KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Dotychczasowy Prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy kończy dzisiaj pracę w Spółdzielni, przechodząc na emeryturę. Rada Nadzorcza Spółdzielni powołała nowy Zarząd, który obejmie obowiązki 1 listopada br. Zbigniew Kalinowski kierował OSM ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
OSM Piątnica
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
×
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Mlekovita z okazji 15. urodzin marki Wypasione przygotowała Wypasioną Loterię Urodzinową. Od 2 listopada do 31 grudnia można wziąć udział w loterii, z szansą na zdobycie atrakcyjnych nagród. Marka Wypasione zadebiutowała ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Wypasione
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
×
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Plan Komisji Europejskiej, aby sfinalizować umowę handlową Mercosur podczas szczytu G20 w Rio de Janeiro w dniach 18-19 listopada 2024, budzi niepokój w środowisku rolniczym Europy. Organizacje Copa Cogeca, CEJA, EFFAT ...
2024-10-30 Soft drinks
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
Rozpoczęła się realizacja ogólnopolskiej kampanii „Polskie produkty mleczne królują na stole”, której celem jest promocja mleka i jego przetworów wśród Polaków. Organizatorem kampanii jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew., a ...
2024-10-28 Food & drinks
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
×
OSM Piątnica promuje śmietanę 18%
21 października OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono najważniejsze właściwości tej najpopularniejszej w Polsce śmietany: nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak domowych potraw ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Wspólne stoisko Członków PIM na SIAL Paris
SIAL Paris to jedno z najważniejszych wydarzeń targowych dla branży rolno-spożywczej na świecie. Odbywające się co dwa lata w Paryżu targi przyciągają tysiące wystawców i odwiedzających z całego globu. Wychodząc naprzeciw ...
2024-10-21 Soft drinks
Wspólne stoisko Członków PIM na SIAL Paris
×
Danone przeznaczy 10 mln złotych na wsparcie rolników
Do końca 2025 r. spółka przeznaczy ponad 10 mln złotych na wsparcie dostawców mleka, z którymi współpracuje, co przyczyni się do obniżenia emisyjności rolnictwa – ogłosił Marek Sumiła, dyrektor zarządzający Danone ...
2024-10-18 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone przeznaczy 10 mln złotych na wsparcie rolników
×
poprzedni
następny
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Chiny inwestują w branżę mleczarską, kosztem importu
Sytuacja polskiego sektora mleczarskiego na chińskim rynku staje się trudniejsza, po tym, jak kraj ten zmniejsza import produktów mlecznych. Chiny intensywnie rozwijają własną branżę mleczarską, co skutkuje spadkiem popytu na importowane ...
2024-10-07 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
,
Mlekpol
Bakoma Maxi meal – gotowy posiłek w jednej butelce
Firma Bakoma wprowadziła na rynek nową linię produktów marki Bakoma. Bakoma Maxi meal to pełnowartościowy posiłek w butelce, który wystarczy wypić. To rozwiązanie dla osób, które prowadzą intensywny tryb życia, w ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Bakoma
marki:
Bakoma
Bakoma Maxi meal – gotowy posiłek w jednej butelce
×
Hochland startuje z nową komunikacją wizerunkową
Nowa komunikacja skupi się na wzbudzaniu pozytywnych emocji u konsumentów oraz wzmocnieniu ich więzi z marką. Jest start zaplanowano na 4 października, a więc Światowy Dzień Uśmiechu. W ramach kampanii marka ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
„Łaciate zasady” w jesiennej kampanii marki Łaciate
W nadchodzących miesiącach marka Łaciate wyjątkowo ciepło zadba o nasz „jesienny muud” – wszystko po to, abyśmy „nie dali się muustalgii”. We wrześniu wystartowała odświeżona kampania „Łaciate zasady”. W ramach działań ...
2024-10-03 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
„Łaciate zasady” w jesiennej kampanii marki Łaciate
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [4]
działy
› promocje i PR [7]
› zagranica [3]
› badania [2]
› inwestycje [1]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mlekovita [2]
› Mlekpol [2]
› OSM Piątnica [2]
› Bakoma [1]
› Danone [1]
› Hochland [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› owoce i warzywa [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
marki
› Bakoma [1]
› Hochland [1]
› Łaciate [1]
› Piątnica [1]
› Wypasione [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA