KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
słodycze i przekąski
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Świąteczna kampania Milki
Ruszyła świąteczna kampania marki Milka. Opiera się na dwóch filarach: kontynuacji zeszłorocznej współpracy ze Szlachetną Paczką oraz konkursie konsumenckim, dzięki któremu najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na ...
2015-11-23 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
SMG Next
marki:
Milka
Świąteczna kampania Milki
×
Kampania wizerunkowa marki Prince Polo
W połowie czerwca rozpoczęła się kampania wizerunkowa pod hasłem „Sam wiesz, co dobre” marki Prince Polo (Mondelez Polska). Reklama ma inspirować Polaków do dokonywania wyborów w zgodzie z samym sobą ...
2015-06-24 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
Prince Polo
Ostatnia kostka czekolady w kampanii Milka
Z początkiem maja marka Milka rozpoczęła kampanię promocyjną. Na konsumentów, którzy chcieliby podzielić się z bliską osobą ulubioną czekoladą i podkreślić łączącą ich relację, w sklepach będzie czekać prawie 2,5 mln ...
2015-05-12 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
Milka
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
Alpen Gold (Mondelez Polska) rozpoczyna w kwietniu nową aktywację wizerunkową pod hasłem „SpełniOna2015”. Marka zwraca się do Polek i podkreśla rolę spełnienia w życiu kobiety. Kampania ma formę konkursu dla konsumentek ...
2015-04-08 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Alpen Gold
Kampania wizerunkowa Alpen Gold
×
Kampania promocyjna ciastek belVita
W telewizji, internecie i sklepach startuje kampania reklamowa ciastek śniadaniowych belVita (Mondelez Polska). Akcja realizowana jest pod hasłem „Dla mistrzów poranka”. W spocie bohater w zabawny sposób relacjonuje małe, zwyczajne ...
2015-02-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
VML
marki:
belVita
BelVita rusza w śniadaniową trasę
30 czerwca marka BelVita rozpoczęła letnią akcję objazdową. Śniadaniowy autobus odwiedzi w lipcu pięć wybranych miast Polski. Będzie m.in. inspirować do tworzenia zbilansowanych śniadań. Mieszkańcy Poznania, Wrocławia, Krakowa, Warszawy i Gdańska ...
2014-07-03 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
IQ Marketing
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
belVita
Milka znowu szuka najmilszego miasta
Mondelez Polska rozpoczyna II edycję ogólnopolskiej akcji "Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!". O tytuł Najmilszego Miasta w Polsce i nagrodę główną, wartą pół miliona złotych promocję zwycięskiego miasta, starać się ...
2014-04-25 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Crispin Porter + Bogusky
,
Event Factory
,
Next
,
Opus B
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Milka
Milka znowu szuka najmilszego miasta
×
Milka promuje czekoladę Bubbly
Milka (Mondelez Polska) rozpoczęła kampanię wprowadzającą nowy produkt - czekoladę Bubbly w formie bąbelków. Działania nawiązują do hasła "Śmiało, bądźmy delikatni". W nowej kampanii symbol Milki, fioletowa krowa, zachęca zabieganych ...
2014-01-23 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Milka
Polacy wybiorą najmilsze miasto w konkursie Milki
W rozpoczętej 22 kwietnia akcji "Milka. Moje miasto się przytula" Polacy wybiorą najmilsze miasto. Wybór zostanie dokonany w kilku etapach, za pomocą strony WWW, aplikacji na Facebooku oraz w trakcie miejskich ...
2013-04-23 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Mondelez Polska
,
Alert Media Communications
,
Event Factory
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
marki:
Milka
Nowe ciastka marki belVita z jogurtem
Firma Kraft Foods wprowadza na polski rynek nowy wariant ciasteczek - belVita Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym. Dostępny już w sklepach produkt łączy dwa najbardziej lubiane przez konsumentów smaki. Na ...
2013-03-01 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Havas
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
marki:
belVita
Nowe ciastka marki belVita z jogurtem
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [10]
działy
› promocje i PR [10]
› innowacje i nowości [1]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Mondelez Polska [9]
› Kraft Foods [2]
firmy marketingowe
› Carat [7]
› Next [4]
› IQ Marketing [3]
› VML [3]
› Event Factory [2]
› Starcom [2]
› Alert Media Communications [1]
› Crispin Porter + Bogusky [1]
› Havas [1]
› Opus B [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› SMG Next [1]
marki
› Milka [5]
› belVita [3]
› Alpen Gold [1]
› Prince Polo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA