KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Colian
Liczba wyszukanych artykułów: 302
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami ...
2024-10-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Papaya Films
marki:
Śliwka Nałęczowska
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
×
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?”
Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, znani mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami ...
2024-09-24 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Wafle Familijne
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?”
×
Kolejne firmy wspierają regiony zniszczone przez wodę
Skala zniszczeń w regionach dotkniętych klęską żywiołową jest olbrzymia. Wiele firm wdrożyło już projekty niosące realną pomoc dla poszkodowanych. Colian W odpowiedzi na pilne potrzeby mieszkańców południowo-zachodniej Polski, walczących z powodzią ...
2024-09-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Colian
,
InPost
,
ITM Polska
,
Lidl
,
PKN Orlen
Kolejne firmy wspierają regiony zniszczone przez wodę
×
Jeżyki ruszają z kampanią edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”
Wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki, prowadzona pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Akcję komunikuje specjalna, „jeżykowa” ...
2024-09-17 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Jeżyki
Jeżyki ruszają z kampanią edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”
×
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena pojawi się jesienią na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września. To kolejny, po ...
2024-09-06 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
×
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
26 sierpnia rozpoczął się konkurs konsumencki „Wyjaw Szkolne Grzeszki vol.2” marki Grześki z portfolio firmy Colian. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czekają także specjalne, limitowane bluzy i T-shirty od marki DRE$$CODE ...
2024-08-26 Food & drinks
firmy:
Colian
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Grześki startują z nowym konkursem konsumenckim
×
Grześki na pokładach samolotów WizzAir
Wafle Grześki w formacie Mega pojawiły się w ofercie sprzedażowej linii WizzAir. To kolejny krok marki w kierunku podniebnej ekspansji – do tej pory Grześki dostępne były na pokładach samolotów PLL ...
2024-08-13 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki na pokładach samolotów WizzAir
×
Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top
Sopocki Festiwal Top of the Top uświetni w tym roku Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające wydarzenie pojawią się na antenie TVN aż 144 razy, a całe widowisko będzie wspierane mocnym brandingiem ...
2024-08-13 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top
×
Startuje wakacyjna loteria marki Familijne
1 lipca ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek ...
2024-07-03 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Wafle Familijne
Startuje wakacyjna loteria marki Familijne
×
Oranżada Hellena tworzy niezwykły mural w Warszawie
Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji, na Nowym Mieście w Warszawie, pojawił się mural, który dzięki zastosowaniu farby ...
2024-07-02 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Good Looking Studio
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Oranżada Hellena tworzy niezwykły mural w Warszawie
×
poprzedni
następny
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
Ogłoszono zwycięzców V edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024, skierowanego do młodych adeptów designu i projektowania. Tegorocznym zadaniem było stworzenie unikalnej grafiki opakowania, ilustrującej hasło: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Śliwka Nałęczowska
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
×
poprzedni
następny
Startuje konkurs Oranżady Hellena na Roblox
Od 17 czerwca na platformie Roblox, na miłośników gier komputerowych oraz Oranżady Hellena Strzelająca, czeka niespodzianka - konkurs z nagrodami. Akcja ma na celu promocję uniwersum marki „Szalona Kraina Oranżady Hellena” ...
2024-06-17 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Startuje konkurs Oranżady Hellena na Roblox
×
Startuje kampania dla Oranżady Hellena Musssująca
Jak dotrzeć do pokolenia Alfa, czyli najmłodszej grupy konsumentów? Najlepiej poprzez kanały on-line oraz bohaterów, z którymi mogą się identyfikować. 15 kwietnia wystartowała kampania Oranżady Hellena Musssująca skierowana do tej właśnie ...
2024-06-04 Soft drinks
firmy:
Colian
,
LoveBrands Relations
Startuje nowy etap kampanii „Jeż, które chcesz!”
Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Jeż, które chcesz”, promującej pełną gamę 8 smaków najeżonych ciastek Jeżyki. Jednym z jej elementów jest konkurs konsumencki z nagrodami, przygotowany wspólnie z portalem Food News Polska ...
2024-06-03 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Jeżyki
Startuje nowy etap kampanii „Jeż, które chcesz!”
×
Wakacyjne Grześki w limitowanej edycji
20 maja ruszyła sprzedaż limitowanej edycji Grześków Gofree w wakacyjnych smakach. Marka przygotowała zaskakujące połączenia w dwóch wersjach: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca. Pierwszy wariant ...
2024-05-29 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Wakacyjne Grześki w limitowanej edycji
×
poprzedni
następny
Appetita wystartowała z konkursem konsumenckim
Do 20 czerwca potrwa konkurs konsumencki PRZYPRAWIAJ I WYGRYWAJ! zorganizowany przez markę Appetita dla klientów sieci sklepów Dino. Na uczestników czekają nagrody, w tym pięć Thermomixów TM6, bony zakupowe do marketów ...
2024-05-28 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Appetita
Appetita wystartowała z konkursem konsumenckim
×
Nowe opakowania wafli Familijne
Marka Familijne (Colian) odświeża wizerunek wafli rodzinnych. Nowe opakowania zwracają uwagę uproszczonym logotypem, wizualizacjami smaku oraz charakterystycznym żółtym kolorem. Asortyment w nowych opakowaniach trafia do sprzedaży, powoli zastępując ofertę z poprzednim ...
2024-05-14 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Opus B
marki:
Wafle Familijne
Nowe opakowania wafli Familijne
×
poprzedni
następny
Kuba Wojewódzki twarzą loterii Oranżady Hellena Zero Cukru
W marcu rozpoczęła się kampania letnia Oranżady Hellena Zero Cukru. Kampania obejmuje TV, digital, OOH, Radio i działania w obrębie trade marketingu, a jej bohaterem ponownie został Kuba Wojewódzki, ambasador marki ...
2024-05-06 Soft drinks
firmy:
Colian
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
Z początkiem kwietnia ruszyła piąta odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych pralin. Prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka ...
2024-04-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Kolterman Media Communications
marki:
Śliwka Nałęczowska
Piąta edycja konkursu Śliwki Nałęczowskiej
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[16]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [9]
› ostatni rok [32]
› kiedykolwiek [302]
działy
› innowacje i nowości [32]
› badania [12]
› handel [8]
› zagranica [4]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [4]
› Zbyszko [4]
› Kolporter [3]
› Orangina Schweppes [3]
› PepsiCo [3]
› Ferrero [2]
› Mondelez Polska [2]
› Wawel [2]
› ZPC Otmuchów [2]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Eurovita [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› InPost [1]
› Intermarche [1]
› ITM Polska [1]
› Lidl [1]
› Lindt [1]
› LOT [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mars [1]
› Mieszko [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nestle [1]
› PKN Orlen [1]
› Tymbark [1]
› UM Poland [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [200]
› napoje bezalkoholowe [77]
› inne produkty [39]
› owoce i warzywa [11]
› alkohol [1]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Kolterman Media Communications [62]
› Initiative [45]
› Universal McCann [31]
› Gong [11]
› Just [11]
› GonnaBe [9]
› Pure Play [9]
› Grandes Kochonos [8]
› Mediabrands Studios [8]
› LoveBrands Relations [7]
› Opus B [6]
› Soho Square [6]
› XConcept [6]
› Aldentro [5]
› NAV Agency [5]
› 4Frame [4]
› Brandman [4]
› Havas [4]
› Kore [4]
› Expansja Advertising [3]
› FCB&theMilkman [3]
› Lemon [3]
› M5 [3]
› Opus Film [3]
› Papaya Films [3]
› Publicis [3]
› RedWorks [3]
› 3M Projekt [2]
› Brand Bridge [2]
› First Line [2]
› First Line Polska [2]
› G3 [2]
› Good Looking Studio [2]
› Invitro [2]
› Lemon Film [2]
› MullenLowe [2]
› Ogilvy & Mather [2]
› Peppers Ghost [2]
› PZL [2]
› Red8 Advertising [2]
› Walk [2]
› AdComms Media [1]
› AdValue [1]
› Ambasada Brand Communications [1]
› Asap&Asap [1]
› AżTuNagle [1]
› Badi Badi [1]
› Brief me [1]
› Dynamo Film [1]
› Efektura [1]
› Eura 7 [1]
› Golden Submarine [1]
› Heads Advertising [1]
› Human2Human [1]
› Human Ark [1]
› Jump Group [1]
› Lookin'Good [1]
› Love To Talk [1]
› Mediapolis Interactive [1]
› Men at Work [1]
› Neon Shake [1]
› Nevada & Bloom [1]
› Nofsza [1]
› Partner of Promotion [1]
› Preria [1]
› Propeller Film [1]
› They.pl [1]
marki
› Hellena [70]
› Grześki [61]
› Familijne [39]
› Appetita [32]
› Goplana [30]
› Śliwka Nałęczowska [27]
› Solidarność [25]
› Jeżyki [19]
› Akuku! [15]
› Jutrzenka [11]
› Wafle Familijne [9]
› Elizabeth Shaw [4]
› Lily O'Brien's [2]
› Siesta [2]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Famous Names [1]
› Grześk [1]
› Jolly baby [1]
› Kinder [1]
› Nestle [1]
› Pepsi [1]
› Prince Polo [1]
› Sprite [1]
› Toffino [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA