KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Value Media
Liczba wyszukanych artykułów: 57
WYJEBONGO – wódka Janusza Palikota
Na polskim rynku zadebiutowała nowa wódka Janusza Palikota o smaku marakui. Alkohol wyprodukowany przez Alembik Polska, będzie dostępne wyłącznie w sieci sklepów Żabka oraz w sklepie internetowym browar-tenczynek.pl. - Idea ...
2021-12-22 Food & drinks
firmy:
Alembik
,
BUH Distillery
,
Żabka
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
Wyjebongo
WYJEBONGO – wódka Janusza Palikota
×
Piwo BUH w wersji bezalkoholowej
Browar Tenczynek podąża za rosnącym trendem konsumpcji piw bezalkoholowych. Nowy BUH bezalkoholowy z charakterystycznym dla tej serii dodatkiem suszu konopnego pojawił się właśnie w sklepach. Launchowi nowości towarzyszą działania marketingowe ...
2021-12-10 Soft drinks
firmy:
Przyjazne Państwo
,
Żabka
,
Labcon
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
BUH
Ogólnopolska kampania marki Yellow
Najnowsza kampania reklamowa należącej do firmy Citronex marki Yellow jest już obecna na billboardach w największych miastach Polski. Citronex to polski importer bananów, który sprowadza je z Ameryki Południowej i ...
2021-10-21 Food & drinks
firmy:
Citronex
,
Communication Unlimited
,
Value Media
Ogólnopolska kampania marki Yellow
×
poprzedni
następny
OYAKATA prowadzi kampanię na pięciu rynkach
Trwa kolejna odsłona kampanii wizerunkowej japońskich dań i zup instant marki OYAKATA (Ajinomoto Poland). Działania promocyjne wystartowały już na rynku niemieckim, włoskim, czeskim i rumuńskim, a od stycznia obejmą także Rosję ...
2021-10-13 Food & drinks
firmy:
Ajinomoto
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
Oyakata
Wielka Loteria Almette po raz 6.
Startuje 6. Wielka Loteria Almette, w której do wygrania jest w pełni wyposażony, całoroczny ekodom z widokiem na panoramę Tatr. Akcji towarzyszy szerokozasięgowa kampania online i offline realizowana przez Value Media ...
2021-09-01 Soft drinks
firmy:
Hochland
,
Labcon
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
Almette
Wystartowała kampania wspierająca launch wódki wyBUHowej
Agencja mediowa Value Media, agencja martech & e-commerce SalesTube oraz agencja kreatywna Labcon prowadzą kampanię wspierającą launch wódki wyBUHowej, której właścicielem jest Browar Tenczynek. Kampania "Uwolnij mocniejszego BUHA!!!" ma za ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
BUH Distillery
,
Żabka
,
Labcon
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
wyBUHowa
Wystartowała kampania wspierająca launch wódki wyBUHowej
×
Dan Cake promuje Bułeczki Mleczne
Pod hasłem "Kawał Pysznego Śniadania" marka Dan Cake rusza z pierwszą kampanią TV. Akcji towarzyszą działania digital i konkursowa aktywacja konsumencka. Za kampanię odpowiada 19 Południk, Value Media i SalesTube ...
2021-05-17 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
19 Południk
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
Dan Cake
Rusza loteria marki Valbon
Marka Valbon znana z serów pleśniowych Brie i Camembert rozpoczyna ogólnopolską loterię. Co tydzień przez 6 tygodni do wygrania będą luksusowe zakupy, każde o wartości 9.000 zł do wydania w sklepach ...
2021-04-12 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Valbon
Rusza loteria marki Valbon
×
Kampanie dla marek Hochland na Ukrainie
Group One realizuje działania promocyjne dla marek z portfolio Hochland na rynku ukraińskim. Za strategię, planowanie i zakup mediów w TV odpowiada agencja mediowa Value Media, kampanię digitalową prowadzi SalesTube, a ...
2021-04-12 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Change Serviceplan
,
Group One
,
Labcon
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
Almette
,
Hochland
Hochland Sielski – nowa linia serów
Oferta serów żółtych Hochland rozszerza się o nowy brand - Hochland Sielski. Nowe sery żółte w plastrach pochodzą z najczystszych terenów Polski, zwanych Zielonymi Płucami Polski. Hochland Sielski to trzy ...
2021-03-18 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
FCB Bridge2Fun
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland Sielski
Hochland Sielski – nowa linia serów
×
poprzedni
następny
Kampania OYAKATA na trzech rynkach
Wystartowała kampania promocyjna japońskich dań i zup instant marki OYAKATA. Działania prowadzone są w Niemczech, Rosji i we Włoszech. Za strategię, planowanie i zakup mediów online odpowiadają spółki Group One: agencja ...
2021-03-11 Food & drinks
firmy:
Ajinomoto
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
Oyakata
Kampania OYAKATA na trzech rynkach
×
Hochland wspiera Program Pajacyk
Hochland rozpoczyna ogólnopolską loterię, która połączona jest ze wsparciem Polskiej Akcji Humanitarnej. W ramach zabawy konsumenci będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody pieniężne - 5 nagród głównych w wysokości 100.000 zł oraz ...
2021-02-02 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Albedo Marketing
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland
Hochland wspiera Program Pajacyk
×
Ruszyła kampania piwa Buh
Wystartowała kampania promocyjna piwa kraftowego BUH - produktu spółki Przyjazne Państwo stworzonej przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego. Dotychczasowe działania mediowe skoncentrowano w digitalu skupiając się na zasięgowej ...
2021-02-01 Food & drinks
firmy:
Przyjazne Państwo
,
Lulu Production
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
BUH
Almette zaprasza do „węgrowskiej krainy”
Serki twarogowe Almette (Hochland) powstają w Węgrowie - miejscowości, położonej na pograniczu Mazowsza i Podlasia, w otulinie rzeki Liwiec. To obszar o nieskażonej przyrodzie, który oferuje idealne warunki do produkcji zdrowej ...
2020-09-08 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Kampania Almette bez laktozy
Serki twarogowe Almette bez laktozy to nowa propozycja w asortymencie marki, wprowadzona na rynek w marcu. Mimo rezygnacji z laktozy, konsumenci nadal mogą cieszyć się przyjemnością smaku twarogowych serków puszystych ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Grasp
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Almette
Kampania Almette bez laktozy
×
Rusza kampania digitalowa Hochland
Hochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce - produkcja w dwóch krajowych zakładach, szczególna dbałość o zachowanie standardów bezpieczeństwa, współpraca z ...
2020-05-21 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland
Rusza kampania digitalowa Hochland
×
Kampania online Fabryki Cukierniczej Kopernik
Wystartowała kampania online Fabryki Cukierniczej Kopernik, która w spocie na kanałach VOD, YouTube na i Facebooku odsłania kulisy tradycyjnej produkcji kraftowych Listków Waflowych. - Listki Waflowe Fabryki Cukierniczej Kopernik, unikalne ...
2020-04-03 Food & drinks
firmy:
Kopernik
,
Flota filmowa
,
Labcon
,
Value Media
marki:
Kopernik
Pięć samochodów Jeep w loterii Hochland
Hochland rozpoczyna ogólnopolską loterię. Do wygrania jest pięć samochodów Jeep Renegade oraz codzienne nagrody pieniężne. W czasie trwania akcji, marka będzie dzielić się z uczestnikami także przepisami na dania z serami ...
2020-02-12 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
Quality PR
,
Value Media
,
V&P
marki:
Hochland
Pięć samochodów Jeep w loterii Hochland
×
Reklama Almette w telewizji hybrydowej
Value Media, jako pierwszy dom mediowy w Polsce, wykorzystuje innowacyjny format reklamowy Hybrid Broadcast Broadband TV. Po raz pierwszy komercyjnie użyto go w kampanii marki Almette w stacji TVN. Telewizja ...
2019-10-03 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
Almette
Kolejna kampania Hochland z udziałem Anny Guzik
Startuje nowa kampania serów kremowych Hochland. Jej motywem przewodnim jest kulinarne zastosowanie serów firmy, z którymi można przyrządzić wiele kreatywnych dań. W projekcie udział wzięła Anna Guzik, która po raz kolejny ...
2019-05-30 Food & drinks
firmy:
Hochland
,
GPD
,
Quality PR
,
Value Media
marki:
Hochland
Kolejna kampania Hochland z udziałem Anny Guzik
×
[1]
1
|
2
|
3
[3]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [57]
działy
› promocje i PR [56]
› innowacje i nowości [6]
› handel [4]
› zagranica [3]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hochland [26]
› Żabka [6]
› Dan Cake [4]
› Profi [4]
› ZPOW Dawtona [3]
› Ajinomoto [2]
› BUH Distillery [2]
› Mokate [2]
› Przyjazne Państwo [2]
› Alembik [1]
› Aryzta [1]
› Citronex [1]
› Grycan [1]
› Inter Europol [1]
› Kopernik [1]
› La Lorraine Bakery [1]
› Lantmannen Unibake [1]
› Lumiko [1]
› Maczfit [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Nowel [1]
› Storck [1]
kategorie rynkowe
› mleko [28]
› inne produkty [14]
› owoce i warzywa [8]
› słodycze i przekąski [6]
› alkohol [4]
› napoje bezalkoholowe [2]
› kawa i herbata [2]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Quality PR [14]
› SalesTube [11]
› GPD [8]
› Grasp [8]
› Labcon [6]
› 19 Południk [4]
› AMS [3]
› Group One [3]
› V&P [3]
› 21gram [2]
› Ancymony [2]
› Clear Channel [2]
› F25 [2]
› FCB Bridge2Fun [2]
› Gong [2]
› Kolterman Media Communications [2]
› Albedo Marketing [1]
› Asap&Asap [1]
› Change Integrated [1]
› Change Serviceplan [1]
› Communication Unlimited [1]
› Cukier [1]
› Cut The Mustard [1]
› Dziadek do orzechów [1]
› Flota filmowa [1]
› Friends [1]
› Great Minds [1]
› H2O [1]
› Hand Made [1]
› Lulu Production [1]
› Mirage Studio [1]
› MyLED [1]
› Papaya Films [1]
› Polot [1]
› Say Hi [1]
› Solski Communications [1]
› Spark Media [1]
marki
› Hochland [12]
› Almette [11]
› Dan Cake [4]
› Dawtona [3]
› Valbon [3]
› BUH [2]
› Caffetteria Mokate [2]
› Oyakata [2]
› Cisowianka [1]
› Grycan [1]
› Hochland Sielski [1]
› Jemy Jemy [1]
› JemyJemy [1]
› Kopernik [1]
› Lumiko [1]
› Merci [1]
› Profi [1]
› wyBUHowa [1]
› Wyjebongo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA