KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Carlsberg
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
Na start sezonu Carlsberg Polska proponuje nowy bezalkoholowy wariant Carlsberg Pilsner. To odpowiedź marki na rozwijający się rynek piw bezalkoholowych. Piwa bezalkoholowe w 2020 roku kolejny raz zanotowały wzrost popularności ...
2021-03-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
marki:
Carlsberg
Carlsberg Pilsner 0,0% w butelce eco rozwiązaniami
×
poprzedni
następny
Carlsberg Polska poprawia wyniki i inwestuje
W 2018 roku Carlsberg Polska osiągnął dobre wyniki sprzedaży, w tym wzrost wolumenu i wartości sprzedaży, zamykając rok udziałami wolumenowymi ok. 20% i wartościowymi ok. 19%. Dla całej branży piwnej ...
2019-03-19 Soft drinks
firmy:
Browar Bosman
,
Carlsberg
marki:
Kasztelan
,
Grimbergen
,
Karmi
,
Somersby
,
Harnaś
,
Kronenbourg 1664
,
Carlsberg
,
Okocim
,
Żatecky Svetly Lezak
,
Brooklyn
,
Garage
Coca-Cola najbardziej skorzystała ze sponsoringu Euro 2016
Coca-Cola przed Orange oraz Biedronka, a za nią Lotos - te marki po zakończeniu piłkarskich mistrzostw Europy znalazły się na szczycie rankingu spontanicznej znajomości sponsorów Euro 2016 i reprezentacji Polski - ...
2016-07-20 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Ustronianka
marki:
Ustronianka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Okocim
Badania znajomości piłkarskich sponsorów
Agencja SMG Polska, przed rozpoczęciem Euro 2016, przebadała znajomość oficjalnych sponsorów Mistrzostw Europy i reprezentacji Polski w piłce nożnej. W badaniu spontanicznej znajomości sponsorów Euro 2016 najlepiej wypadły marki Orange i ...
2016-06-14 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
,
McDonald's
,
Ustronianka
marki:
Lech
,
Ustronianka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Okocim
,
Warka
Carlsberg rósł szybciej niż rynek
Trzeci pod względem udziałów gracz na rynku piwa w Polsce zwiększył w 2014 r. sprzedaż o 3,4%, zarówno w ujęciu wartościowym, jak i ilościowym. Udział firmy w rynku wzrósł o 1,8 ...
2015-03-10 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Karmi
,
Somersby
,
Carlsberg
,
Okocim
Carlsberg rósł szybciej niż rynek
×
Zmieniają się preferencje polskich piwoszy
Statystyczny dorosły Polak pije w ciągu roku około 99 l piwa. Z szacunków Związku Browary Polskie wynika, że w 2013 roku sprzedaż piwa spadła w porównaniu z rokiem poprzednim o 2-2,5% ...
2014-03-05 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Somersby
,
Harnaś
,
Carlsberg
,
Okocim
Zmieniają się preferencje polskich piwoszy
×
Carlsberg zwiększył sprzedaż w Polsce o 15%
Szacunkowe dane dotyczące polskiego rynku piwa mówią o 5% wzroście sprzedaży w 2012 r. W tym czasie Carlsberg Polska zwiększył sprzedaż aż o 15%, a jego ilościowe udziały w rynku wzrosły ...
2013-02-19 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Kompania Piwowarska
marki:
Kasztelan
,
Harnaś
,
Carlsberg
,
Okocim
Carlsberg będzie inwestował w zwiększenie mocy produkcyjnych
Dla spółki Carlsberg Polska, obecny rok należy do udanych. Po III kwartałach roku firma notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży (w porównaniu do ponad 4% wzrostu całego rynku), a jej udział w rynku ...
2012-11-06 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Kasztelan
,
Somersby
,
Harnaś
,
Carlsberg
Euro podbiło sprzedaż piwa, ale rekordu nie było
Kiepska pogoda w czerwcu spowodowała, że branża piwna nie zanotowała rekordowej sprzedaży. Najwięksi gracze są jednak zadowoleni z wyników - informuje Rzeczpospolita. Wysoką sprzedaż osiągnął m.in. Carlsberg, sponsor mistrzostw w ...
2012-07-05 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Carlsberg
,
Tyskie
,
Warka
Biedronka marką najbardziej kojarzoną z Euro 2012
Sieć sklepów Biedronka wyprzedziła wszystkich oficjalnych sponsorów Euro 2012, będąc dla Polaków marką najbardziej kojarzoną z turniejem. Świadomość w zakresie marek piwnych zdominowało Tyskie - wynika z badania Homo Homini ...
2012-07-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
McDonald's
marki:
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
Marki kojarzące się ze sportem w badaniach IIBR
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) w okresie trwania mistrzostw Europy w piłce nożnej będzie prowadził codzienny monitoring marek i reklam. Wyniki badania pozwolą zmierzyć wpływ działań marketingowych na opinie i zwyczaje ...
2012-06-05 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Coca-Cola
,
Grupa Żywiec
,
Kompania Piwowarska
marki:
Lay's
,
Carlsberg
,
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Tyskie
,
Warka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [4]
› inwestycje [2]
› innowacje i nowości [2]
› handel [2]
› dostawcy [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carlsberg [11]
› Biedronka [4]
› Coca-Cola [4]
› Grupa Żywiec [4]
› Kompania Piwowarska [4]
› McDonald's [2]
› Ustronianka [2]
› Browar Bosman [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [10]
› napoje bezalkoholowe [4]
marki
› Okocim [6]
› Coca-Cola [4]
› Harnaś [4]
› Somersby [4]
› Warka [4]
› Kasztelan [3]
› Tyskie [3]
› Karmi [2]
› Ustronianka [2]
› Brooklyn [1]
› Garage [1]
› Grimbergen [1]
› Kronenbourg 1664 [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Pepsi [1]
› Żatecky Svetly Lezak [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA