KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Mindshare
BrainBox
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Świat Owoców Świata Tymbarku wkracza do akcji
W najnowszej kampanii telewizyjnej marka Tymbark tłumaczy, jak działa aplikacja Tymbark Prank, która wykorzystując mechanizm rozszerzonej rzeczywistości - zapewnia doskonałą zabawę. - Nowe spoty Tymbarku pokazują rzeczywistość widzianą przy użyciu ...
2017-05-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Me&My Friends
,
Mindshare
,
Well Rounded Design
marki:
Tymbark
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
Lubella rozpoczęła kampanię promującą produkty śniadaniowe Mlekołaki. Działania prowadzone są pod hasłem "100% dziecięcej natury", a spot telewizyjny koncentruje się na podkreśleniu zalet produktu - minerałów pochodzących z natury. Uzupełnieniem ...
2016-04-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
,
Scholz & Friends
marki:
Mlekołaki
Mlekołaki promowane jak najlepszy wybór na śniadanie
×
Billboard sponsorski makaronów Lubella Pełne Ziarno
Wraz z początkiem września ruszają emisje nowych odcinków popularnych seriali i programów rozrywkowych, a także pojawiają się nowe propozycje stacji telewizyjnych. Przed wybranymi pozycjami z nowej ramówki pojawi się krótki spot ...
2015-09-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Lubella
Niestandardowa kampania outdoorowa Tymbarku
Marka Tymbarku rozpoczyna nową kampanię outdoorową, w której zachęca do spróbowania orzeźwiających, smakowych połączeń w letnie, wakacyjne dni - Malina-Mięta i Cytryna-Mięta. Na ulicach największych, polskich miast, takich jak: Kraków ...
2015-07-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Niestandardowa kampania outdoorowa Tymbarku
×
poprzedni
następny
Abstrakcyjne połączenia w kampanii Tymbarku
Bohaterami nowych spotów promujących napoje Tymbark (Grupa Maspex) są młodzi ludzie wyobrażający sobie abstrakcyjne połączenia ulubionych rzeczy. Oryginalne połączenia w marzeniach bohaterów mają odzwierciedlać smaki zawarte w dwóch wariantach napoju ...
2015-05-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Abstrakcyjne połączenia w kampanii Tymbarku
×
Tymbark – naturalnie do posiłku
W kampanii, której główną bohaterką jest butelka napoju Tymbark, również w tym sezonie, marka przypomina konsumentom o naturalnie pysznym i orzeźwiającym uzupełnieniu posiłków. Doceniane za wysoką jakość, smaczną, naturalną zawartość ...
2015-04-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Owoce Świata od Tymbarku w nowej kampanii
6 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Tymbark. Promowane są w niej napoje z linii Owoce świata. W spocie telewizyjnym pojawia się grupa znajomych, a akcję rozpoczyna niepozorne pytanie: „jak ...
2015-04-07 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Owoce Świata od Tymbarku w nowej kampanii
×
„Poczuj różnicę!” w kampanii Lubelli
Rozpoczęła się kampania makaronu Lubella (Grupa Maspex). Marka podkreśla w niej walory smakowe makaronu co podsumowuje hasło „Lubella – poczuj różnicę!”. Najnowsza kampania marki podkreśla walory makaronu Lubella – złocisty ...
2015-02-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Lubella
„Poczuj różnicę!” w kampanii Lubelli
×
Unikalne fartuchy kuchenne w promocji Lubelli
Marka Lubella proponuje konsumentom unikalną promocję z prostym mechanizmem. Wystarczy kupić opakowanie z naklejką promocyjną, a następnie zarejestrować kod z opakowania na dedykowanej stronie www.promocja.lubella.pl. Każdy zgłoszony kod to dwie ...
2014-10-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Grupa 3
,
Mindshare
marki:
Lubella
Unikalne fartuchy kuchenne w promocji Lubelli
×
poprzedni
następny
Najnowsza promocja płatków Lubella Mlekołaki
Rozpoczęła się największa w historii marki promocja konsumencka płatków Lubella Mlekołaki, realizowana pod hasłem "Nakręć się". Akcję wyróżnia skala prowadzonych działań - producent przygotował ponad 2 miliony atrakcyjnych nagród. Mechanizm ...
2014-07-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Mlekołaki
Najnowsza promocja płatków Lubella Mlekołaki
×
Grupa Maspex promuje Tymbark Gazzzowany
- Wyhodowanie idealnie gazowanych pomarańczy nie jest proste - takim hasłem rozpoczyna się najnowszy spot marki Tymbark. W reklamie linii napojów gazowanych pokazano unikalne, gazzzowane pomarańcze, zupełnie różne, od nudnych ...
2014-06-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Grupa Maspex promuje Tymbark Gazzzowany
×
poprzedni
następny
Nowa kampania marki Tymbark
Głównym bohaterem najnowszej kampanii marki jest butelka napoju Tymbark. Przekazywana z rąk do rąk, jest wszędzie tam, gdzie konsumenci potrzebują owocowego orzeźwienia i naturalnego uzupełnienia posiłku. Najnowszy spot Tymbarku będzie ...
2014-05-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Nowa kampania marki Tymbark
×
Najnowsza kampania płatków Lubella Corn Flakes
Bohaterami nowej kampanii promującej płatki śniadaniowe Lubella Corn Flakes są dwaj chłopcy - bracia spierający się o to, które płatki są lepsze - te, które mają "dobre wykształcenie", czy te, które ...
2014-04-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Lubella
Najnowsza kampania płatków Lubella Corn Flakes
×
Tymbark Owoce Świata w młodzieżowym spocie
Młodzieżowa, dynamiczna muzyka Goorala, unikalne ujęcia i animacje na najwyższym światowym poziomie to wyróżniki najnowszego spotu promującego linię Tymbark Owoce Świata 250ml. Akcja rozpoczyna się w miejskiej scenerii, słonecznym popołudniem. Bohaterowie ...
2014-03-31 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
,
Plankton
marki:
Tymbark
Tymbark Owoce Świata w młodzieżowym spocie
×
poprzedni
następny
Tymbark namawia do zmiany przekąski
Marka Tymbark (Grupa Maspex) rozpoczyna kampanię promującą nową kategorię produktów - linię przekąsek Fruktajl. Film reklamowy, utrzymany w humorystycznej konwencji łączy w sobie oryginalną postać pączka - kalorycznego brand hero ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Tymbark namawia do zmiany przekąski
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
działy
› promocje i PR [14]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [15]
› Tymbark [7]
› Lubella [6]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [9]
› inne produkty [6]
› słodycze i przekąski [2]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› Grupa 3 [1]
› Me&My Friends [1]
› Plankton [1]
› Scholz & Friends [1]
› Well Rounded Design [1]
marki
› Tymbark [9]
› Lubella [4]
› Mlekołaki [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA