KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Saatchi & Saatchi
Arena Media
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Carrefour zmienia strategiczną oś komunikacji
Carrefour Polska zmienia swoją strategię komunikacyjną, wprowadzając nową koncepcję kreatywną opartą na idei „misji zakupowych”. Celem tego nowego podejścia do komunikacji marki, jest zaprezentowanie klientom kluczowych wyróżników sieci w Polsce, do ...
2024-02-14 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
Saatchi & Saatchi
Carrefour zmienia strategiczną oś komunikacji
×
Pierwsza kampania reklamowa Carrefour Express
Nowa platforma komunikacyjna Carrefour Express pod hasłem „Uratuje jak brakuje” promowana jest w mediach tradycyjnych i digitalowych. Za strategię, kreatywną koncepcję i realizację odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Od początku czerwca ...
2023-06-20 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
Dynamo Films
,
Prodigious
,
Saatchi & Saatchi
Pierwsza kampania reklamowa Carrefour Express
×
Carrefour Polska celebruje 25-lecie
Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa sieci sklepów Carrefour. Jubileusz 25-lecia działalności w Polsce jest dla marki okazją do celebrowania różnorodności swoich klientów. Rozumiejąc, że współczesny odbiorca reaguje nie tylko na przekaz ...
2022-01-12 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
Pure Play
,
Saatchi & Saatchi
Carrefour promuje produkty bio
Ruszyła druga odsłona kampanii Carrefour "Konkret 9: BIO na zdrowie", która promuje rozwiązania dla zdrowego odżywiania - szeroki wybór ekologicznych produktów objętych gwarancją najniższej ceny. Motywem przewodnim komunikacji jest hasło "Jesteś ...
2019-09-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
K2 Media
,
Performics
,
Saatchi & Saatchi
Carrefour gwarantuje najniższe ceny produktów BIO
Carrefour Polska startuje z nową odsłoną kampanii Act For Food. Tym razem sieć promuje produkty ekologiczne z gwarancją najniższej ceny. Kampania koncentruje się na działaniach edukacyjnych dla klientów oraz współpracy z ...
2019-06-03 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
K2 Media
,
Saatchi & Saatchi
Carrefour gwarantuje najniższe ceny produktów BIO
×
Carrefour promuje działania programu Act For Food
W drugim spocie telewizyjnym, będącym częścią nowej globalnej platformy komunikacyjnej, Carrefour pokazuje, w jaki sposób umożliwi polskim konsumentom dostęp do wysokiej jakości jedzenia po przystępnych cenach. 30-sekundowy film reklamowy "Zdrowa ...
2018-09-18 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
K2 Media
,
Saatchi & Saatchi
Zdrowa oferta na jubileusz Carrefoura w Polsce
Z początkiem stycznia kolejny spot z postacią Napoleona inicjuje obchody dwudziestolecia obecności sieci Carrefour na polskim rynku. W tej odsłonie kampanii podkreślono, że "na zdrowiu nie można oszczędzać, ale na zakupach ...
2017-01-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
Dobro
,
Platige Image
,
Saatchi & Saatchi
Carrefour informuje o nowej promocji w sklepach
W nowej odsłonie kampanii sieci Carrefour Napoleon rozmawia z lokajem o szczegółach mechanizmu promocji "Szalona piątka". 5. edycja akcji startuje 4 października. W ramach promocji klienci, którzy zrobią zakupy w hipermarketach ...
2016-09-30 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
Saatchi & Saatchi
Ponad 200 produktów w promocji sieci Carrefour
Carrefour rozpoczął swoją największą promocję produktową 1+1 za złotówkę. Tegoroczna akcja promocyjna dotyczy ponad 200 produktów i obejmuje większy asortyment niż we wszystkich dotychczasowych edycjach. Przez dwa tygodnie klienci sieci ...
2016-05-05 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
K2
,
Saatchi & Saatchi
Napoleon w kampanii marketingowej Carrefour
Sieć handlowa Carrefour rozpoczyna swoją największą kampanię marketingową w Polsce. Jej celem jest przedstawienie pozytywnych zmian wprowadzonych w firmie w ostatnim czasie. Bohaterem akcji został Napoleon, w którego rolę wcielił się ...
2016-03-08 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Arena Media
,
Interactive Solutions
,
K2
,
Saatchi & Saatchi
Napoleon w kampanii marketingowej Carrefour
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [10]
działy
› promocje i PR [10]
› handel [10]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [10]
firmy marketingowe
› K2 Media [3]
› K2 [2]
› Dobro [1]
› Dynamo Films [1]
› Interactive Solutions [1]
› Performics [1]
› Platige Image [1]
› Prodigious [1]
› Pure Play [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA