KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
FRoSTA
Liczba wyszukanych artykułów: 3
Które mrożonki kupujemy najczęściej?
Z badań zleconych przez markę FRoSTA wynika, że najczęściej spożywanymi produktami przez Polaków są owoce i warzywa. Niemal 50% Polaków włącza je do swojej codziennej diety, a aż 95% spożywa je ...
2019-11-21 Soft drinks
firmy:
FRoSTA
marki:
FRoSTA
Ponad połowa Polaków ogranicza spożycie mięsa
Obecność dań wegetariańskich na stołach już nikogo nie dziwi. Według tegorocznych badań IBRIS już 57,6% Polaków deklaruje ograniczenie spożycia mięsa, a 10-11% osób w wieku 25-34 lat określa siebie mianem wegetarian ...
2018-05-09 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
marki:
FRoSTA
Ponad połowa Polaków ogranicza spożycie mięsa
×
poprzedni
następny
Czynniki decydujące o wyborze dań gotowych
Zaufanie do marki oraz dostępność - to dwa główne czynniki, którymi kierują się Polacy, kupując dania gotowe. Coraz więcej konsumentów podkreśla również, że to właśnie dokładna informacja dotycząca składu, skłania ich ...
2017-04-06 Soft drinks
firmy:
FRoSTA
marki:
FRoSTA
Czynniki decydujące o wyborze dań gotowych
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› FRoSTA [3]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
› mięso i ryby [2]
› inne produkty [2]
› mleko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA