KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53149
Limitowana edycja dań gotowych od Pudliszek
W portfolio marki Pudliszki (Heinz) pojawiła się nowa limitowana edycja dań gotowych, oparta na dwóch segmentach - fasoli i klopsach. Wśród nowości, konsumenci będą mogli znaleźć swoje ulubione smaki w ...
2017-07-03 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
marki:
Pudliszki
Limitowana edycja dań gotowych od Pudliszek
×
poprzedni
następny
Nowy projekt promujący wołowinę w Polsce
Związek "Polskie Mięso" przygotował kampanię pod hasłem Wołowe triki i techniki, której celem jest przełamanie stereotypów o wołowinie i zachęcenie konsumentów do częstszego sięgania po to mięso. Spożycie wołowiny w Polsce ...
2017-07-03 Food & drinks
Tesco wspiera Banki Żywności
Tesco, wspólnie z ponad 100 dostawcami z całej Europy, rusza z nową kampanią wspierającą Banki Żywności i ich podopiecznych. 1% wartości sprzedaży produktów popularnych marek w okresie 29.06-12.07 zostanie przekazany do ...
2017-07-03 Soft drinks
firmy:
Tesco
70 mln euro dla rolników w związku z rosyjskim embargiem
Producenci owoców, którzy ucierpieli w wyniku rosyjskiego embarga, będą mogli jeszcze przez kolejny rok korzystać z unijnego wsparcia. Komisja Europejska poinformowała, że od dziś przedłuża nadzwyczajne wsparcie dla rolników i przeznacza ...
2017-07-03 Soft drinks
Argan Capital kończy działalność i szuka chętnego na Hortex
Fundusz Argan Capital, będący od 11 lat właścicielem Horteksu, wystawił tę spółkę na sprzedaż. Wcześniejsze próby wyjścia z inwestycji zakończyły się niepowodzeniem z powodu zbyt wygórowanych oczekiwań finansowych funduszu - podaje ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
Argan Capital
,
Hortex
Argan Capital kończy działalność i szuka chętnego na Hortex
×
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
Polacy kupują żywność tradycyjną i regionalną bo smakuje lepiej od innych produktów (65%), chcą wspierać polską gospodarkę (51%) i chcą być świadomi tego, co jedzą (49%). Najchętniej kupują ją na bazarach ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
E.Leclerc bada rynek żywności regionalnej i tradycyjnej
×
poprzedni
następny
Polski podatek handlowy narusza unijne zasady
Urzędnicy Komisji Europejskiej uznali, że polski podatek od sprzedaży detalicznej narusza unijne zasady pomocy państwa. Podatek od sprzedaży detalicznej nie zdążył wejść w życie, ponieważ jego zawieszenia zażądała we wrześniu 2016 ...
2017-06-30 Soft drinks
Eurocash wprowadza aplikację mobilną
Eurocash Dystrybucja, obok oferty i obsługi, stawia przede wszystkim na nowoczesną technologię, dzięki czemu wspiera swoich klientów - właścicieli sklepów - w prowadzeniu ich biznesu. Obecnie ma dla nich kolejną ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Pernod Ricard wspiera markę Pan Tadeusz
Agencja reklamowa Brand Kolektyw, na zlecenie Pernod Ricard, realizuje projekt "Certyfikat Polskiej Gościnności". Jego celem jest zwiększenie świadomości i wiedzy konsumentów na temat Polskiej Wódki oraz promocja marki Pan Tadeusz ...
2017-06-30 Food & drinks
firmy:
Pernod Ricard
,
Brand Kolektyw
marki:
Pan Tadeusz
Polacy piją coraz więcej wina wysokiej jakości
- W Polsce systematycznie rośnie sprzedaż wina. Choć z 7 litrami spożycia na osobę (łącznie z winami owocowymi) Polska jest daleko za światową czołówką, to powoli goni inne rynki. Rosnącą popularnością ...
2017-06-30 Food & drinks
firmy:
Partner Center
Tymbark na Open’erze
Trwa coroczne święto muzyki, Open'er Festiwal. To obowiązkowy event dla wszystkich fanów dobrej zabawy. Tymbark, obecny na Open'erze jako partner wydarzenia, zaprasza wszystkich festiwalowiczów do wyjątkowej strefy odpoczynku i chillout'u ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Tymbark na Open’erze
×
poprzedni
następny
Nowe unijne przepisy dotyczące żywności ekologicznej
Po niemal trzech latach negocjacji państwa członkowskie i Parlament Europejski porozumiały się w sprawie nowych unijnych regulacji dotyczących produkcji i oznakowania żywności ekologicznej. Nowe przepisy mają wspierać ekologiczną produkcję w ...
2017-06-30 Soft drinks
Internetowa komunikacja marki Mirinda
Rozpoczęła się nowa komunikacja marki Mirinda (PepsiCo) pod hasłem "Smakuj życie z Agą Grzelak". Agencja Deloitte Digital odpowiada za koordynację projektu w internecie. Współpraca przewiduje realizację dwunastu filmów, w których ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Deloitte Digital
marki:
Mirinda
Internetowa komunikacja marki Mirinda
×
Sfinks wejdzie do akcjonariatu sieci pizzerii
Spółka Sfinks Polska zakończyła negocjacje dotyczące nabycia docelowo 40% akcji Dominium, właściciela sieci ponad 70 restauracji kuchni włoskiej "Gusto Dominium". Inwestor wyłoży na to 20 mln PLN. Akcje Dominium miałyby zostać ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
Dominium
,
Sfinks Polska
Bracia Koral sponsorem filmowego wydarzenia
Przez całe wakacje w najpopularniejszych kurortach Polski - w Sopocie, Zakopanem i Giżycku w ramach Festiwalu Visa Kino Letnie odbędą się codzienne, bezpłatne projekcje filmowe. Sponsorem wydarzenia została marka Bracia Koral ...
2017-06-30 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Bracia Koral
Bracia Koral sponsorem filmowego wydarzenia
×
Warka rozda 4 mln paczek chipsów Lay’s
Marka piwa Warka (Grupa Żywiec) rozda w najnowszej loterii podkapslowej aż 4 mln paczek chipsów Lay's (PepsiCo). Startującą 1 lipca promocję wesprze kampania w telewizji, VOD i social mediach. Mechanizm ...
2017-06-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
PepsiCo
,
G3
,
Global
,
LVOV
,
Papaya Films
,
Roots
,
Starcom
,
Televisor
,
The Digitals
marki:
Lay's
,
Warka
Grayling Poland odpowiada za kampanię Tetra Pak
Koncern Tetra Pak - producent opakowań kartonowych - powierzył agencji Grayling Poland całościową realizację na polskim rynku kampanii "Dobre opakowanie ma znaczenie". Celem akcji jest zwrócenie uwagi konsumentów i producentów ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
,
Grayling
Powerade zaprasza na trening z Robertem Korzeniowskim
Marka Powerade (Coca-Cola) przygotowała serię filmów instruktażowych, w których Robert Korzeniowski radzi, jak poprowadzić trening biegowy. W klipach występują także Klaudia Miąskowska i Marcin Gołębiewski, wyłonieni w konkursie pracownicy Coca-Cola ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Powerade
Powerade zaprasza na trening z Robertem Korzeniowskim
×
Polskie jabłka mogą wkrótce trafić do USA
- Bariery handlowe na eksport polskich jabłek do Stanów Zjednoczonych mogą zostać zniesione jeszcze w tym roku - poinformował przebywający w Waszyngtonie wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi Jacek Bogucki. Wiceminister ...
2017-06-30 Soft drinks
GfK prezentuje trendy w handlu detalicznym
Instytut GfK publikuje kompleksową analizę branży handlu detalicznego w 32 krajach europejskich. Opracowanie zawiera analizy siły nabywczej, efektywności powierzchni sprzedażowej, prognoz obrotów na 2017, wskaźników makroekonomicznych, w tym szacunki wzrostu sprzedaży ...
2017-06-29 Soft drinks
GfK prezentuje trendy w handlu detalicznym
×
[1]
863
|
864
|
865
|
866
|
867
|
868
|
869
|
870
|
871
|
872
|
873
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Soft drinks
Żabson ambasadorem Monster Energy
Soft drinks
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Food & drinks
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Food & drinks
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Soft drinks
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA