KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Roots
2012
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Ronaldinho na planecie Warka
Ronaldinho w tym roku jest twarzą kampanii piwa Warka, a od 7 czerwca spot z jego udziałem emitowany jest w telewizji. Akcja spotu toczy się na Planecie Warka, na której świat ...
2019-06-08 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Ronaldinho w nowej kampanii Warki
Marka piwa Warka (Grupa Żywiec) nawiązała współpracę z jednym z najsłynniejszych piłkarzy - Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych. - Warka ma silne futbolowe ...
2019-04-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Global
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Ronaldinho w nowej kampanii Warki
×
poprzedni
następny
Grupa Żywiec promuje nowy smak z dzikiego sadu
Producent piwa rozpoczął nową kampanię marki Dziki Sad o smaku czereśniowym. Bohaterami spotu emitowanego od początku czerwca w telewizji, jest rodzina sadowników oraz jeże. Jest to kontynuacja komunikacji marki z ...
2018-06-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Dziki Sad
Kibice Warki gotowi na Mundial
Biało-czerwone auta, budynki, a nawet góry - na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej sportowej imprezy na Planecie Warka da się już wyczuć atmosferę piłkarskiego święta. Potwierdza to nowy spot reklamowy marki ...
2018-05-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Adam Nawałka w nowej kampanii Warki
Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Adam Nawałka nawiązał współpracę z marką Warka. Trener weźmie udział w kampanii obejmującej m.in. spoty telewizyjne i internet. Nawiązuje ona do tegorocznych Mistrzostw Świata, które odbędą się w ...
2018-03-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
The Digitals
marki:
Warka
Legenda Jerzego Dudka w kampanii Heinekena
Rozpoczyna się kampania promocyjna marki Heineken nawiązująca do emocji sportowych towarzyszących meczom Ligi Mistrzów. W roli głównej pojawił się Jerzy Dudek - legenda najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich i pierwszy Polak w ...
2018-02-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Publicis
,
Roots
,
Starcom
marki:
Heineken
Żywiecka szkoła piwowarska przedstawia nowy styl Ż
28 sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii telewizyjnej piwnych specjalności Żywca. Pod hasłem "Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować" w ogólnopolskich stacjach emitowane będą spoty promujące warianty Amerykańskie Pszeniczne oraz Porter ...
2017-08-28 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
Syzygy
marki:
Żywiec
Żywiecka szkoła piwowarska przedstawia nowy styl Ż
×
Interaktywny teledysk dopasowujący się do nastroju słuchacza
Tegorocznej trasie koncertowej Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec towarzyszy teledysk dopasowujący się do nastroju widza. Nowe aranżacje singla "Nieboskłon" przygotowali Kamp! i Xxanaxx. Specjalny program skanuje twarz użytkownika i ...
2017-07-27 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Koda Bots
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
VML
marki:
Żywiec
Ustaw sobie Ż z Żywcem
Rozpoczęła się nowa aktywacja marki piwa Żywiec. Grupa Żywiec promuje ją loterią konsumencką pod hasłem "Ustaw sobie Ż". Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić dowolne piwo Żywiec i sprawdzić ...
2017-06-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Just
,
Roots
,
SMG MediaVest
,
VML
marki:
Żywiec
Żywiec promuje piwo APA i Białe
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię promującą dwa warianty gatunkowe piwa Żywiec: APA i Białe. Akcja jest prowadzona pod hasłem "Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować". Reklamy Żywca APA podkreślają, że ...
2017-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Kolejna odsłoną kampanii „Chce się Ż”
Rozpoczęta w ubiegłym roku komunikacja Żywca, oparta na kreatywnym koncepcie "Chce się Ż", przyniosła marce wzrosty wszystkich wskaźników wizerunkowych, zaś sama kampania otrzymała liczne branżowe nagrody. Kampania buduje wizerunek marki ...
2017-04-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [11]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [11]
kategorie rynkowe
› alkohol [11]
firmy marketingowe
› 2012 [11]
› Roots [11]
› Starcom [8]
› The Digitals [4]
› VML [4]
› SMG MediaVest [3]
› G3 [2]
› Global [1]
› Global Shopper Marketing [1]
› Golden Submarine [1]
› Just [1]
› Koda Bots [1]
› Opus Film [1]
› Publicis [1]
› Syzygy [1]
marki
› Żywiec [5]
› Warka [4]
› Dziki Sad [1]
› Heineken [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA