KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
ostatni tydzień
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson to jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem „NieKumam” szybko zdobył szerokie ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Monster Energy
Żabson ambasadorem Monster Energy
×
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Film Produkcja
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
×
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Mlekovita z okazji 15. urodzin marki Wypasione przygotowała Wypasioną Loterię Urodzinową. Od 2 listopada do 31 grudnia można wziąć udział w loterii, z szansą na zdobycie atrakcyjnych nagród. Marka Wypasione zadebiutowała ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Wypasione
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
×
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Firma Sidel uruchomiła na swojej stronie internetowej nowe Centrum Wiedzy o Aseptyce. Jego celem jest pomoc producentom w sprostaniu wyzwaniom rosnącego rynku napojów o długim okresie przydatności do spożycia, takich jak ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Sidel
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Marka Knorr zdecydowała o odświeżeniu wizerunku Gorącego Kubka. Nowa komunikacja ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej. W odpowiedzi That One Agency opracowała kampanię „Robisz się głodny? Robisz ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
F25
,
Mindshare
,
One Agency
marki:
Knorr
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
W najnowszej kampanii marki Żubrówka, drink Apple Żu – miks Żubrówki Bison Grass z sokiem jabłkowym – staje w jednym szeregu z najsłynniejszymi dziełami sztuki. Na potrzeby kampanii marka czerpie inspirację ...
2024-10-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Chromatique
marki:
Żubrówka
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
Z okazji tegorocznego Dnia Makaronu, Lubella nawiązała współpracę z marką Thermomix. Efektem wspólnych działań jest kolekcja przepisów „W domu jak w restauracji”. Użytkownicy urządzenia Thermomix będą mogli odkryć szybkie, łatwe i ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Starcom
Lubella i Thermomix prezentują kolekcję przepisów
×
Pyszne.pl dowiezie zakupy z Carrefour
Carrefour Polska i platforma food delivery Pyszne.pl nawiązały strategiczną współpracę w zakresie rozszerzenie jej oferty o zakupy spożywcze z szybką dostawą do domu. Klienci Pyszne.pl zyskali możliwość zakupu do 4000 produktów ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Pyszne.pl
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
Rozpoczęła się realizacja ogólnopolskiej kampanii „Polskie produkty mleczne królują na stole”, której celem jest promocja mleka i jego przetworów wśród Polaków. Organizatorem kampanii jest Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Zw. Rew., a ...
2024-10-28 Food & drinks
Branża mleczarska rozpoczyna ogólnopolską kampanię
×
Kolejni superbohaterowie na opakowaniach Coca-Coli
Coca-Cola kontynuuje współpracę z The Walt Disney Company wprowadzając limitowaną edycję produktów z podobiznami postaci ze świata Marvela. Tym razem na puszkach napoju znaleźli się Deadpool i Daredevil, a na opakowaniach ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Lody z rogalem świętomarcińskim wkrótce w sprzedaży
W Poznaniu, imieniny Marcina od razu przywodzą na myśl rogala z nadzieniem z białego maku. We współpracy z cukiernią Hotelu Mercure, firma Willisch zamknęła charakterystyczny smak pod postacią ręcznie robionych lodów ...
2024-10-28 Food & drinks
firmy:
Willisch
marki:
Willisch
Lody z rogalem świętomarcińskim wkrótce w sprzedaży
×
Plan dekarbonizacji sektora opakowań szklanych
Dekarbonizacja sektora opakowań szklanych do 2050 roku jest tematem najnowszego raportu opublikowanego przez Europejską Federację Opakowań Szklanych (FEVE). To pierwsze tak kompleksowe i ważne opracowanie na skalę europejską. Raport: „Jeden cel ...
2024-10-28 Soft drinks
Plan dekarbonizacji sektora opakowań szklanych
×
Program „Trzeźwo Myślę” już po raz ósmy
Rusza kolejna edycja „Trzeźwo Myślę” - programu prowadzonego od ośmiu lat przez Carlsberg Polska. Od początku jego celem jest konsekwentna edukacja i promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. „Trzeźwe myślenie” rozumiemy jako rozsądne ...
2024-10-28 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
FILTRY
działy
› innowacje i nowości [2]
› dostawcy [2]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [2]
› Grupa Maspex [2]
› Carlsberg [1]
› Carrefour [1]
› Lubella [1]
› Mlekovita [1]
› Nestle [1]
› Pyszne.pl [1]
› Sidel [1]
› Unilever [1]
› Willisch [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [3]
› alkohol [2]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mleko [2]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [2]
› Chromatique [1]
› F25 [1]
› Film Produkcja [1]
› One Agency [1]
› Orka [1]
› Publicis [1]
› Starcom [1]
marki
› Coca-Cola [1]
› Knorr [1]
› Monster Energy [1]
› Willisch [1]
› Winiary [1]
› Wypasione [1]
› Żubrówka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA