KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Kompania Piwowarska
Lubię To
Liczba wyszukanych artykułów: 34
Kampania lekko wytrawnego wariantu Redd's
Kompania Piwowarska rusza z działaniami promującymi Redd's Bianco - nową wersją piwa o lekko wytrawnym smaku winogron. Telewizyjna reklama Bianco, która swoją premierę miała 16 kwietnia, inspiruje do spędzania słonecznych ...
2018-04-17 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Mango Design
,
Nairobia
,
Tailor Made PR
marki:
Redd's
Kampania lekko wytrawnego wariantu Redd's
×
poprzedni
następny
Książęce IPA promowane spotem TV
Książęce IPA, które dwa miesiące temu trafiło na rynek, w kwietniu pojawi się w kampanii telewizyjnej w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Pierwsze piwo w stylu IPA uwarzone przez piwowarów z ...
2018-04-04 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Ogilvy & Mather
,
OTO Film
,
Zenith
marki:
Książęce
Książęce IPA promowane spotem TV
×
Wytrawny wariant w ofercie Redd's
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek Redd's Bianco, czyli nowy wariant marki o lekko wytrawnym smaku winogron. Piwa smakowe firmy w tym sezonie będą promowane pod hasłem "Redd's. Inny niż inne" ...
2018-03-23 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Mango Design
,
Nairobia
marki:
Redd's
Wytrawny wariant w ofercie Redd's
×
„Ty wybierasz” – kampania marki Książęce
- Warto zejść z utartych ścieżek, aby podążać własną drogą - przekonuje marka piwa Książęce. Bohaterami jesiennej kampanii pod hasłem "Ty wybierasz" są znani z poprzednich odsłon Książę i Tomasz, jednak ...
2017-09-06 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Ogilvy & Mather
,
Zenith
marki:
Książęce
Muzyczna aktywacja i puszka Lecha
Marka Lech rozpoczyna wakacyjną akcję, której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. "Graj o Spotify z Leszkiem" to szansa dla fanów muzyki na zdobycie abonamentów umożliwiających bezpłatne słuchanie utworów. Wystarczy użyć kodu ...
2017-06-05 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
,
Televisor
,
Zenith
marki:
Lech
Muzyczna aktywacja i puszka Lecha
×
poprzedni
następny
Piwo Redd's w nowych opakowaniach
Żurawina, Malina z Granatem oraz Jabłko z Trawą Cytrynową - to warianty, które marka Redd's prezentuje w zmienionej postaci. W nadchodzącym sezonie te owocowe wariacje dostępne będą już nie w zielonych ...
2017-04-26 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Lubię To
,
PZL
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Redd's
Piwo Redd's w nowych opakowaniach
×
poprzedni
następny
Lech Lite debiutuje w sklepach
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek piwo Lech Lite - lekki lager o niskiej zawartości alkoholu (3,5%). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, wyróżnia się ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
Dynamo Film
,
GPD
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
marki:
Lech
Lech Lite debiutuje w sklepach
×
poprzedni
następny
Pilsner Urquell rozpoczyna kampanię „Wzór Piwnego Smaku”
Głównym elementem kampanii jest seria trzech filmów, w których o czeskim piwie opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzemiosło, pasję, szacunek do tradycji ...
2017-03-10 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Zenith
marki:
Pilsner Urquell
Rusza kampania piwa Pilsner Urquell
Marka Pilsner Urquell (dystrybuowana w Polsce przez Kompanię Piwowarską) rozpoczęła kampanię pod hasłem "Wzór piwnego smaku". Jej osią jest seria trzech filmów, w których o czeskim piwie opowiadają: barman, piwoznawca oraz ...
2017-02-24 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Zenith
marki:
Pilsner Urquell
Kampania marki Lech dla fanów muzyki
28 grudnia, tuż przed rozpoczęciem nowego roku i karnawału, wystartowała akcja skierowana do fanów muzyki. W promocji konsumenckiej "Weź Łyk Muzyki" na uczestników, czeka limitowana edycja puszek Lecha oraz darmowe utwory ...
2016-12-28 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
GPD
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
marki:
Lech
Kampania marki Lech dla fanów muzyki
×
poprzedni
następny
Kampania reklamowa Książęce Golden Ale
Od 4 lipca w największych stacjach telewizyjnych można obejrzeć spot piwa Książęce Golden Ale, w którym podkreślony został jego brytyjski charakter. W ramach kampanii reklamowej nowego piwa, zaplanowano także działania w ...
2016-07-13 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
Nairobia
,
Q&A Communications
,
Zenith
marki:
Książęce
Wakacyjna kampania marki Lech
6 czerwca wystartowała akcja skierowana zarówno do fanów muzyki jak i piłki nożnej. "GRASZ CZY GRASZ" to konkurs, w ramach którego na uczestników czekają atrakcyjne nagrody oraz możliwość połączenia dwóch pasji ...
2016-06-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
GPD
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
marki:
Lech
Wakacyjna kampania marki Lech
×
Program grantów marki Lech dla polskich miast
Marka piwa Lech uruchomiła program społecznej odpowiedzialności biznesu o nazwie "Lechstarter". Przygotowano milion złotych na projekty, które mają zmienić wygląd i usprawnić funkcjonowanie polskich miast. Przyznanych zostanie 5 grantów o wartości ...
2016-03-11 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
Lubię To
,
Tailor Made PR
,
Zenith
marki:
Lech
Zimowa edycja piwa Lecha Premium
W połowie listopada rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej i internetowej Lecha Premium (Kompania Piwowarska). W sklepach będzie dostępna edycja limitowana puszki tej marki. - Po serii letnich przygód przyszedł czas ...
2015-11-19 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
CzteryCzwarte Brand Design
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Publicon
marki:
Lech
Zimowa edycja piwa Lecha Premium
×
Jesienna kampania marki Książęce
Z nadejściem jesieni kolekcja Książęcego powiększa się o Burgundowe Trzy Słody. Jak smakuje sezonowy wariant, można dowiedzieć się z reklamy telewizyjnej, której premiera odbędzie się 19 października. Spot, który będzie ...
2015-10-16 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
MEC
,
Nairobia
,
OTO Film
,
Q&A Communications
marki:
Książęce
Digitalowa aktywacja dla marki Pilsner Urquell
5 października wystartowała kolejna digitalowa aktywacja marki Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska). Korzystając z technologii Google Street View fani czeskiej marki mogą zwiedzić browar w Pilznie, gdzie od 1842 roku warzony jest ...
2015-10-09 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Lubię To
,
MEC
marki:
Pilsner Urquell
Digitalowa aktywacja dla marki Pilsner Urquell
×
Wakacyjna kampania outdoorowa marki Grolsch
Od lipca można zobaczyć drugą odsłonę kampanii outdoorowej Za Grolsch Kultury. Plakaty prezentują znane dzieła malarskie, uzupełnione o humorystyczne slogany. Promują festiwale i crowdfoundingowy portal wspieramkulture.pl. Główną ideą działań Grolscha ...
2015-07-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Tailor Made PR
marki:
Grolsch
Wakacyjna kampania outdoorowa marki Grolsch
×
Rusza kampania promująca Lecha Free
20 czerwca startuje nowa kampania promocyjna Lecha Free skierowana przede wszystkim do osób prowadzących aktywny tryb życia, które cenią sobie wolność i możliwość wyboru. Już w maju natomiast można spróbować ...
2015-06-11 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
GPD
,
Lubię To
,
Publicon
,
SiebertHead
marki:
Lech
Rusza kampania promująca Lecha Free
×
Konkurs konsumencki marki Lech
Leszek Chmielewski – brand hero marki piwa Lech Premium - podróżuje i inspiruje do działań, tym razem w konkursie „Leć za Leszkiem”. Do wygrania są vouchery na bilety lotnicze. Konkurs ...
2015-05-27 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
GPD
,
Lubię To
,
Publicon
marki:
Lech
Konkurs konsumencki marki Lech
×
Lodowa sauna w Afryce w reklamie Lecha
Nowa reklama piwa Lech (Kompania Piwowarska) pokazuje efekty wizyty Leszka Chmielewskiego w Afryce. Spot pokazuje, jak bohater marki zainspirował mieszkańców kontynentu do zbudowania lodowej sauny, żeby chłodzić się w czasie upałów ...
2015-05-19 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Publicon
marki:
Lech
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [34]
działy
› promocje i PR [33]
› innowacje i nowości [10]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [34]
kategorie rynkowe
› alkohol [34]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Lubię To [34]
› MEC [16]
› GPD [11]
› Tailor Made PR [10]
› Zenith [8]
› CzteryCzwarte Brand Design [6]
› Mango Design [6]
› Nairobia [6]
› Publicon [6]
› Afekt [5]
› IQ Marketing [4]
› PZL [4]
› Q&A Communications [4]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [4]
› OTO Film [3]
› Ogilvy & Mather [2]
› S4 [2]
› Dragon Rouge [1]
› Dynamo Film [1]
› Focus Advantage [1]
› G7 [1]
› Graffiti [1]
› Grey [1]
› Orka [1]
› Q&A Consulting [1]
› SiebertHead [1]
› TBWA [1]
› Televisor [1]
› Tequila [1]
marki
› Lech [11]
› Książęce [10]
› Redd's [7]
› Pilsner Urquell [3]
› Dębowe [1]
› Grolsch [1]
› Tyskie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA