KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Polska Izba Mleka podsumowała pandemiczny rok
- Rok 2020 początkowo zapowiadał się bardzo źle. Niepewność w zakresie eksportu, czasowe wstrzymania dostaw produktów, niepewność czy surowe mleko będzie regularnie odbierane. Widać jednak, że w tak trudnym okresie, sektor ...
2021-05-05 Soft drinks
Polska Izba Mleka podsumowała pandemiczny rok
×
Nowe zupy warzywne Winiary
Marka Winiary (Nestle) wprowadza nową linię kremowych zup warzywnych. W jej skład wchodzą trzy produkty - Zupa z zielonymi warzywami, Zupa z czerwonymi warzywami oraz Zupa z pomarańczowymi warzywami Winiary ...
2021-05-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Publicis
,
UM Thrive
marki:
Winiary
Nowe zupy warzywne Winiary
×
poprzedni
następny
Piwa Pinta przechodzą rebranding
W 10. rocznicę istnienia Browar Pinta zmienia logotyp i projekt etykiet sztandarowych piw, w tym Ataku Chmielu, najpopularniejszego piwa rzemieślniczego w Polsce. Proces transformacji zaczął się na początku maja i potrwa ...
2021-05-05 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
,
Ostecx Creative
marki:
Pinta
Piwa Pinta przechodzą rebranding
×
Kabanosy 3 ziarna od marki Tarczyński
Linia Rośl-Inne, która w październiku 2020 r. zadebiutowała na rynku, poszerzona została o kolejny produkt - roślinne Kabanosy 3 ziarna. Nowość od marki Tarczyński to propozycja dla miłośników zdrowych przekąsek. Znajdziemy ...
2021-05-05 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Kabanosy 3 ziarna od marki Tarczyński
×
Koko Jumbo w reklamie Lubelli jajecznej
Lubella kontynuuje kampanię swoich makaronów jajecznych dotyczącą jaj z wolnego wybiegu. W ramach kolejnej jej odsłony powstała piosenka z teledyskiem "Koko Jumbo". W klipie możemy zobaczyć szczęśliwe życie kurek i ich ...
2021-05-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Feeders
,
Starcom
marki:
Lubella
Koko Jumbo w reklamie Lubelli jajecznej
×
58% Polaków zwraca uwagę na wzmocnienie odporności
Jak wynika z badań Kantar ponad połowa Polaków deklaruje, że zwraca uwagę na to, żeby ich sposób odżywiania wzmacniał odporność. W tym aż 16% badanych wpływem diety na odporność zainteresowało się ...
2021-05-05 Soft drinks
Piwo Buh w teledysku Ekipy
Ekipa Friza zaprezentowała trzeci singiel z nadchodzącej płyty "3 sezon". W teledysku do utworu "Chill" pojawiło się piwo Buh od Janusza Palikota i Kuby Wojewódzkiego. Klip do piosenki pojawił się ...
2021-05-05 Soft drinks
firmy:
Przyjazne Państwo
marki:
BUH
Dan Cake uruchamia trzy lokalne gry terenowe
Z okazji 30-lecia obecności w Polsce marka Dan Cake uruchomiła na terenie Chrzanowa i okolic tzw. Questy - lokalne gry terenowe. Inicjatywa, która wystartowała 1 maja, powstała z myślą o mieszkańcach ...
2021-05-05 Soft drinks
firmy:
Dan Cake
marki:
Dan Cake
Dan Cake uruchamia trzy lokalne gry terenowe
×
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
Po wprowadzeniu butelek wykonanych w 50% z PET z recyklingu dla swoich dwóch najbardziej popularnych pojemności 1 L i 1,5 L, producent wody mineralnej Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o kolejne tego ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Artcore
,
Chimney
,
Przestrzeń
,
UM Thrive
marki:
Nałęczowianka
Nałęczowianka z pełnym portfolio butek z rPET
×
Warzywne sosy Łowicz dla najmłodszych
Łowicz przygotował kolejną nowość dla fanów sosów. Sosy ekstra gładkie to trzy propozycje przygotowane z myślą o dzieciach, a także o szukających dla nich wartościowych produktów rodziców. Dostępne w limitowanej ofercie ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Łowicz
Warzywne sosy Łowicz dla najmłodszych
×
Larwy chrząszcza „nową żywnością”
Rada Unii Europejskiej zgodziła się na uznanie larw chrząszcza mącznika młynarka za "nową żywność". Dzięki tej decyzji do sprzedaży będą mogły trafić suszone larwy mącznika w całości lub sproszkowane jako składnik ...
2021-05-04 Soft drinks
Ruszyło Wyzwanie Smaku Pepsi MAX
Wyjątkowa sytuacja wymaga nieszablonowych działań - kierując się tym przesłaniem PepsiCo organizuje w tym roku Wyzwanie Smaku Pepsi MAX w pomysłowy sposób. W tym roku konsumenci będą mogli przetestować swoje ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Ruszyło Wyzwanie Smaku Pepsi MAX
×
Alternatywne formy opakowań na wino
Wartość globalna rynku wina rozlanego w puszki rośnie w ostatnich latach bardzo dynamicznie. Jak pokazują dane firmy badawczej Grand View Research, w 2019 roku było to 70,3 mln USD, a prognozy ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Bartex
,
Dom Wina
,
JF Hillebrand
,
JNT Group
Cargill inwestuje w roślinne alternatywy mięsa
Firma Cargill inwestuje w Bflike - startup, który ma szansę stać się liderem nowych technologii w kategorii alternatyw dla mięsa i ryb. - Szacuje się, że globalne spożycie białka prawie podwoi ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Bflike
,
Cargill
Pozytywna energia w kampanii Nestea
Nestea w swojej nowej kampanii zachęca do czerpania radości z prostych przyjemności. Kampania obejmuje telewizję oraz działania digitalowe - w tym krótkie spoty na YouTube. - Marka w smakowitej formie ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Starcom
marki:
Nestea
Pozytywna energia w kampanii Nestea
×
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
Marka Żywiec zaprezentowała swoją najnowszą innowację - piwo Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa w lekkim, żywieckim stylu. - Marka Żywiec od lat ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Żywiec
Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii
×
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
Milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która ruszyła 1 maja i potrawa do końca czerwca. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną ...
2021-05-04 Food & drinks
firmy:
Colian
,
G3
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Grześki
„Milion Grześków do wygrania” po raz trzeci
×
Odświeżony wizerunek Jurajskiej w kampanii TV
Hortex wraz z Opus B przygotował kampanię rebrandingową promującą całą linię wód mineralnych gazowanych i niegazowanych Jurajska. Ambasadorem marki została Agnieszka Radwańska. Jurajska to naturalna woda mineralna wydobywana z pokładów ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Bomaye
,
Lunapark
,
Opus B
marki:
Jurajska
PMR zbadał kto kupuje dania gotowe
Jak wynika z badania PMR przeprowadzonego w listopadzie 2020 r. na próbie reprezentatywnej, 56% Polaków w ciągu sześciu miesięcy poprzedzających badanie zdarzyło się kupić danie przygotowywane na ciepło w miejscu zakupu ...
2021-05-04 Food & drinks
Opowieści o wodzie w kampanii Alcalia
Marka wody Alcalia kontynuuje swoją komunikację w postaci spotów, w których eksperci z różnych dziedzin opowiadają, dlaczego sięgają po tę wodę i w czym tkwi jej wyjątkowy charakter. To naturalnie alkaliczna ...
2021-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Starcom
marki:
Alcalia
Opowieści o wodzie w kampanii Alcalia
×
[1]
357
|
358
|
359
|
360
|
361
|
362
|
363
|
364
|
365
|
366
|
367
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA