KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Social Art
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 3
Rocznicowa kampania reklamowa sieci E.Leclerc
Trwa kampania reklamowa sieci sklepów E.Leclerc. Firma wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”, które nawiązuje do podstawowej idei E.Leclerc, zakładającej sprzedaż wysokiej jakości produktów, po jak najniższych możliwych cenach ...
2015-06-24 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
,
EM&A
,
Social Art
,
Task Force Consulting
,
Vena Art
Nowi bohaterowie komunikacji sieci E.Leclerc
Ruszyła akcja E.Leclerc - "Le Rodzinka". Nowi bohaterowie pojawią się w spotach radiowych i na facebookowym profilu sieci. Działania mają doprowadzić do bliższego poznania potrzeb klientów. Rodzinka jest symbolem wspólnych ...
2014-08-12 Soft drinks
firmy:
E.Leclerc
,
EM&A
,
Social Art
Format kreatywny dla marki Lubelska
W grudniu 2012 r. Grupa andmore łącząca agencje wyspecjalizowane w różnych obszarach komunikacji marketingowej stworzyła format kreatywny "Paczka z Lublina" dla marki Lubelska (Stock Polska), lidera kategorii wódek smakowych w Polsce ...
2013-01-23 Food & drinks
firmy:
Stock Polska
,
Grupa andmore
,
Social Art
marki:
Lubelska
FILTRY
działy
› promocje i PR [3]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› E.Leclerc [2]
› Stock Polska [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [1]
firmy marketingowe
› EM&A [2]
› Grupa andmore [1]
› Task Force Consulting [1]
› Vena Art [1]
marki
› Lubelska [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA