KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Piotr i Paweł
Liczba wyszukanych artykułów: 20
SPAR wprowadza nowe maskotki
SPAR ruszył z akcją lojalnościową, w ramach której klienci sklepów SPAR oraz Piotr i Paweł za specjalne znaczki otrzymywane po dokonaniu zakupów będą mogli zebrać kolekcję 8 pluszaków. Zabawki o ...
2020-08-19 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
SPAR
SPAR wprowadza nowe maskotki
×
Nowa usługa w sieci sklepów SPAR
W sklepach SPAR oraz Piotr i Paweł uruchomiono usługę SPAR Drive. Klienci sklepów w Częstochowie, Rzeszowie, Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim mogą odbierać zamówienia złożone przez Internet na parkingu sklepu ...
2020-04-17 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
SPAR
SPAR zastępuje sieć Piotr i Paweł
Nowy właściciel sieci sklepów Piotr i Paweł rozpoczął działania reklamowe w wybranych miastach. Niebawem rozpocznie się również rebranding pod hasłem "Świeżo", a sieć będzie rozwijać się pod marką SPAR - podają ...
2019-11-08 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
SPAR
Piotr i Paweł z optymizmem patrzy w przyszłość
Pełne zatowarowanie sklepów, nowi dostawcy, kampania promocyjna "Nasz Świętomarciński więcejpolski" oraz najbliższe plany marketingowe Grupy Piotr i Paweł, w tym nowy program lojalnościowy dla klientów - to wynik wdrażanego planu restrukturyzacji ...
2018-11-13 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł rozwija projekt „Targowisk”
Sieć supermarketów Piotr i Paweł rozwija projekt swoich "Targowisk", czyli specjalnej strefy w wybranych sklepach, w której regionalni producenci wybranych kategorii produktów świeżych mogą sprzedawać swoje wyroby. Od czerwca projekt ...
2016-07-26 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł rozwija projekt „Targowisk”
×
Rabaty w Piotrze i Pawle zależne od wyników polskiej reprezentacji
-50% na wszystkie produkty marki Piotr i Paweł, gdy Polska wejdzie do finału piłkarskich Mistrzostw Europy, specjalne rabaty, gdy Polak strzeli hat-tricka lub gdy polska reprezentacja strzeli 3 gole w jednym ...
2016-06-09 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Sieć Piotr i Paweł testuje nowy program lojalnościowy
W wybranych supermarketach sieci Piotr i Paweł uruchomiono pilotażowo nowy program lojalnościowy o nazwie "Po2jamy rabaty". Program objął takie miasta jak Kraków, Skawina, Niepołomice, Kielce, Łódź, Pabianice, Wrocław oraz Płock ...
2015-10-13 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł partnerem projektu Brains Attack
Sieć sklepów Piotr i Paweł już drugi raz została partnerem projektu, łączącego wiedzę biznesową i akademicką, przygotowanego przez studentów UAM – Brains Attack! Brains Attack! to system rywalizacji między studenckimi ...
2015-02-06 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Lidl liderem handlu pod względem nakładów na reklamę
Lidl to sieć sklepów, która przeznaczyła najwięcej na reklamę w I kwartale. Druga w rankingu była Biedronka, a trzecia - Żabka - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. - Najbardziej ...
2014-05-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
Blogerzy gotują dla sieci Piotr i Paweł
Supermarkety Piotr i Paweł rozpoczęły kampanię promocyjną tygodnia meksykańskiego. Trwa on w sklepach sieci od 15 do 21 stycznia. W działania zaangażowali się blogerzy kulinarni: Tomek Woźniak Gotuje, Kuchenne Szaleństwa i ...
2014-01-21 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
IT Company
Blogerzy gotują dla sieci Piotr i Paweł
×
Zakupy w SPAR mają być pierwszym wyborem konsumentów
- Chciałbym aby sklepy SPAR były przyjazne dla klientów i posiadały wybór umożliwiający realizację potrzeb klientów, także tych większych np. weekendowych. Dążymy do sytuacji, w której zakupy w sklepach SPAR są ...
2013-12-11 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
SPAR
Marka Beef Master w sklepach Piotr i Paweł
Kolejna sieć sklepów dołączyła do grona oferujących produkty Beef Master. Z końcem października do placówek sieci Piotr i Paweł trafiły steki z polędwicy, steki z rostbefu, steki z antrykotu, T-bone stek ...
2013-10-30 Food & drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
ZPM Biernacki
marki:
Beef Master
Marka Beef Master w sklepach Piotr i Paweł
×
Piotr i Paweł wprowadza na rynek aplikację mobilną
Sieć handlowa Piotr i Paweł w swojej aplikacji serwuje wiele udogodnień. Każdy użytkownik może wyrobić wirtualną kartę rabatową sieci Piotr i Paweł lub jeśli już ją posiada zaciągnąć ją do aplikacji ...
2013-08-19 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Własny Piotr i Paweł bez wkładu własnego
23 lata na rynku, 13 lat doświadczeń w rozwoju sieci franczyzowej, 90 placówek w całej Polsce, 2 mld złotych obrotu - to kluczowe liczby, które charakteryzują sieć Piotr i Paweł ...
2013-03-15 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Specjalny tydzień w supermarketach Piotr i Paweł
W Piotrze i Pawle Dzień Kobiet trwa cały tydzień. Specjalna oferta promocyjna dostępna jest we wszystkich supermarketach Piotr i Paweł od 6 do 12 marca. Wszystkie Klientki mogą w tym tygodniu ...
2013-03-08 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Specjalny tydzień w supermarketach Piotr i Paweł
×
Piotr i Paweł wprowadza program "5 gwarancji"
W dwóch nowych sklepach sieci Piotr i Paweł - w Poznaniu oraz w Skórzewie, wprowadzony zostanie pilotażowy program "5 gwarancji", który wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich konsumentów w zakresie komfortu i jakości ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
Piotr i Paweł wprowadza program "5 gwarancji"
×
Mobilne zakupy prosto z ulicy
Pod hasłem "Uwolnij Czas. Przygotuj Telefon na Rewolucję" przebiega pierwsza w Polsce akcja umożliwiająca zakupy w sklepie internetowym wprost z ulicy. To wspólny projekt badawczy Instytutu Logistyki i Magazynowania, sieci handlowej ...
2012-11-14 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
AMS
"Piotr i Paweł" świętuje 22. urodziny
W 22. rocznicę powstania firmy sieć supermarketów Piotr i Paweł przygotowała dla klientów loterię urodzinową, w której całkowita wartość nagród wynosi ponad 115 tys. złotych. Loteria trwa do 23 października we ...
2012-10-17 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
"Piotr i Paweł" świętuje 22. urodziny
×
Sieci delikatesowe promują marki własne
Pod koniec września zarówno sieć Piotr i Paweł, jak i Alma, działające w segmencie supermarketów delikatesowych, rozpoczęły promocję tańszych produktów marki własnej. Spoty reklamowe pojawiły się m.in. w Radiu RMF FM ...
2012-09-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Piotr i Paweł
marki:
Food & Joy
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [20]
działy
› handel [20]
› inwestycje [4]
› innowacje i nowości [3]
› badania [2]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› SPAR [4]
› Alma [2]
› Biedronka [2]
› Lidl [2]
› Real [2]
› Tesco [2]
› Żabka [2]
› Auchan [1]
› Carrefour [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Kaufland [1]
› Lewiatan [1]
› Netto [1]
› Społem [1]
› ZPM Biernacki [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› AMS [1]
› IT Company [1]
marki
› Beef Master [1]
› Food & Joy [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA