KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Golden Submarine
Grupa Żywiec
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
1 marca rozpoczęła się kampania wspierająca tegoroczną loterię promocyjną marki Tatra (Grupa Żywiec). Nagrodami w loterii, która potrwa do końca sierpnia, są telewizory marki LG oraz miliony piw Tatra Jasne Pełne ...
2021-03-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Tatra
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
×
Telewizory w loterii marki Tatra
1 lutego rusza tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra (Grupa Żywiec). W tym roku po raz pierwszy w historii nagrodami w loterii będą telewizory LG z technologią 4K UHD, wielkości 55 ...
2021-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Starcom
marki:
Tatra
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
Tatra, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Zmianie opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży. Marka ...
2020-09-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Global Shopper Marketing
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Opus Film
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Tatra
Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra
×
Rusza loteria marki Tatra
Marka Tatra (Grupa Żywiec) wystartowała z loterią promocyjną pod hasłem "Tatra co sekundę, 4pak co minutę". Akcję wspiera od 1 lutego kampania TV z nowym spotem reklamowym oraz działania w internecie ...
2019-02-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Hope
,
MH Art
,
Starcom
marki:
Tatra
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
21 stycznia wystartowała akcja marki Leżajsk "Wszyscy Murem za Asseco Resovią". Do sklepów w woj. podkarpackim trafiła limitowana seria puszek piwa Leżajsk Pełne z wizerunkami siatkarzy Asseco Resovii - sportowej wizytówki ...
2019-01-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Marka Leżajsk wspiera siatkarzy
×
Powrót „Legendy Północy” w kampanii Specjal
Piwo Specjal startuje z drugą odsłoną kampanii "Legenda Północy". Jedna z największych marek regionalnych Europy, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy, sięga po lokalne legendy ...
2018-07-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Powrót „Legendy Północy” w kampanii Specjal
×
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
GoldenSubmarine wybrany do obsługi marki Leżajsk
Agencja GoldenSubmarine rozpoczyna obsługę marki Leżajsk, obejmującą całość aktywności digitalowych. Oznacza to nie tylko obsługę obecności w mediach społecznościowych, lecz również wsparcie aktywacji konsumenckich w kanale cyfrowym oraz działań w ...
2018-03-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
marki:
Leżajsk
Regionalna loteria marki Specjal
Ruszyła akcja promująca piwo marki Specjal (Grupa Żywiec). Loteria kapslowa "Co krata Specjal lub wypłata" będzie wspierana w digitalu i social mediach. Akcja prowadzona jest na terenie trzech województw: warmińsko-mazurskiego ...
2018-03-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Rusza kampania wspierająca loterię Tatry
15 stycznia 2018 r. marka Tatra wystartowała z kampanią telewizyjną wspierającą kolejną edycję loterii promocyjnej. Promocja pod hasłem "Tatra co sekundę, trzy stówy co godzinę" wspierana będzie również działaniami w Internecie ...
2018-01-17 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
Hope
,
MH Art
,
Starcom
marki:
Tatra
Rusza Loteria marki Specjal
Marka piwa regionalnego Specjal z oferty Grupy Żywiec zaprasza konsumentów do udziału w Legendarnej Loterii, gdzie do wygrania są miliony piw Specjal oraz tysiące nagród - kufle i bluzy z grafikami ...
2017-06-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Marka Specjal wykorzystuje podania w kampanii
Marka piwa Specjal rozpoczęła kampanię "Legenda Północy". Sięga w niej do historii i przypomina niemal 30 lokalnych podań. Specjal Jasny Pełny powstał w 1978 r. To marka piwa pochodząca z ...
2017-04-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Marka Specjal wykorzystuje podania w kampanii
×
Rusza największa loteria w historii Tatry
Tatra (Grupa Żywiec) startuje z największą w historii marki loterią promocyjną "Tatra co sekundę, sto złotych co godzinę!". W tym roku konsumenci będą mogli wygrać 18 mln piw Tatra Jasne Pełne ...
2017-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
MH Art
,
Roots
,
Starcom
marki:
Tatra
Tatra będzie obsługiwana przez Golden Submarine
Marka piwa Tatra (Grupa Żywiec) rozpoczęła współpracę z Golden Submarine. Agencji powierzono obsługę w Internecie. Golden Submarine zajmie się m.in. prowadzeniem komunikacji w ramach działań w social media oraz realizacją ...
2017-01-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
marki:
Tatra
,
Specjal
,
Dziki Sad
Trzecia edycja loterii konsumenckiej marki Specjal
Marka Specjal po raz trzeci zaprasza konsumentów do udziału w loterii Miliony piw od Specjala. Akcja jest prowadzona w punktach sprzedaży w północnej Polsce. Konkurs wystartował 15 marca 2016 r. i ...
2016-03-25 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Trzecia edycja loterii konsumenckiej marki Specjal
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
działy
› promocje i PR [15]
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [15]
kategorie rynkowe
› alkohol [14]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Starcom [12]
› G3 [8]
› Roots [8]
› Heart & Brain [6]
› Wilk Studio [4]
› Global [3]
› Global Shopper Marketing [3]
› Just [3]
› MH Art [3]
› Hope [2]
› Opus Film [2]
› Twin [1]
marki
› Tatra [7]
› Specjal [6]
› Leżajsk [3]
› Dziki Sad [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA