KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
TBWA PR
MEC
Liczba wyszukanych artykułów: 2
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
Marka Nestle Pure Life zaangażowała się w działania edukacyjne w ramach ogólnopolskiej kampanii "Wybieram Wodę", organizowanej przez Polskie Towarzystwo Dietetyki oraz Instytut Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Rusza kampania marketingowa marki informująca ...
2015-10-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
121PR
,
MEC
,
Orka
,
Publicis
,
TBWA PR
marki:
Nestle
Nestle Pure Life wspiera kampanię edukacyjną „Wybieram Wodę”
×
Nescafe świętuje 75. urodziny
Marka kaw rozpuszczalnych Nescafe (Nestle), wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. Działania wspierające obchody 75-lecia marki mają charakter wizerunkowy i obejmują prasę oraz telewizję. Rozpoczęta 15. lutego kampania realizowana jest pod ...
2013-02-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
MEC
,
Publicis
,
TBWA PR
marki:
Nescafe
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [2]
działy
› promocje i PR [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [2]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› MEC [2]
› Publicis [2]
› 121PR [1]
› Orka [1]
marki
› Nescafe [1]
› Nestle [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA