KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Dino
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w sierpniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
POLOmarket
Stabilizacja dynamiki wzrostu cen w sieciach handlowych
Wyniki najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wykazują stabilizację tempa wzrostu cen podstawowych produktów spożywczych. To już trzeci miesiąc z rzędu, kiedy podwyżka średniej ceny koszyka ...
2024-06-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Dino
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Polomarket
,
Selgros Cash&Carry
Najsilniejsze marki sieci handlowych w Polsce
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki detaliczne są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Ranking Top 10 Retail Brands oparty jest na danych YouGov BrandIndex. Zestawienie pokazuje marki sieci detalicznych z ...
2024-05-10 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Dealz
,
Dino
,
Lidl
,
Rossmann
Wartość koszyka zakupowego wzrosła o 30 zł
Średnia wartość koszyka zakupowego w 13 największych sieciach handlowych w Polsce wzrosła w całym 2022 roku o blisko 30 zł, czyli 12,5% - wynika z raportu ASM Sales Force Agency. Agencja ...
2023-02-02 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Carrefour
,
Dino
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
Dino naciska na lidera rynku detalicznego
Jak wynika z danych zebranych w blisko 300 gminach, Biedronka i Dino często konkurują ze sobą na lokalnych rynkach. Średnio 58% mieszkańców tych obszarów robi zakupy w portugalskiej sieci, a niecałe ...
2021-10-06 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
Polacy nie przywiązują się do jednej sieci sklepów
Podczas zakupów produktów FMCG rzadko przywiązujemy się do konkretnej sieci handlowej. Aby to zmienić, najwięksi detaliści rozwijają programy lojalnościowe, wśród których coraz większą rolę odgrywają aplikacje. Takie dane płyną z najnowszych ...
2021-05-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Lidl
,
Rossmann
Badanie popularności sieci handlowych w 2019 r.
Ubiegły rok upłynął pod znakiem zaostrzenia zakazu handlu w niedziele, zawieszenia podatku od sprzedaży detalicznej i dostosowywania oferty do zmieniających się postaw konsumentów. 5. edycja raportu firm Listonic i Moja ...
2020-03-24 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Dino
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Stokrotka
,
Tesco
,
Żabka
Ranking sieci handlowych wg Listonic
Listonic zaprezentował czwartą edycję badania popularności sieci handlowych w Polsce. Choć na podium znalazły się te same firmy co rok wcześniej, to można już zauważyć nadchodzące zmiany. Na pierwszym ...
2019-02-11 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Lidl
,
Tesco
Badanie opinii klientów na temat małych sklepów spożywczych
Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) przeprowadził czwarty i ostatni już etap projektu oceny sklepów spożywczych. Pierwsze badanie, z czerwca 2017 roku, dotyczyło sklepów działających w Internecie. Drugie i trzecie, z czerwca ...
2018-11-07 Soft drinks
firmy:
abc
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Dino
,
Freshmarket
,
Groszek
,
Lewiatan
,
Społem
,
Żabka
Biedronka najpopularniejszą siecią sklepów
Ośrodek Market Side przygotował raport z zestawieniem najbardziej popularnych sieci handlowych w Polsce. Zwyciężyła Biedronka, której sklep w ciągu ostatniego miesiąca odwiedziło 85% Polaków. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się ...
2018-01-22 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Dino
,
E.Leclerc
,
Kaufland
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
,
Żabka
Dino z szybkim wzrostem przychodów
Na wysoką dynamikę wzrostów przychodów złożyły się m.in. otwarcie nowych sklepów, rozwój sprzedaży w już istniejących, wzrost wydatków na konsumpcję oraz konsekwentna realizacja strategii firmy. W ubiegłym roku sieć powiększyła się ...
2017-02-09 Soft drinks
firmy:
Dino
W ubiegłym roku otwarto 117 sklepów Dino
W 2016 r. sieć sklepów Dino powiększyła się o 117 placówek (wobec wzrostu o 101 sklepów w 2015 r.). Tym samym według stanu na koniec 2016 r. sieć Dino liczy łącznie ...
2017-01-11 Soft drinks
firmy:
Dino
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [12]
działy
› handel [12]
› inwestycje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [8]
› Lidl [8]
› Auchan [4]
› Carrefour [4]
› Kaufland [4]
› Aldi [3]
› Selgros Cash&Carry [3]
› Tesco [3]
› Żabka [3]
› E.Leclerc [2]
› Lewiatan [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Rossmann [2]
› abc [1]
› Dealz [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Freshmarket [1]
› Groszek [1]
› Intermarche [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Polomarket [1]
› POLOmarket [1]
› Społem [1]
› Stokrotka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [1]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA