KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Coca-Cola Zero Cukru z nową ambasadorką
W kwietniu Coca-Cola wprowadziła nową recepturę napoju Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą hasła "Najlepsza Coca-Cola ever?" marka zapraszała do spróbowania produktu. Teraz do odpowiedzenia sobie na to pytanie zachęca nowa ambasadorka ...
2021-05-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Żabka
,
24/7Communication
,
Easy Hell
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
PZL
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru z nową ambasadorką
×
Żywiec Zdrój promuje odpowiednie nawodnienie
Wystartowała nowa kampania marki Żywiec Zdrój podkreślająca znaczenie odpowiedniego nawodnienia dla zdrowia. Marka w swoich spotach reklamowych przypomina o tym, że niezależnie kim jesteśmy, to właśnie woda stanowi kluczowy składnik naszego ...
2021-05-11 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
MediaCom
,
Tailor Made PR
,
VMLY&R
marki:
Żywiec Zdrój
Nowa linia sosów Winiary
W sprzedaży pojawiły się cztery nowe smaki sosów marki Winiary. Informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Poland, której celem jest zbudowanie świadomości na temat nowej linii sosów oraz wzbudzenie ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Chimney
,
Graffiti
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Nowa linia sosów Winiary
×
poprzedni
następny
Netto szuka nowego prezesa
Netto Polska po przejęciu polskich sklepów Tesco rozpoczęła poszukiwania nowego CEO. Przyszły dyrektor generalny będzie odpowiadał za całokształt działalności sieci, która w ciągu najbliższych 18 miesięcy podwoi swoją wielkość. Po ...
2021-05-11 Soft drinks
firmy:
Netto
Cargill poszerza ofertę produktów z czekolady
Firma Cargill przejęła Leman Decoration Group, dostawcę dekoracji do ciast, poszerzając tym samym swoją ofertę. Umożliwi to lepszą obsługę klientów w Europie i na całym świecie dzięki zwiększeniu produkcji i poszerzeniu ...
2021-05-11 Soft drinks
firmy:
Cargill
,
Leman Decoration
Limitowana wersja płatków Nestle
Na półkach sklepowych pojawiła się limitowana nowość - płatki śniadaniowe Nestlé CORN FLAKES smak truskawkowy&śmietankowy. - Nestle to najbardziej rozpoznawalna na polskim rynku marka płatków śniadaniowych. Dlatego design wersji limitowanej ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
HiBrands
marki:
Nestle
Limitowana wersja płatków Nestle
×
Nestle Pure Life z nowością dla nastolatków
Marka wody źródlanej, wprowadza do sprzedaży nowy wariant butelki, skierowany szczególnie do nastolatków. Butelka o pojemności 1 L, ze sportową zakrętką, to propozycja idealna zarówno na długie dni pełne nauki, jak ...
2021-05-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
HiBrands
,
PR Hub
,
Spin Off
,
UM Thrive
marki:
Nestle
,
Pure Life
Nestle Pure Life z nowością dla nastolatków
×
poprzedni
następny
Grupa Mlekovita rozwija eksport
Mlekovita od lat utrzymuje pozycję największego eksportera produktów mleczarskich w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest liderem nie tylko pod względem wartości produktów wysyłanych za granicę, ale także liczby obsługiwanych krajów. Obecnie na ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
Bakoma rusza z kampanią Twista
Firma Bakoma rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową jogurtu pitnego Twist. Celem akcji jest pokazanie m.in. nowego opakowania produktu. Akcja reklamowa prowadzona jest pod hasłem "Zero ściemy, 100% jogurtu". Spoty kończą się ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
Bakoma
,
UM
,
Upside
marki:
Bakoma
Promocja oleju Kujawski 3 ziarna
W telewizji trwa emisja billboardów sponsorskich oleju Kujawskiego 3 ziarna (ZT Kruszwica). Koncepcję materiału opracowała Agencja PZL, a zrealizował dom produkcyjny Timecode Film Production. - Mając w swojej ofercie tak ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
ZT Kruszwica
,
PZL
,
Starcom
,
Timecode
marki:
Kujawski
Marka Heura debiutuje w Polsce
Hiszpańska Heura jest najszybciej rozwijającą się marką mięsa roślinnego w Europie. Za jej powstaniem stoi dwóch aktywistów jedzeniowych: Marc Coloma i Bernat Ananos. Produkowane przez nich mięso roślinne jest wynikiem dwóch ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
Heura
marki:
Heura
Marka Heura debiutuje w Polsce
×
Loteria promocyjna Haribo „Słuchaj z radością”
Od 1 maja do 30 czerwca 2021 Haribo organizuje loterię "Słuchaj z radością", w której do wygrania jest ponad 1000 nagród muzycznych oraz nagroda główna - 30.000 zł. Loteria wpisuje ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
Haribo
marki:
Haribo
MullenLowe Group wygrywa przetarg PWC Odra
MullenLowe MediaHub oraz MullenLowe Warsaw wygrały przetarg na obsługę mediową, strategiczną i kreatywną Przedsiębiorstwa Wyrobów Cukierniczych Odra (Grupa Otmuchów). Działania reklamowe będą bezpośrednio związane z rebrandingiem marki Odra. W pierwszej ...
2021-05-11 Food & drinks
firmy:
ZPC Otmuchów
,
MullenLowe
marki:
Odra
Konsumenci w Polsce podzieleni na 7 kategorii
Tegoroczny raport "FMCG Brands We Shop by BLIX & Kantar" wykazał, że 25% aktywnych konsumentów stanowią osoby rozważne i pragmatyczne. W obszarze ich zainteresowań są markowe produkty, ale też nowości rynkowe ...
2021-05-10 Soft drinks
Startuje loteria marki Żywiec
Marka Żywiec powraca z loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10.000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie. Dzięki temu zwycięzcy będą ...
2021-05-10 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
marki:
Żywiec
Kampania El Sol w internecie
El Sol przenosi życie towarzyskie do Internetu. W sieci winiarska marka stworzyła imprezową platformę LaImpreza.pl. - Wszyscy potrzebujemy pozytywnej energii. Właśnie dlatego stworzyliśmy platformę LaImpreza.pl i rozpoczęliśmy współpracę z serwisem ...
2021-05-10 Food & drinks
firmy:
Ambra
,
All About
,
BeDigital
,
Brandy Design
marki:
El Sol
Rośnie sprzedaż produktów Fairtrade
8 maja 2021 przypada Światowy Dzień Sprawiedliwego Handlu. Czekolada, kawa, bawełniane ubrania, banany - za produkcją każdej z tych rzeczy stoją konkretni ludzie. Na ich zarobki i jakość życia wpływ mają ...
2021-05-10 Soft drinks
Wielka loteria lodów Kaktus, Milka i Oreo
Firma Froneri rozpoczęła loterie wspierające sprzedaż lodów Kaktus Shake, Milka oraz Oreo. Promocji sprzedażowej towarzyszy kampania promocyjna w telewizji oraz w digitalu. Za realizację działań reklamowych w mediach odpowiada agencja mediowa ...
2021-05-10 Soft drinks
firmy:
Froneri
,
CzART
,
Kropka Bordo
,
Spin Off
,
UM
marki:
Milka
,
Oreo
,
Kaktus
Wielka loteria lodów Kaktus, Milka i Oreo
×
Łomża „W swoim tempie”
Marka piwa Łomża startuje z nową platformą komunikacji pod hasłem "W swoim tempie". Kampania rozpoczęła się 8 maja i potrwa do końca wakacji. Bohaterem reklam jest aktor Adam Woronowicz. Nowa ...
2021-05-10 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Agencja Nie Do Ogarnięcia
,
Brasil
,
MediaCom
marki:
Łomża
Deli2 wykorzystało czas pandemii
W odpowiedzi na wzrost zainteresowania produktami premium na polskim rynku spożywczym powstały Delikatesy Deli2. Warszawski e-sklep jest spółką zależną dewelopera Tower Investments S.A. Internetowy sklep jako jedyny w Polsce oferuje tradycyjne ...
2021-05-10 Soft drinks
firmy:
Deli2.pl
[1]
355
|
356
|
357
|
358
|
359
|
360
|
361
|
362
|
363
|
364
|
365
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA