KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
2012
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Żywiec promuje piwo 0,0%
Pod hasłem "Zero alkoholu, smak Ż" ruszyła nowa odsłona kampanii, w której marka Żywiec promuje nowe piwo 0,0%. Komunikację rozpoczął spot telewizyjny emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych i ...
2018-09-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Żywiec rusza ze spotem Męskiego Grania 2018
Marka Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również działaniami w ...
2018-07-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Live
,
Opus Film
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Grupa Żywiec promuje nowy smak z dzikiego sadu
Producent piwa rozpoczął nową kampanię marki Dziki Sad o smaku czereśniowym. Bohaterami spotu emitowanego od początku czerwca w telewizji, jest rodzina sadowników oraz jeże. Jest to kontynuacja komunikacji marki z ...
2018-06-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Nowi bohaterowie w komunikacji marki Kotlin
Ketchup Squad, czyli sześcioro oryginalnych i zabawnych superbohaterów to postaci z nowej platformy komunikacyjnej marki Kotlin. Właśnie ruszyła pierwsza kampania reklamowa z ich udziałem. Komunikowany w ubiegłym tygodniu rzekomy atak ...
2018-05-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Starcom
marki:
Kotlin
Nowi bohaterowie w komunikacji marki Kotlin
×
Kibice Warki gotowi na Mundial
Biało-czerwone auta, budynki, a nawet góry - na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej sportowej imprezy na Planecie Warka da się już wyczuć atmosferę piłkarskiego święta. Potwierdza to nowy spot reklamowy marki ...
2018-05-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii marka Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5,7 mln zł. Loteria "Ustaw sobie Ż" startuje 19 ...
2018-04-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
×
Adam Nawałka w nowej kampanii Warki
Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Adam Nawałka nawiązał współpracę z marką Warka. Trener weźmie udział w kampanii obejmującej m.in. spoty telewizyjne i internet. Nawiązuje ona do tegorocznych Mistrzostw Świata, które odbędą się w ...
2018-03-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Żywiec
14 marca rusza nowa odsłona kampanii "Chce się Ż", w której marka inspiruje Polaków do korzystania z życia. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach ...
2018-03-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
,
VML
marki:
Żywiec
Legenda Jerzego Dudka w kampanii Heinekena
Rozpoczyna się kampania promocyjna marki Heineken nawiązująca do emocji sportowych towarzyszących meczom Ligi Mistrzów. W roli głównej pojawił się Jerzy Dudek - legenda najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich i pierwszy Polak w ...
2018-02-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Publicis
,
Roots
,
Starcom
marki:
Heineken
Żywiec promuje piwo APA i Białe
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię promującą dwa warianty gatunkowe piwa Żywiec: APA i Białe. Akcja jest prowadzona pod hasłem "Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować". Reklamy Żywca APA podkreślają, że ...
2017-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Kolejna odsłoną kampanii „Chce się Ż”
Rozpoczęta w ubiegłym roku komunikacja Żywca, oparta na kreatywnym koncepcie "Chce się Ż", przyniosła marce wzrosty wszystkich wskaźników wizerunkowych, zaś sama kampania otrzymała liczne branżowe nagrody. Kampania buduje wizerunek marki ...
2017-04-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [10]
› Grupa Maspex [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [10]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› 2012 [11]
› Roots [6]
› VML [6]
› Opus Film [4]
› Hope [3]
› The Digitals [2]
› G3 [1]
› Golden Submarine [1]
› Just [1]
› Live [1]
› Publicis [1]
› Televisor [1]
marki
› Żywiec [6]
› Warka [2]
› Dziki Sad [1]
› Heineken [1]
› Kotlin [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA