KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53158
Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2
Chociaż mleko A2A2 – w przeciwieństwie do krajów zachodnich – nie jest jeszcze powszechnie dostępne w Polsce, dotychczasowe działania w ramach współfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka projektu „A2A2 – nowa droga ...
2024-06-28 Food & drinks
Gdzie Polacy zrobią zakupy na wakacjach?
Około 75% Polaków planuje w tym roku co najmniej kilkudniowy wyjazd wakacyjny. Podobnie jak rok temu, urlop w kraju jest nadal częstszym wyborem niż za granicą. Ponad połowa badanych wyjeżdżających robi ...
2024-06-27 Soft drinks
Mlekpol promuje linię Łaciate Protein+
W swojej nowej kampanii Mlekpol podkreśla, że produkty wysokobiałkowe nie są tylko dla sportowców. Jogurty pitne i kefir z linii Łaciate Protein+ to pożywna przekąska dla każdego. Bez względu na wiek ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
Ogłoszono zwycięzców V edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024, skierowanego do młodych adeptów designu i projektowania. Tegorocznym zadaniem było stworzenie unikalnej grafiki opakowania, ilustrującej hasło: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Śliwka Nałęczowska
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
×
poprzedni
następny
Orzeźwiające napoje dostępne w Tchibo
W menu coffee barów marki Tchibo pojawiły się orzeźwiające napoje idealne na upalne dni. Znajdziemy w nim smakowe kawy mrożone i lemoniady w kilku wariantach, a także nowości, takie jak np ...
2024-06-27 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Orzeźwiające napoje dostępne w Tchibo
×
PIH ocenia propozycje ograniczenia sprzedaży alkoholu
- Polska Izba Handlu będąca najszerszą reprezentacją handlu w Polsce od lat wspiera wszelkie inicjatywy, które służą wyeliminowaniu problemów związanych z nadużywaniem alkoholu. Handlowcy mają świadomość dużej odpowiedzialności, jaka ciąży na ...
2024-06-27 Soft drinks
Nowa kampania odpowiedzialnościowa Kompanii Piwowarskiej
Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię odpowiedzialnościową pod hasłem „Imprezuj w stylU umiarkowanym”. Jej celem jest promowanie odpowiedzialnego i umiarkowanego podejścia do konsumpcji alkoholu, szczególnie wśród młodych ludzi. Działania będą widoczne m.in ...
2024-06-27 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
Nowa kampania odpowiedzialnościowa Kompanii Piwowarskiej
×
poprzedni
następny
Monster Munch z loterią
Monster Munch ogłasza start loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są nagrody, w tym wycieczki do Amsterdamu. Konsumenci mogą wziąć ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Monster Munch
Fortuna Czarne na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Browar Fortuna
,
Pomarańcza
marki:
Fortuna
Fortuna Czarne na kontekstowych OOH
×
poprzedni
następny
Soplica wraca ze smakiem sprzed 20 lat
Wariant Soplicy Gorzkiej po dwudziestu latach przerwy wraca na sklepowe półki. Oryginalny smak to efekt specjalnej receptury i wyważeniu smaków słodkiego i gorzkiego, które pasuje zarówno do drinków, jak i smakowania ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Soplica
Soplica wraca ze smakiem sprzed 20 lat
×
Rośnie pozycja dyskontów w rynku
Polacy kupują już niemal połowę produktów żywnościowych w dyskontach, a pozycja największych sieci jest coraz mocniejsza - wynika z najnowszego raportu Shopper Trends opracowanego przez firmę NIQ, który Business Insider Polska ...
2024-06-26 Soft drinks
Polacy zmienili podejście do picia alkoholu
Ponad 85% Polaków uważa, że alkohol można pić odpowiedzialnie - wynika z badania „Kultura picia w Polsce – co o sobie myślimy?”, przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Związku Pracodawców Polski ...
2024-06-26 Soft drinks
Chiny otwierają się na drób z Polski
Prezydent Andrzej Duda przekazał w poniedziałek w Pekinie, że zawarte z tym krajem porozumienia dotyczące eksportu polskiej żywności do Chin są chyba "największymi w historii". - Do końca roku będziemy mieli ...
2024-06-26 Food & drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w maju 2024 r.
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w maju 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 3,7% niższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji spadła ...
2024-06-26 Soft drinks
Makłowicz ponownie w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza. - Po kampaniach dla piw Komes, Fortuna ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Browar Fortuna
,
Motion Brand
,
Pomarańcza
marki:
Fortuna
Makłowicz ponownie w kampanii Browaru Fortuna
×
Tetra Pak redukuje emisje GHG o 20%
Tetra Pak zaprezentowała Raport zrównoważonego rozwoju za rok 2023, który podsumowuje postępy firmy w realizacji celów w tym zakresie. Opublikowany po raz 25. dokument obejmuje m.in. opis działań na rzecz transformacji ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Nestle uruchamia w USA platformę wsparcia żywienia GLP-1
Nestlé Health Science uruchomiło platformę internetową, która odpowiada na potrzeby konsumentów w zakresie rozwiązań żywieniowych podczas stosowania leków odchudzających nowej generacji. - Liczba osób stosujących terapię odchudzającą GLP-1 rośnie. W naszym ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
Carrefour przygotował na nadchodzące wakacje wyjątkową ucztę dla fanów mrożonych przekąsek. W sklepowych lodówkach tej sieci na klientów czeka ponad 350 rodzajów lodów, w tym także produkty na wyłączność. Wśród nowości ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour oferuje ponad 350 rodzajów lodów
×
poprzedni
następny
Mleko UHT Łaciate Barista
Naturalny smak i aromat oraz trwała, kremowa pianka – mleko UHT Łaciate Barista to propozycja dla osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez filiżanki białej kawy. Nowość od Mlekpolu to odpowiedź ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Mleko UHT Łaciate Barista
×
Marka Książęce w rękach Cut The Mustard
Cut The Mustard przejmuje obsługę marki Książęce w 2024 r. To kolejny brand z portfolio Kompanii Piwowarskiej, który dołącza do grona klientów agencji. Współpraca Kompanii Piwowarskiej z Cut The Mustard w ...
2024-06-26 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut The Mustard
marki:
Książęce
[1]
30
|
31
|
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Soft drinks
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
Food & drinks
Wyrok TSUE daje nadzieje branży mięsnej
Food & drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Soft drinks
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Soft drinks
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
Soft drinks
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Soft drinks
Hiszpanie testują nowy bioplastik
Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA