KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Piotr i Paweł
Liczba wyszukanych artykułów: 129
Nowe centrum logistyczne Piotra i Pawła
1 października Piotr i Paweł uruchomił trzecie centrum logistyczne. Obiekt znajdujący się w Starych Gnatowicach pod Warszawą spełnia funkcję jednej z baz magazynowo-dystrybucyjnej produktów FMCG dla sieci i powstał zaledwie w ...
2016-10-04 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Sieć Piotr i Paweł debiutuje na zupełnie nowym polu
Sieć supermarketów Piotr i Paweł uruchomiła w jednym z radomskich gimnazjów swój pierwszy sklepik szkolny. Punkt oferuje produkty zgodne z nowymi przepisami, w cenach identycznych jak w tradycyjnym sklepie - podaje ...
2016-09-07 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł skupi się na supermarketach
Sieć Piotr i Paweł, która testowała sklepy convenience o nazwie Piotr i Paweł Market, chce skoncentrować się na flagowym formacie - czyli supermarketach - podają Wiadomości Handlowe za serwisem franchising.pl ...
2016-08-19 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Dyskonty najlepiej oceniane przez klientów
Sieci handlowe największy problem mają ze wzbudzeniem zaufania u klientów. Najlepszy wizerunek mają dyskonty. To wnioski z ogólnopolskiego badania opinii na temat wizerunku supermarketów w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i ...
2016-08-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Freshmarket
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Piotr i Paweł rozwija projekt „Targowisk”
Sieć supermarketów Piotr i Paweł rozwija projekt swoich "Targowisk", czyli specjalnej strefy w wybranych sklepach, w której regionalni producenci wybranych kategorii produktów świeżych mogą sprzedawać swoje wyroby. Od czerwca projekt ...
2016-07-26 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł rozwija projekt „Targowisk”
×
Rabaty w Piotrze i Pawle zależne od wyników polskiej reprezentacji
-50% na wszystkie produkty marki Piotr i Paweł, gdy Polska wejdzie do finału piłkarskich Mistrzostw Europy, specjalne rabaty, gdy Polak strzeli hat-tricka lub gdy polska reprezentacja strzeli 3 gole w jednym ...
2016-06-09 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Infinite dostawcą EDI dla sieci Piotr i Paweł
Piotr i Paweł, sieć 134 supermarketów w Polsce, inwestuje w komunikację EDI z kilkuset dostawcami. Najważniejsze dokumenty handlowe, w tym faktury i zamówienia, będą wymieniane drogą elektroniczną poprzez platformę Infinite EDI ...
2016-03-17 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Trzeci pilotażowy Piotr i Paweł Market
W połowie lutego sieć Piotr i Paweł uruchomiła kolejny pilotażowy sklep Piotr i Paweł Market. Obiekt zlokalizowany przy ul. Białowieskiej w Gdyni jest trzecią tego typu placówką. Powierzchnia marketu wynosi 500 ...
2016-02-19 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Sieć Piotr i Paweł wzrosła w 2015 r. o 19 sklepów
Ekspansja sieci supermarketów Piotr i Paweł w roku 2015, dzięki otwarciu 19 placówek, była najbardziej dynamiczna w 25-letniej historii firmy. Sieć wzmocniła też pozycję w strategicznych aglomeracjach: warszawskiej, trójmiejskiej, poznańskiej i ...
2016-02-08 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Stanowisko GH PL Plus w sprawie projektu nowego podatku
Grupa Handlowa PL Plus to wspólne przedsięwzięcie czterech polskich, rodzinnych firm handlowych: Bać-Pol, Piotr i Paweł, Polomarket oraz Topaz, powołane, by skutecznie działać na konkurencyjnym rynku polskim, zdominowanym przez globalne koncerny ...
2015-11-13 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
GH PL Plus
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Topaz
Piotr i Paweł powiększy się o ponad 20 sklepów
Sieć Piotr i Paweł planuje otworzyć ponad 20 supermarketów w 2016 roku. Obecny rok firma powinna zamknąć liczbą ponad 130 supermarketów, podała spółka. Obecnie do sieci należy 125 supermarketów i ...
2015-11-10 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Lista najlepszych sieci spożywczych w Polsce
Firma konsultingowa OC&C Strategy Consultants przeprowadziła wśród konsumentów badanie dotyczące opinii na temat sieci sklepów w Polsce. Klieni ocenili sieci pod względem cen, jakości i adekwatności produktów, szerokości asortymentu. Oceniono również ...
2015-10-16 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Program Mój sklep sklepach w Piotr i Paweł
W październiku sieć Piotr i Paweł uruchomiła dla wybranych pracowników program zarządzania talentami pod nazwą Mój sklep. Program adresowany jest do pracowników supermarketów o wysokim potencjale i motywacji do rozwoju ...
2015-10-15 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Sieć Piotr i Paweł testuje nowy program lojalnościowy
W wybranych supermarketach sieci Piotr i Paweł uruchomiono pilotażowo nowy program lojalnościowy o nazwie "Po2jamy rabaty". Program objął takie miasta jak Kraków, Skawina, Niepołomice, Kielce, Łódź, Pabianice, Wrocław oraz Płock ...
2015-10-13 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Rynek private label w Polsce rośnie stabilnie
Rynek marek własnych w Polsce wzrośnie w 2015 r. o 6,6% i osiągnie wartość 44,4 mld PLN - prognozuje firma PMR. Perspektywy rozwoju są dobre, jednak do 2020 r. rynek nie ...
2015-10-05 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Eurocash
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Stokrotka
,
Tesco
Piotr i Paweł zapowiada dwucyfrowy wzrost obrotów
Po ubiegłym roku, w którym sieć sklepów Piotr i Paweł uruchomiła 17 nowych supermarketów, firma planuje dalszy rozwój. Spółka chce zwiększyć obecność przede wszystkim w Warszawie, a także w Trójmieście, Krakowie ...
2015-04-15 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł partnerem projektu Brains Attack
Sieć sklepów Piotr i Paweł już drugi raz została partnerem projektu, łączącego wiedzę biznesową i akademicką, przygotowanego przez studentów UAM – Brains Attack! Brains Attack! to system rywalizacji między studenckimi ...
2015-02-06 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł: podsumowanie roku
Najdynamiczniejszy w historii rozwój placówek, rozszerzenie asortymentu marek własnych do 1000 produktów oraz rozwój koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus - to najważniejsze osiągnięcia sieci supermarketów Piotr i Paweł w 2014 ...
2015-01-22 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Międzychód w kolejnej sieci handlowej
Międzychód konsekwentnie rozwija dystrybucję swoich przetworów warzywno-owocowych i dań gotowych. Marka obecna jest już w takich sieciach handlowych jak Selgros oraz w sklepach Grupy Eurocash. Na przełomie listopada i grudnia dołączyło ...
2014-12-11 Soft drinks
firmy:
Międzychód
,
Piotr i Paweł
marki:
Międzychód
Zmiany organizacyjne w sieci Piotr i Paweł
W celu utrzymania dotychczasowej dynamiki rozwoju sieci i pozycji rynkowej, firma Piotr i Paweł wprowadziła duże zmiany strukturalne i organizacyjne na najwyższych stanowiskach sieci. Z dniem 28 listopada nastąpiło wydzielenie ...
2014-12-01 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [129]
działy
› handel [127]
› inwestycje [42]
› akwizycje i fuzje [24]
› badania [21]
› promocje i PR [20]
› innowacje i nowości [15]
› zagranica [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [17]
› Alma [16]
› SPAR [16]
› Tesco [16]
› Auchan [15]
› Lidl [12]
› Carrefour [10]
› Bać-Pol [9]
› E.Leclerc [8]
› Kaufland [8]
› Topaz [8]
› Polomarket [6]
› Intermarche [5]
› Społem [4]
› Żabka [4]
› Aldi [3]
› BP [3]
› GH PL Plus [3]
› Jeronimo Martins [3]
› Delikatesy Centrum [2]
› Frisco.pl [2]
› Lewiatan [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Netto [2]
› Real [2]
› Słoneczko [2]
› Stokrotka [2]
› Amazis.net [1]
› A.pl [1]
› Bakalland [1]
› Bomi [1]
› CVC Capital Partners [1]
› Dino [1]
› DoDomku.pl [1]
› EKO Holding [1]
› Eurocash [1]
› Foodini.pl [1]
› FreeDelikatesy.pl [1]
› Freshmarket [1]
› Helio [1]
› ITM Polska [1]
› Maxima Grupe [1]
› Międzychód [1]
› Mila [1]
› Mispol [1]
› Rossmann [1]
› Spar Group [1]
› Tarczyński [1]
› ZPM Biernacki [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [4]
› mięso i ryby [3]
› inne produkty [3]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mleko [2]
› kawa i herbata [2]
› słodycze i przekąski [2]
› alkohol [1]
firmy marketingowe
› AMS [1]
› IT Company [1]
marki
› Food & Joy [2]
› Lubię [2]
› Beef Master [1]
› Domeniile Ostrov [1]
› Helio [1]
› Międzychód [1]
› Piotr i Paweł Plus [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA