2004-06-14 Soft drinks
Wojna producentów żywności z sieciami handlowymi
Producenci żywności rzucili rękawicę wielkim sieciom handlowym. Uważają, że hiper- i supermarkety, zaniżając ceny, doprowadzają ich na skraj bankructwa Producenci makaronu zrzeszeni w krajowej izbie poinformują dziś dyrektorów wszystkich sieci handlowych ...
2004-06-14 Soft drinks
Sklepy w niedziele pozostaną zamknięte
Sąd najwyższy Niemiec odrzucił plany otwarcia sklepów w niedzielę i święta. Lobby'ing za umożliwieniem sklepom prowadzenia handlu w dni wolne od pracy prowadziła m. in. znana sieć supermarketów Metro. Metro twierdziło ...
2004-06-14 Soft drinks
Rekordowy wzrost PKB
Dynamika PKB w I kwartale 2004 roku wyniosła 6,9% r/r i był to najlepszy wynik polskiej gospodarki od siedmiu lat - poinformował Główny Urząd Statystyczny. Dane GUS okazały się znacznie lepsze ...
2004-06-14 Soft drinks
Do zobaczenia w poniedziałek
Kolejne wydanie serwisu HBN.pl ukaże się w poniedziałek, 14 czerwca.Życzymy udanego, długiego weekendu ...
2004-06-09 Soft drinks
Prawo przeciw fałszerzom soków
Polski rynek soków i nektarów, wart rocznie prawie 4 mld PLN, jest polem coraz bardziej zaciętej rywalizacji krajowych i zagranicznych firm. Konkurencja przybiera różne, także nieuczciwe, formy. Umożliwiają to poważne luki w ...
2004-06-09 Soft drinks
Redd's be free!
To hasło najnowszej kampanii piwa Redd's (Kompania Piwowarska). Akcja promocyjna oraz nowe wzory opakowań mają za zadanie odświeżenie wizerunku marki. Redd's pozycjonowany jest jako piwo dla ludzi myślących niestereotypowo, dlatego w przygotowaniu ...
2004-06-09 Food & drinks
Kampania Pepsi - Mohawk
Wsparcie TV jest kolejnym krokiem wspierającym nowe pozycjonowanie marki Pepsi "Dare for more" połączone z odświeżeniem wizerunku logo oraz wprowadzeniem nowej bardzie chwytliwej butelki. Na tę nowość położony jest nacisk w ...
2004-06-09 Soft drinks
Nowa fabryka BBH
Baltic Beverages Holding (BBH) otworzył nowy zakład produkcyjny na Ukrainie. Dzięki inwestycji wartej 62 mln EUR, BBH ma w tej chwili trzeci browar w tym kraju. Całkowite inwestycje na Ukrainie wyniosły ...
2004-06-09 Food & drinks
Branża napojowa odczuwa skutki trendów żywieniowych
Spożycie napojów gazowanych w USA spada konsekwentnie każdego roku. Spożycie napojów takich Coke Classic czy Pepsi-Cola wyniosło w ubiegłym roku tyle co w 1998 r. Główną przyczyną niższej sprzedaży są zmiany w ...
2004-06-09 Soft drinks
Typowanie z Carlsbergiem
PiłCarlski serwis internetowy www.carlsberg.pl uruchomiony specjalnie dla kibiców poszerzony został o kolejną interaktywną atrakcję. Ruszył nowy konkurs pt. Typowanie. Uczestnicy typują wyniki piłCarlskich spotkań EURO 2004TM, a Ci którzy zrobią to ...
2004-06-09 Food & drinks
Dotacje unijne
"Rzeczpospolita" dotarła do nieoficjalnej listy, z której wynika, że co najmniej 40 różnorodnych rodzajów działalności, związanych w szczególności z produktami żywnościowymi oraz roślinami i zwierzętami, prawdopodobnie nie zapewni sobie prawa do ...
2004-06-09 Soft drinks
Afera spirytusowa - c.d.
Co najmniej 2,5 mln butelek wódki powstało z płynu do spryskiwaczy samochodowych, który zachodniopomorski gang przerobił na czysty chemicznie spirytus. Wyniki tylko jednej ogólnopolskiej akcji urzędników skarbowych i CBŚ są porażające: ...
2004-06-09 Food & drinks
Wimm-Bill-Dann informuje o spadku sprzedaży
Lider rosyjskiego rynku soków i przetworów mlecznych poinformował o 25% spadku netto w I kwartale 2004 r. Niższy zysk jest związany ze wzrostem wydatków marketingowych. W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku WBD ...
2004-06-09 Soft drinks
Galeo w internecie
7 czerwca ruszył serwis www.galeo.pl (Kamis-Przyprawy), którego zadaniem jest wspieranie wizerunku marki. Konsekwencją prowadzonej polityki marketingowej Galeo ma być uzyskanie silnej i znaczącej pozycji wśród obecnych graczy rynku przypraw ekonomicznych. Serwis dedykowany ...
2004-06-09 Food & drinks
Princes przejmuje Well Well Well
Brytyjski producent napojów i żywności, firma Princes, poinformowała o przejęciu drugiego co do wielkości gracza na krajowym rynku wody mineralnej - spółkę Well Well Well. Strony nie ujawniły wartości transakcji. Dzięki tej ...
2004-06-09 Soft drinks
Kampania reklamowa wafli Familijnych
Na początku czerwca rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa wafli Familijnych produkowanych przez Przedsiębiorstwo Cukiernicze Jutrzenka SA. Akcja potrwa do końca lipca. Spoty emitowane są w TVP1, TVP2, Polsacie, TV4, TVN-ie i TVN ...
2004-06-09 Food & drinks
Koniec restrukturyzacji w Mieszku
W zakończonym na niewielkim plusie I kw. roku producent słodyczy zwiększył sprzedaż w kraju o 8%, a za granicą o 23%. Wszystko wskazuje na to, że II kw. będzie równie dobry. - ...
2004-06-08 Food & drinks
Absurdalne sprawozdania o nadmiernych zapasach
Do 30 czerwca pierwsza grupa przedsiębiorców produkujących lub wprowadzających do obrotu wyroby zawierające cukier musi złożyć sprawozdania o posiadanych zapasach. Wiadomo już, że ich rzetelne policzenie jest niewykonalne. Obowiązek sprawozdawczości spadł ...
2004-06-08 Soft drinks
[1]
2644
|
2645
|
2646
|
2647
|
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA