KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Mindshare
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Film Produkcja
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
×
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Marka Knorr zdecydowała o odświeżeniu wizerunku Gorącego Kubka. Nowa komunikacja ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej. W odpowiedzi That One Agency opracowała kampanię „Robisz się głodny? Robisz ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
F25
,
Mindshare
,
One Agency
marki:
Knorr
Stypendia na rozwój pasji w kampanii Twister
1 czerwca 2024 roku rusza druga edycja kampanii marki Twister – „Rozkręć się z Twisterem – Odkryj Kosmos Możliwości”. To okazja dla młodych talentów, by rozwijać swoje pasje i zdobyć atrakcyjne ...
2024-06-04 Soft drinks
firmy:
Unilever
,
Cut The Mustard
,
Mindshare
marki:
Twister
Stypendia na rozwój pasji w kampanii Twister
×
Marka Come a casa promuje świeże dania gotowe
Wystartowała kampania reklamowa Come a casa, marki oferującej świeże dania gotowe w ekologicznych opakowaniach. W kampanii marka skupia się na budowaniu świadomości wokół gotowych dań, podkreślając, że wbrew powszechnym stereotypom, jej ...
2024-02-27 Soft drinks
firmy:
Mindshare
marki:
Come a Casa
Marka Come a casa promuje świeże dania gotowe
×
Nestle promuje sosy pieczeniowe Winiary
Rusza kampania pod hasłem „Sos Pieczeniowy Winiary. Nabieraj ze smakiem”. Jest to element wprowadzający nową platformę komunikacji, która prezentuje produkty jako niezastąpiony element współczesnych dań. – Naszym zadaniem było pokazanie, że ...
2024-02-22 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Graffiti
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Konkurs marki Haribo oparty o AI
- Gdzie chciałbyś zabrać ze sobą paczkę HARIBO? – to pytanie, na które konsumenci mogą odpowiedzieć w ramach konkursu organizowanego przez markę HARIBO. Dzięki współpracy z agencją FENO, opisy stworzone przez ...
2024-02-05 Food & drinks
firmy:
Haribo
,
Mindshare
marki:
Haribo
Twister wspiera młode talenty
Marka Twister prowadzi aktywację skierowaną do nastolatków i rodziców. „Rozkręć się z Twisterem” celuje w młode talenty, zachęcając do udziału w Twister Camp. Kampania odbywa się z udziałem TikTokerów, partnerami akcji ...
2023-06-29 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Cut The Mustard
,
Mindshare
marki:
Twister
Kto decyduje o zakupach w polskich domach
Mindshare Polska wydał raport z ilościowego badania rynku, którego celem była identyfikacja osób podejmujących decyzje zakupowe w gospodarstwach domowych w Polsce w 17 kategoriach produktów i usług. - To, do ...
2019-07-11 Soft drinks
firmy:
Mindshare
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [2]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [8]
działy
› promocje i PR [7]
› innowacje i nowości [1]
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Unilever [3]
› Nestle [2]
› Haribo [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [4]
› słodycze i przekąski [3]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [8]
› Cut The Mustard [2]
› Orka [2]
› Publicis [2]
› F25 [1]
› Film Produkcja [1]
› Graffiti [1]
› One Agency [1]
marki
› Twister [2]
› Winiary [2]
› Come a Casa [1]
› Haribo [1]
› Knorr [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA