KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Tarczyn rusza z kampanią „Po miejscowemu”
Marka Tarczyn przy współpracy z agencją Dziadek do orzechów wystartowała z kampanią "Po miejscowemu" skierowaną do wszystkich fanów podróżowania i odkrywania ciekawych, lokalnych miejsc. Kampania digitalowa polega na stworzeniu nietypowego ...
2021-06-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Dziadek do orzechów
marki:
Tarczyn
Tarczyn rusza z kampanią „Po miejscowemu”
×
Tetra Pak zainwestuje 100 mln EUR w fabrykę zakrętek
Tetra Pak ogłosiła program inwestycyjny w swojej fabryce w Chateaubriant, która specjalizuje się w produkcji zakrętek. Obejmujący trzy lata projekt o wartości 100 mln EUR wesprze przejście zakładu, do 2024 ...
2021-06-29 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Tetra Pak zainwestuje 100 mln EUR w fabrykę zakrętek
×
Spot promuje nowe dżemy Stovit
Firma Stovit wprowadza na rynek dżemy w kilku wariantach smakowych, z wizerunkiem pszczółki Mayi. Za zrealizowanie animowanego spotu reklamowego, na potrzeby kampanii promocyjnej, odpowiadała agencja 19 Południk. Dżemy Stovit Maya ...
2021-06-29 Food & drinks
firmy:
Stovit
,
19 Południk
marki:
Stovit
Spot promuje nowe dżemy Stovit
×
Żywe octy z Manufaktury Rodziny Sadowskich
Żywe octy to nowość z Manufaktury Rodziny Sadowskich. Powstają w procesie naturalnej fermentacji owoców. Polskie jabłka, gruszki oraz rokitnik to źródło cennych dla zdrowia składników i orzeźwiającego, wytrawnego smaku. Ocet ...
2021-06-29 Food & drinks
firmy:
Pasieki Rodziny Sadowskich
Żywe octy z Manufaktury Rodziny Sadowskich
×
Uszczelnienie niedzielnego handlu już w lipcu?
Projekt nowelizacji ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele może trafić do Sejmu już w lipcu. Tego dnia będą mogły pracować tylko te placówki, dla których działalnością dominującą będzie działalność pocztowa - ...
2021-06-29 Soft drinks
Wariant energetyczny Mullermilch
W ofercie marki Mullermilch pojawił się nowy, energetyczny wariant mlecznego napoju o nazwie Mullermilch Energy. Produkt zawiera ekstrakt z moringi, kofeinę oraz witaminy B1, B2, B6 i B12. Występuje w ...
2021-06-29 Food & drinks
firmy:
Muller
marki:
Mullermilch
Wariant energetyczny Mullermilch
×
Letnia aktywacja konsumencka Cukru Królewskiego
Łąki kwietne to motyw towarzyszący letniej aktywacji konsumenckiej Cukru Królewskiego. W najnowszej kampanii "Lato Blisko Natury" marka zwraca uwagę na zrównoważone rolnictwo oraz naturalne pochodzenie cukru buraczanego. W komunikację zaangażowani ...
2021-06-29 Soft drinks
firmy:
Sudzucker
marki:
Cukier Królewski
Letnia aktywacja konsumencka Cukru Królewskiego
×
Dan Cake stworzy w Chrzanowie antysmogowy mural
Inicjatywa zostanie zrealizowana w ramach współpracy podjętej przez markę z Miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie. Ma ona na celu nie tylko uwypuklenie walorów przyrodniczych i turystycznych regionu, ale ...
2021-06-29 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
Dan Cake stworzy w Chrzanowie antysmogowy mural
×
Polska czołowym eksporterem lodów
Polska znajduje się w pierwszej dziesiątce największych eksporterów lodów na świecie, a także w czołówce europejskiej pod względem produkcji tych produktów - podał w raporcie Polski Instytut Ekonomiczny. Jak podkreśla PIE ...
2021-06-28 Soft drinks
Polska czołowym eksporterem lodów
×
Parówki Rośl-Inne od Tarczyńskiego
Marka Tarczyński poinformowała o wprowadzeniu nowego produktu - Parówek z linii Rośl-Inne. Firma zajmuje obecnie drugie miejsce pod względem popularności wśród polskich marek "wege". Parówki Rośl-Inne to produkt bez dodatku ...
2021-06-28 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Parówki Rośl-Inne od Tarczyńskiego
×
Produkty do przygotowania smoothies od Bonduelle
Firma Bonduelle Food Service wprowadziła do sprzedaży nową linię produktów do przygotowania smoothies. Owoce i warzywa zostały zmiksowane i uformowane w małe kostki, a następnie zamrożone. - Każdy wariant Smooxie ...
2021-06-28 Soft drinks
firmy:
Bonduelle
marki:
Bonduelle
Produkty do przygotowania smoothies od Bonduelle
×
poprzedni
następny
Starbucks Doubleshot Intenso
Na rynku zadebiutowała nowa gotowa kawa mrożona marki Starbucks - Doubleshot Intenso. Produkt powstał z mocnej mieszanki trzech rodzajów kawy - kolumbijskiej Arabica 100% Fairtrade, Starbucks Signature Espresso Roast oraz ...
2021-06-28 Soft drinks
firmy:
Starbucks
marki:
Starbucks
Starbucks Doubleshot Intenso
×
Coca-Cola inwestuje w Casa Del Caffe Vergnano
Coca-Cola Hellenic Bottling Company przejęła 30% udziałów w Casa Del Caffe Vergnano, włoskiej firmie produkującej kawę premium. Przejęcie ma zakończyć się w drugiej połowie 2021 r., z zastrzeżeniem zwyczajowych warunków zamknięcia ...
2021-06-28 Soft drinks
firmy:
Caffe Vergnano
,
Coca-Cola
marki:
Caffe Vergnano
W 2020 r. jedliśmy więcej warzyw i owoców
W 2020 r. kupowaliśmy więcej jedzenia i napojów bezalkoholowych. Miesięczne wydatki na osobę wyniosły 323 zł, czyli o 6,5% więcej niż rok wcześniej - wynika z danych GUS. Największy udział ...
2021-06-28 Soft drinks
Barbora z dalszą ekspansją w Polsce
Barbora.pl rozpoczyna dalszą ekspansję w Polsce - już wkrótce wejdzie do Trójmiasta, którego mieszkańcy będą mogli robić codzienne zakupy online z dostawą do domu tego samego dnia. Barbora zadebiutowała w ...
2021-06-28 Soft drinks
firmy:
Barbora
Donuty DOOTI DONUTS w klipie Ekipy
W sobotę 26 czerwca, na oficjalnym kanale EKIPY, zadebiutował nowy teledysk do piosenki "Napad na bank" z gościnnym udziałem Roksany Węgiel. W teledysku, od pierwszych sekund, Ekipie towarzyszą Donuty Dooti Donuts ...
2021-06-28 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Stokson
marki:
Dooti Donuts
Donuty DOOTI DONUTS w klipie Ekipy
×
Grześki wychodzą na miasto
Latem marka Grześki stawia na silną kampanię outdoorową, realizowaną w ramach platformy komunikacyjnej "Każdy ma swoje Grześki". W czerwcu w wybranych miastach pojawiły się niestandardowe "grzeszne" murale. W Warszawie podczas ...
2021-06-28 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Brand Bridge
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
Grześki wychodzą na miasto
×
poprzedni
następny
MullenLowe MediaHub kolejny raz dla FoodCare
MullenLowe MediaHub po raz kolejny realizuje wspólnie z FoodCare kampanię digitalową, tym razem dla marki Black. Od grudnia 2020 r. MediaHub jest partnerem FoodCare w zakresie działań mediowych online. MediaHub ...
2021-06-28 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
MullenLowe
marki:
Black
Żabka wdraża nową strategię ESG
Żabka już dziś myśli o lepszym jutrze i aktywnie działa na rzecz zrównoważonego życia w zgodzie z planetą. Strategia ESG jest oparta na czterech filarach, którymi są: zrównoważony styl życia, pozytywny ...
2021-06-28 Soft drinks
firmy:
Żabka
Prognozy wzrostu rynku roślinnych alternatyw mięsa
Szacuje się, że do 2029 r. światowy rynek roślinnych alternatyw mięsa może osiągnąć wartość 140 mld USD, zdobywając 10% globalnego przemysłu mięsnego. Chociaż polski rynek nie jest jeszcze tak rozwinięty, u ...
2021-06-25 Soft drinks
firmy:
OSM Łowicz
,
Sokołów
,
Tarczyński
,
ZM Olewnik
[1]
340
|
341
|
342
|
343
|
344
|
345
|
346
|
347
|
348
|
349
|
350
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA