KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Upfield
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Sernik królem wielkanocnych wypieków
Jeszcze dwa lata temu mazurek był zdecydowanym królem wielkanocnych wypieków w Polsce. W tym roku zwycięzcą jest sernik – wynika z sondażu zainicjowanego przez markę Kasia na temat świątecznych zwyczajów Polaków ...
2024-03-28 Soft drinks
firmy:
Upfield
marki:
Kasia
Sernik królem wielkanocnych wypieków
×
„Kasia” wie jakie ciasta wielkanocne pieką Polacy
Z raportu przeprowadzonego przez markę margaryny Kasia (Upfield) wynika, że Polacy z okazji Wielkanocy najchętniej pieką mazurka. Na kolejnych miejscach w rankingu znalazły się sernik, babka oraz makowiec. Dużą popularnością cieszą ...
2022-03-31 Food & drinks
firmy:
Upfield
marki:
Kasia
„Kasia” wie jakie ciasta wielkanocne pieką Polacy
×
Kampania Flora ProActiv
Ponad połowa Polaków ma podwyższony poziom "złego" cholesterolu, jednak aż 65% osób, których ten problem dotyczy, nie zdaje sobie z tego sprawy. Dlatego marka Flora ProActiv rozpoczęła ogólnopolską kampanię edukacyjno-świadomościową "Kto ...
2021-02-05 Food & drinks
firmy:
Upfield
marki:
Flora
Kampania Flora ProActiv
×
Jak jedli Polacy w czasie izolacji społecznej
Czas izolacji społecznej był dla nas wyjątkowy pod wieloma względami. Spędzając więcej czasu w domu, przeorganizowywaliśmy swoje dotychczasowe życie, próbując odnaleźć się w tej niespotykanej codzienności. Zmiany dotyczyły także naszego jedzenia ...
2020-08-19 Soft drinks
firmy:
Upfield
Izolacja poprawiła dietę Polaków
Czas społecznego odosobnienia podczas Covid-19 zmienił nawyki żywieniowe Polaków - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Upfield pod koniec czerwca na reprezentatywnej grupie 2000 dorosłych Polaków. Analiza "Nawyków żywieniowych ...
2020-07-28 Soft drinks
firmy:
Upfield
Izolacja poprawiła dietę Polaków
×
Kostka do pieczenia Kasia – liderem rynku
Kostka do pieczenia Kasia od lat pomaga konsumentom w przygotowaniu wypieków. Jest liderem kategorii w segmencie kostek do pieczenia w Polsce, a złote opakowanie Kasi stało się symbolem produktu najwyższej jakości ...
2020-07-03 Food & drinks
firmy:
Upfield
marki:
Kasia
Kostka do pieczenia Kasia – liderem rynku
×
Upfield inwestuje w produkty roślinne
Światowy producent żywności pochodzenia roślinnego m.in. do smarowania i pieczenia oraz oliwy z oliwek, kremów, past i serów, ogłosił plan otwarcia nowoczesnego Centrum Nauk o Żywności. Wartość inwestycji jest szacowana na ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Upfield
Wzrost sprzedaży produktów pochodzenia roślinnego
Zapotrzebowanie na produkty pochodzenia roślinnego firmy Upfield zwiększyło się w ostatnim czasie trzykrotnie. Polacy posłuchali apelu władz i zostali w domach. Nie chodzą do restauracji, cukierni więc w domu pieką z ...
2020-03-24 Food & drinks
firmy:
Upfield
marki:
Delma
,
Kasia
,
Rama
,
Flora
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [8]
działy
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
› zagranica [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [6]
› słodycze i przekąski [2]
› owoce i warzywa [1]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
marki
› Kasia [4]
› Flora [2]
› Delma [1]
› Rama [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA