KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ZPC Brześć
Liczba wyszukanych artykułów: 25
Producenci pieczywa i produktów mącznych w kryzysie
Zaległe zobowiązania branży piekarskiej i mącznej sięgają już ponad 0,5 mld zł, to prawie o 10,5% więcej, niż przed rokiem - podaje Rejestr Dłużników BIG InfoMonitor. Kryzys energetyczny, wysoka inflacja i ...
2022-09-29 Soft drinks
firmy:
ZPC Brześć
Producenci pieczywa i produktów mącznych w kryzysie
×
Eksport słodyczy rok po wybuchu pandemii
Branża słodyczy wciąż mierzy się z utrudnieniami wywołanymi przez pandemię COVID-19, ale prognozy dla rynku są optymistyczne. Mimo przeciwności eksport odnotował wzrost, a w najbliższych miesiącach do poziomu sprzed epidemii powinna ...
2021-04-30 Soft drinks
firmy:
ZPC Brześć
Brześć wprowadza do oferty ciasteczka maślane
Firma Brześć, producent słodyczy i przekąsek, powiększa swoją ofertę o kolejną nowość produktową. Do flagowych wyrobów z ciasta ptysiowego dołączają ciasteczka maślane, które wyróżniają się prostym i naturalnym składem. Małe, praktyczne ...
2021-03-29 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
marki:
Brześć
Brześć wprowadza do oferty ciasteczka maślane
×
Prognozy dla rynku słodyczy na 2021 rok
- Rok 2020 zapowiadał się optymistycznie dla rynku słodyczy. Niestety wybuch pandemii i spowodowane nią ograniczenia w eksporcie oraz życiu społecznym przełożyły się na spadek przychodów branży. W nadchodzącym roku sytuacja ...
2021-01-11 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Prognozy dla rynku słodyczy na 2021 rok
×
Brześć ponownie na międzynarodowych targach ISM
Firma Brześć kolejny rok z rzędu weźmie udział w Międzynarodowych Targach Słodyczy i Przekąsek ISM w Kolonii. Uczestnictwo w targach będzie okazją do zaprezentowania produktów z ciasta parzonego, w tym nowości ...
2020-01-28 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
marki:
Brześć
W 2020 roku rynek słodyczy czeka stabilny wzrost
W okresie od sierpnia 2018 do lipca 2019 wartość polskiego rynku słodyczy wyniosła ponad 12,7 mld PLN. W 2020 roku rozwojowi tego segmentu będą sprzyjać: dobra koniunktura, rozwój eksportu oraz różnicowanie ...
2019-12-17 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Brześć wprowadza na rynek kolejny produkt z ciasta ptysiowego
ZPC Brześć, firma produkująca słodycze i przekąski, powiększa ofertę flagowych wyrobów z ciasta ptysiowego. Do słomki ptysiowej w trzech wariantach smakowych oraz groszku ptysiowego dołączyły Ptysie. To produkt z ciasta parzonego ...
2019-10-18 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Brześć wprowadza na rynek kolejny produkt z ciasta ptysiowego
×
ZPC Brześć zmieni receptury produktów
Producent słodyczy i przekąsek, zapowiada zmiany w składzie swoich flagowych produktów z ciasta ptysiowego. Firma wyeliminuje z receptury słomki oraz groszku ptysiowego składniki, które mogą budzić wątpliwości konsumentów, stawiając na prosty ...
2019-09-19 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
ZPC Brześć stawia na rozwój eksportu
Producenci przekąsek i słodyczy już po raz 49 spotykają się na największych, europejskich targach ISM w Kolonii. Wśród wystawców nie zabraknie kluczowych przedstawicieli branży z Belgii, Brazylii, Danii, Francji, Włoch, Grecji ...
2019-01-29 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Rynek słodyczy napędza dobra koniunktura
Po ostatnich latach lekkiej stagnacji rynek słodyczy czeka lekkie ożywienie. Wynika to przede wszystkim z dobrej koniunktury, zmieniającej się oferty dostosowanej do trendów konsumenckich, jak również z rozwoju eksportu. Z drugiej ...
2018-01-10 Soft drinks
firmy:
ZPC Brześć
Eksport szansą dla mniejszych producentów słodyczy
Rynek słodyczy w Polsce, w porównaniu do krajów Europy Zachodniej, pozostaje stosunkowo niewielki. Polacy konsumują niemal trzy razy mniej słodyczy niż mieszkańcy Niemiec czy Szwajcarii, oznacza to więc dla rodzimego rynku ...
2017-10-25 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Brześć inwestuje w automatyzację produkcji
ZPC Brześć zainwestowały w nowoczesny system paletyzacji, automatyzując tym samym końcowe procesy produkcji. Pozwoli to na zwiększenie wydajności, jakości oraz bezpieczeństwa wspomnianych procesów. Wdrożony system paletyzacji sprawił, że Brześć całkowicie ...
2017-07-29 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Producenci słodyczy patrzą ku odległym rynkom
Wobec stagnacji na krajowym rynku, polscy producenci słodyczy coraz chętniej poszukują nowych kierunków sprzedaży. Nie ograniczają się przy tym do krajów UE. W ostatnim czasie wzrosło zainteresowanie rynkami z grupy MENA ...
2017-05-31 Soft drinks
firmy:
ZPC Brześć
Trendy na polskim rynku słodyczy
Rynek słodyczy, podobnie jak cały sektor FMCG, znajduje się pod wpływem silnych trendów konsumenckich, które będą kształtowały wyniki sprzedaży przez najbliższe miesiące. Wśród najważniejszych zjawisk widocznych na polskim rynku słodyczy można ...
2017-04-27 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Branża słodyczy odczuje konkurencję zza wschodniej granicy
Nadchodzący rok będzie pełen wyzwań dla producentów słodyczy. Branża odczuje mocniejszą konkurencję ze strony firm ukraińskich oraz stagnację rynku. Widoczne są również rosnące oczekiwania konsumentów. - W 2017 r. producenci ...
2016-12-20 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Branża słodyczy odczuje konkurencję zza wschodniej granicy
×
ZPC Brześć wprowadza markę eksportową
Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć wprowadził do oferty markę eksportową Crispico, pod którą oferowane są flagowe wyroby producenta z ciasta ptysiowego. Nowy brand to element realizowanej przez firmę strategii rozwoju, która kładzie ...
2016-11-16 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
marki:
Crispico
ZPC Brześć wprowadza markę eksportową
×
poprzedni
następny
Producent słodyczy spodziewa się trudnego roku
Rok 2016 przyniesie rosnącą konkurencję na rodzimym rynku słodyczy i konieczność poszukiwania nowych kierunków zbytu. Branża zmierzy się z drożejącymi cenami surowców, presją marżową ze strony sieci handlowych oraz napływem tanich ...
2016-01-13 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
ZPC Brześć zakłada 10% wzrostu
Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć prognozuje zamknięcie roku ze wzrostem przychodów na poziomie 8-10% netto. Jednocześnie, w najbliższym roku firma planuje dywersyfikację portfolio produktowego, a także dalszy rozwój w segmencie marek własnych ...
2015-11-18 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Produkcja Brześcia dla marek własnych wzrosła o 40%
Współpraca z dziesięcioma sieciami handlowymi, w tym dostarczanie siedmiu z nich produktów w ich markach własnych – takim bilansem na początku 2015 r. może pochwalić się Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć. Firma ...
2015-02-19 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
Rośnie ilość zjadanych przekąsek
Z danych podanych przez Zakład Przemysłu Cukierniczego Brześć pochodzących z raportu firmy Technomic wynika, że co drugi dorosły konsument sięga po przekąski co najmniej dwa razy dziennie. W 2010 r. udział ...
2014-08-13 Food & drinks
firmy:
ZPC Brześć
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [25]
działy
› badania [13]
› zagranica [9]
› innowacje i nowości [6]
› inwestycje [4]
› promocje i PR [4]
› handel [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [23]
› inne produkty [3]
› owoce i warzywa [1]
marki
› Brześć [2]
› Crispico [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA