KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
2012
Liczba wyszukanych artykułów: 80
Ronaldinho w nowej kampanii Warki
Marka piwa Warka (Grupa Żywiec) nawiązała współpracę z jednym z najsłynniejszych piłkarzy - Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych. - Warka ma silne futbolowe ...
2019-04-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Global
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Ronaldinho w nowej kampanii Warki
×
poprzedni
następny
Żywieccy browarnicy w nowym spocie
Piwowarzy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej nieustannie poszukują nowych smaków, odkrywając przed konsumentami bogactwo piwnego świata. Praca żywieckich browarników została zaprezentowana w nowym spocie marki, będącym kwintesencją hasła Chce się Ż ...
2019-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Kampania marki Żywiec z udziałem sportowców
Marka Żywiec rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Chce się Ż". Działania prowadzone pod hasłem "Ż, jak lubisz" pokazują, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by lubić to ...
2019-03-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Kampania marki Żywiec z udziałem sportowców
×
Kolejna aktywacja marki Żywiec
Marka Żywiec rozpoczęła aktywację Godzinę Mistrzów Ż, podczas której codziennie do wygrania są ręcznie robione zegarki oraz szklanki do serwowania specjalności Żywca. Bohaterami kampanii i konkursu "Godzina Mistrzów Ż" są ...
2018-12-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VMLY&R
marki:
Żywiec
Kolejna aktywacja marki Żywiec
×
Sportowcy w kampanii Żywca 0,0%
Marka Żywiec w ramach promocji piwa 0,0% zaprosiła do współpracy kierowcę wyścigowego Małgorzatę Rdest oraz Pashę, gracza e-sportowego. Materiały z ich udziałem zostały przygotowane z myślą o środowisku Facebooka i Instagrama ...
2018-10-29 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Żywiec promuje piwo 0,0%
Pod hasłem "Zero alkoholu, smak Ż" ruszyła nowa odsłona kampanii, w której marka Żywiec promuje nowe piwo 0,0%. Komunikację rozpoczął spot telewizyjny emitowany we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych i ...
2018-09-05 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Żywiec rusza ze spotem Męskiego Grania 2018
Marka Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również działaniami w ...
2018-07-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Live
,
Opus Film
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Grupa Żywiec promuje nowy smak z dzikiego sadu
Producent piwa rozpoczął nową kampanię marki Dziki Sad o smaku czereśniowym. Bohaterami spotu emitowanego od początku czerwca w telewizji, jest rodzina sadowników oraz jeże. Jest to kontynuacja komunikacji marki z ...
2018-06-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Nowi bohaterowie w komunikacji marki Kotlin
Ketchup Squad, czyli sześcioro oryginalnych i zabawnych superbohaterów to postaci z nowej platformy komunikacyjnej marki Kotlin. Właśnie ruszyła pierwsza kampania reklamowa z ich udziałem. Komunikowany w ubiegłym tygodniu rzekomy atak ...
2018-05-15 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
2012
,
Starcom
marki:
Kotlin
Nowi bohaterowie w komunikacji marki Kotlin
×
Kibice Warki gotowi na Mundial
Biało-czerwone auta, budynki, a nawet góry - na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej sportowej imprezy na Planecie Warka da się już wyczuć atmosferę piłkarskiego święta. Potwierdza to nowy spot reklamowy marki ...
2018-05-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii marka Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5,7 mln zł. Loteria "Ustaw sobie Ż" startuje 19 ...
2018-04-19 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Just
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Wraca największa akcja promocyjna Żywca
×
Adam Nawałka w nowej kampanii Warki
Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Adam Nawałka nawiązał współpracę z marką Warka. Trener weźmie udział w kampanii obejmującej m.in. spoty telewizyjne i internet. Nawiązuje ona do tegorocznych Mistrzostw Świata, które odbędą się w ...
2018-03-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Kolejna odsłona kampanii reklamowej piwa Żywiec
14 marca rusza nowa odsłona kampanii "Chce się Ż", w której marka inspiruje Polaków do korzystania z życia. Komunikację rozpoczyna spot telewizyjny, który emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach ...
2018-03-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Opus Film
,
Starcom
,
Televisor
,
VML
marki:
Żywiec
Legenda Jerzego Dudka w kampanii Heinekena
Rozpoczyna się kampania promocyjna marki Heineken nawiązująca do emocji sportowych towarzyszących meczom Ligi Mistrzów. W roli głównej pojawił się Jerzy Dudek - legenda najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich i pierwszy Polak w ...
2018-02-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Publicis
,
Roots
,
Starcom
marki:
Heineken
Hortex reklamuje nowe wersje smakowe soków
Firma Hortex rozpoczęła kampanię promującą dwie nowe wersje smakowe soków tłoczonych z jabłek: z bananem i makarują oraz z morelą. Spot reklamowy utrzymany jest w konwencji zwiastuna filmowego. Występują w ...
2017-10-18 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
2012
,
OMD Media Direction
marki:
Hortex
Żywiecka szkoła piwowarska przedstawia nowy styl Ż
28 sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem "Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować" w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące warianty Amerykańskie Pszeniczne oraz Porter ...
2017-08-28 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
Syzygy
marki:
Żywiec
Żywiecka szkoła piwowarska przedstawia nowy styl Ż
×
Interaktywny teledysk dopasowujący się do nastroju słuchacza
Tegorocznej trasie koncertowej Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec towarzyszy teledysk dopasowujący się do nastroju widza. Nowe aranżacje singla "Nieboskłon" przygotowali Kamp! i Xxanaxx. Specjalny program skanuje twarz użytkownika i ...
2017-07-27 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Koda Bots
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
VML
marki:
Żywiec
Ustaw sobie Ż z Żywcem
Rozpoczęła się nowa aktywacja marki piwa Żywiec. Grupa Żywiec promuje ją loterią konsumencką pod hasłem "Ustaw sobie Ż". Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić dowolne piwo Żywiec i sprawdzić ...
2017-06-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Just
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
VML
marki:
Żywiec
Żywiec promuje piwo APA i Białe
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię promującą dwa warianty gatunkowe piwa Żywiec: APA i Białe. Akcja jest prowadzona pod hasłem "Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować". Reklamy Żywca APA podkreślają, że ...
2017-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Kolejna odsłoną kampanii „Chce się Ż”
Rozpoczęta w ubiegłym roku komunikacja Żywca, oparta na kreatywnym koncepcie "Chce się Ż", przyniosła marce wzrosty wszystkich wskaźników wizerunkowych, zaś sama kampania otrzymała liczne branżowe nagrody. Kampania buduje wizerunek marki ...
2017-04-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
[1]
1
|
2
|
3
|
4
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [9]
› kiedykolwiek [80]
działy
› promocje i PR [79]
› innowacje i nowości [11]
› badania [1]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [56]
› Grupa Maspex [9]
› FoodCare [3]
› Lotte Wedel [3]
› CEDC [2]
› Lubella [2]
› Unilever [2]
› Animex [1]
› Biedronka [1]
› Coca-Cola [1]
› Heineken [1]
› Hortex [1]
› Intermarche [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [58]
› napoje bezalkoholowe [13]
› owoce i warzywa [8]
› słodycze i przekąski [8]
› inne produkty [4]
› mleko [2]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› 2012 [80]
› Starcom [62]
› Hope [42]
› Opus Film [18]
› Feeders [13]
› Roots [11]
› VMLY&R [10]
› Global Shopper Marketing [9]
› VML [9]
› Televisor [8]
› Just [7]
› Twin [7]
› G3 [6]
› Studio Głośno [5]
› The Digitals [5]
› Artegence [4]
› Live [4]
› Gameset [3]
› Graffiti [3]
› Riodepost [3]
› SMG MediaVest [3]
› Watchout [3]
› CPC Brand Consultants [2]
› Cream [2]
› Dentsu Aegis [2]
› Golden Submarine [2]
› MediaCom [2]
› Sputnik Studio [2]
› Touch Ideas [2]
› Walk PR [2]
› Zenith [2]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Fabryka Marketingu [1]
› Film Produkcja [1]
› Global [1]
› Havas Media [1]
› Heaven [1]
› Highnoon.pl [1]
› Koda Bots [1]
› Lettly [1]
› Liquid Thread [1]
› OMD Media Direction [1]
› OTO Film [1]
› Papaya Films [1]
› Piloci Studio [1]
› Publicis [1]
› Syzygy [1]
› TalentMedia [1]
marki
› Żywiec [32]
› Warka [21]
› E.Wedel [3]
› Kotlin [3]
› Łowicz [3]
› Lubella [3]
› Big Milk [2]
› Frugo [2]
› Heineken [2]
› Żubrówka [2]
› Black [1]
› Dziki Sad [1]
› Hortex [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Tatra [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA