KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Havas Media
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Podsumowanie wpływu pandemii na postawy konsumentów
Zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w szóstej fali badania Koronabus podsumowuje zmiany nawyków konsumenckich i zwyczajów zakupowych Polaków po roku od ogłoszenia pandemii. Po 12 miesiącach w pandemii ...
2021-05-18 Soft drinks
firmy:
Havas Media
Badanie skuteczności marketingu w gamingu
Eksperci Havas Media Group w nowym badaniu wzięli pod lupę rynek gamingowy i esportowy w ramach projektu badawczego "Czy marketing w gamingu działa?". Celem badania było z jednej strony ...
2020-10-29 Soft drinks
firmy:
Havas Media
Rośnie liczba przeciwników niedzielnego zakazu handlu
Od stycznia 2020 roku obowiązuje kolejne zaostrzenie zakazu handlu w niedziele. Od początku roku zakaz dotyczy większości niedziel - zakupy zrobimy tylko w 7 niedziel objętych wyjątkiem. Podejście Polaków do zakazu ...
2020-02-18 Soft drinks
firmy:
Havas Media
Rośnie liczba przeciwników niedzielnego zakazu handlu
×
poprzedni
następny
Badanie stosunku Polaków do Halloween
Obserwując asortyment i wystrój sklepów w ostatnich dniach października, może się wydawać, że Halloween na stałe zagościło w Polsce i jest chętnie obchodzone. Havas Media Group zbadało jak naprawdę Polacy podchodzą ...
2019-10-28 Soft drinks
firmy:
Havas Media
Badanie stosunku Polaków do Halloween
×
poprzedni
następny
Tylko 7% dzieci zjada zalecaną dzienną dawkę owoców i warzyw
Według raportu "Zwyczaje żywieniowe dzieci i młodzieży pod kątem spożywania owoców i warzyw" przygotowanego na zlecenie Intermarche, jedynie 7,1% rodziców dzieci w wieku 6-15 lat deklaruje, że spożywają one zalecaną przez ...
2019-07-04 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Havas Media
Kampania KUPS z nominacją do nagrody SABRE
Kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pt. "Soki i musy - witaminy w SMART formie" realizowana w latach 2015-2018 została nominowana do nagrody Sabre Awards 2018 w kategorii Multi-Country Programme ...
2018-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Tymbark
,
Fleishman-Hillard
,
Hand Made
,
Havas Media
marki:
Tymbark
Marki dbające o poprawę jakości życia zyskują najwięcej
Marki zajmujące wysoką pozycję w rankingu Meaningful Brands 2017 osiągają nawet o 206% lepsze wyniki finansowe. Jest to tylko jeden z kluczowych wniosków płynących z tegorocznej edycji Meaningful Brands, globalnego badania ...
2017-02-03 Soft drinks
firmy:
Havas Media
marki:
Tymbark
,
Cisowianka
,
Biedronka
,
Rossman
Marki dbające o poprawę jakości życia zyskują najwięcej
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [5]
› handel [4]
› zagranica [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› Krajowa Unia Producentów Soków [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› owoce i warzywa [2]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Fleishman-Hillard [1]
› Hand Made [1]
marki
› Tymbark [2]
› Biedronka [1]
› Cisowianka [1]
› Rossman [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA