KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
makroekonomia
Liczba wyszukanych artykułów: 628
Spada konsumpcja mięsa wieprzowego
W styczniu i lutym 2013 r. sprzedaż detaliczna żywności i napojów, liczona w cenach stałych, spadła rok do roku odpowiednio o 3,6 i 0,8% - wynika z danych GUS. Zdaniem Krystyny ...
2013-03-27 Food & drinks
Polska poprawia wynik w Światowym Indeksie Bezpieczeństwa Żywności
Tańsza żywność i wyższe przychody sprawiły, że światowe bezpieczeństwo żywności w IV kw. 2012 r. wzrosło o 2,9%. Dotyczy to wszystkich krajów ujętych w Światowym Indeksie Bezpieczeństwa Żywności, w tym 28 ...
2013-03-18 Soft drinks
Inflacja zwolniła do ok. 1,3%
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w lutym wzrosły o 1,3% licząc w ujęciu rocznym, wobec wzrostu o 1,7% w styczniu b.r. - podał Główny Urząd Statystyczny. W porównaniu ze styczniem 2013 ...
2013-03-15 Soft drinks
Handlowcy wstrzymują się przed wprowadzaniem podwyżek
Klienci nie muszą się obawiać wzrostu cen związanego ze zbliżającymi się świętami. Polski rynek, szczególnie produktów spożywczych, jest bardzo konkurencyjny, dlatego sprzedawcy starają się wygrywać niską ceną. Przed podwyżkami hamuje ich ...
2013-03-14 Soft drinks
Wzrost cen żywności może wynieść 2,5%
Wzrost cen żywności w całym 2013 roku może wynieść 2,5%. W związku z gorszą koniunkturą na świecie w niektórych grupach żywności można liczyć na spadki, ale nie będą one z całą ...
2013-03-14 Soft drinks
Pogłębia się kryzys w wydatkach Polaków
Analiza przebiegu zmian Wskaźnika Wyborów Konsumenckich GfK w czterech kwartałach 2012 r. ilustruje istotne pogorszenie kondycji zakupowej polskich gospodarstw domowych. Porównując wartość zakupów kategorii FMCG w IV kw. 2012 roku ...
2013-03-01 Soft drinks
Sprzedaż detaliczna wzrosła w styczniu o 3,1%
Sprzedaż detaliczna w styczniu br. spadła o 20,6% w ujęciu miesięcznym, ale zwiększyła się o 3,1% r/r, podał Główny Urząd Statystyczny. - Sprzedaż detaliczna wzrosła w styczniu o 3,1% w ...
2013-02-25 Soft drinks
Większość firm produkcyjnych nie ograniczy inwestycji
Mimo negatywnych prognoz ekonomicznych na 2013 rok, większość polskich firm produkcyjnych zamierza przyjąć strategię ekspansywną i nie ograniczać skali inwestycji - wynika z raportu firmy doradczej KPMG - Plany inwestycyjne polskich ...
2013-02-18 Soft drinks
Spadek popytu na żywność zahamuje inflację
Niższy popyt na żywność będzie hamował tempo wzrostu cen żywności i przyczyni się do obniżenia inflacji - oceniają w comiesięcznym raporcie eksperci z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ) ...
2013-02-13 Soft drinks
Dla Carrefour handel żywnością w sieci jest nieopłacalny
- Narastające obawy o przyszłość i kryzysowe nastroje wśród Polaków sprawiają, że rok 2013 będzie trudny dla handlu. Wyniki naszej firmy pod koniec ubiegłego roku nieco rozczarowały, jednak biorąc pod uwagę ...
2013-02-12 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Dla Carrefour handel żywnością w sieci jest nieopłacalny
×
Rosyjską gospodarkę czeka trudny rok
Spadek popytu wewnętrznego i tempa wzrostu produkcji, a z drugiej strony wzrost inflacji i odpływ kapitału zagranicznego. Rosyjska gospodarka nadal spowalnia, zaś budżet na kolejne trzy lata jest budżetem stagnacji. Założono ...
2013-02-04 Russia & CIS
Wzrost PKB Polski w 2012 r. powyżej 2%
Polska gospodarka zwalnia - w 2012 rozwijała się w tempie 2% - wynika ze wstępnych szacunków GUS. Rok wcześniej PKB wzrosło o 4,3%. - Do wzrostu PKB przyczynił się pozytywny ...
2013-01-29 Soft drinks
Unilever widzi szanse w segmencie ekonomicznym i premium
Koncern Unilever zwiększył w Polsce udziały w niektórych kluczowych kategoriach, jak np. margaryn, w innych sprzedaż pozostała na stabilnym poziomie. - Widać oznaki spowolnienia gospodarczego. Towarzyszy temu zmiana zachowań konsumenckich ...
2013-01-22 Soft drinks
firmy:
Unilever
Wzrost PKB Polski wyniesie średnio 2,5% do 2050 r.
Do 2030 roku PKB Polski z uwzględnieniem parytetu siły nabywczej wzrośnie z 813 mld USD do 1415 mld USD. Później nasza gospodarka będzie rozwijać się znacznie wolniej i w 2050 roku ...
2013-01-17 Soft drinks
Inflacja w grudniu niższa od oczekiwanej
W grudniu 2012 r. inflacja konsumencka wyniosła 2,4% w ujęciu rocznym (wobec 2,8% w poprzednim miesiącu), wynika z komunikatu GUS. W stosunku do poprzedniego miesiąca ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły ...
2013-01-16 Soft drinks
Wzrośnie nadwyżka w handlu produktami rolno-spożywczymi
Nadwyżka w handlu zagranicznym Polski produktami rolno-spożywczymi w całym 2012 r. wyniesie ponad 3 mld EUR - ocenił Andrzej Kowalski, dyrektor Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. - W ostatnich ...
2013-01-15 Soft drinks
Potencjał zakupowy polskich konsumentów w tym roku wyniesie 220 mld EUR
Według corocznych prognoz instytutu GfK dotyczących siły nabywczej europejskich konsumentów, w 2013 roku potencjał zakupowy w Polsce wyniesie w sumie 220 mld EUR, co daje polskiemu rynkowi 9. miejsce w rankingu ...
2013-01-14 Soft drinks
Ceny żywności w 2012 roku wzrosły o 3,3%
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej ocenia, że ceny detaliczne żywności wzrosły w 2012 roku o 3,3%. - Stabilizacji cen skupu podstawowych surowców rolnych w 2012 r. towarzyszył umiarkowany wzrost ...
2013-01-11 Soft drinks
Branżę spożywczą czeka kolejny trudny rok
Nadchodzące 12 miesięcy po raz kolejny będą dużym wyzwaniem dla firm działających w branży spożywczej. Z jednej strony utrzymujące się na wysokim poziomie ceny surowców podnoszą koszty produkcji, a z drugiej ...
2013-01-04 Soft drinks
Żywność może podrożeć w tym roku o ok. 3%
W 2013 r. żywność prawdopodobnie podrożeje mniej, niż w 2012 r. W pierwszym półroczu wzrost cen może wynieść ok. 2,5%, a w sumie w całym roku ok. 2,5-3% - prognozuje Krystyna ...
2013-01-02 Soft drinks
[1]
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
[32]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [628]
działy
› badania [262]
› zagranica [125]
› handel [87]
› inwestycje [22]
› dostawcy [11]
› akwizycje i fuzje [5]
› innowacje i nowości [2]
› promocje i PR [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [5]
› Nestle [2]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Biedronka [1]
› DuPont [1]
› Grupa Maspex [1]
› Intermarche [1]
› Kaufland [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lidl [1]
› Marinopoulos [1]
› Mokate [1]
› Netto [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [56]
› inne produkty [55]
› owoce i warzywa [51]
› mleko [48]
› napoje bezalkoholowe [27]
› słodycze i przekąski [21]
› alkohol [14]
› kawa i herbata [13]
marki
› Dar Natury [1]
› Minutka [1]
› Relax [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA