KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Makro Cash & Carry
Liczba wyszukanych artykułów: 224
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
„Spróbuj! A nóż, widelec zasmakujesz!” to hasło najnowszej edycji festiwalu. Akcja organizowana jest od 2018 roku w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne przez sieć hurtowni MAKRO Polska. W Tygodniu ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
Już wkrótce 6. edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Głównym celem festiwalu jest promocja rodzimej kuchni oraz lokalnych restauracji. Akcja, organizowana przez sieć hurtowni Makro Polska w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne, potrwa od 4 do 24 listopada ...
2024-09-26 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Już wkrótce 6. edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Makro wspiera osoby dotknięte powodzią
Sieć hurtowni Makro Polska we współpracy z firmą Raben Logistics Polska oraz Federacją Banków Żywności dostarcza produkty spożywcze i wodę pitną na tereny objęte powodzią oraz organizuje zbiórki w całej Polsce ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Raben
Średni koszyk zakupowy już za ponad 300 zł
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w lipcu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego przebiła barierę 300 zł. Taka sytuacja miała również miejsce ...
2024-08-20 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Intermarche
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Netto
,
Selgros Cash&Carry
On Board Think Kong dla Makro
Agencja On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z Makro Polska, w ramach której przeprowadza kompleksowe działania SEO mające na celu optymalizację serwisu tydzień-kuchni-polskiej.pl oraz promowanie wyjątkowego wydarzenia – Tygodnia Kuchni ...
2024-08-12 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
On Board Think Kong
Czerwcowy koszyk zakupowy z niewielkim spadkiem
Ceny podstawowych produktów spożywczych po raz pierwszy od dłuższego czasu nieznacznie spadły. W czerwcu 2024 roku średnia cena koszyka spadła o nieco ponad złotówkę (0,35%) zarówno w skali miesiąca jak i ...
2024-07-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
Czerwcowy koszyk zakupowy z niewielkim spadkiem
×
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl ...
2024-05-22 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
marki:
Fine Life
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
×
Makro uruchamia nową aplikację do zamawiania dla gastronomii
Makro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy Metro dla branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania produktów. Aplikacja jest dostępna w 14 krajach, a od początku kwietnia ...
2024-05-08 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro uruchamia nową aplikację do zamawiania dla gastronomii
×
Jubileuszowa kampania Makro Polska
„Zmieniło się wszystko. No, prawie wszystko” to hasło najnowszej kampanii, prowadzonej przez sieć hurtowni Makro Polska z okazji 30-lecia działalności na polskim rynku. Jej celem jest pokazanie procesu zmian, jakie firma ...
2024-03-26 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Beeffective
Jubileuszowa kampania Makro Polska
×
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
Nowoczesne centrum szkoleniowo-kompetencyjne dla przedstawicieli branży HoReCa znajduje się w nowo otwartej siedzibie MAKRO Polska, przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Pierwszy pokaz z degustacją odbył się 20 marca. Poprowadził go m.in ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Akademia Inspiracji Makro ponownie otwarta
×
poprzedni
następny
MAKRO wystartowało z ogólnopolskim cyklem „Ciao Italia”
Sieć hurtowni MAKRO Polska rozpoczęła cykl spotkań dla klientów HoReCa, poświęcony kuchni włoskiej. Firma przeprowadzi w tym roku kilkanaście wydarzeń o zasięgu ogólnopolskim. Inspiracją wiosennej edycji cyklu jest nowa książka „Tutto ...
2024-03-07 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
MAKRO wystartowało z ogólnopolskim cyklem „Ciao Italia”
×
Rusza kolejna edycja loterii ODIDO
Loteria jest skierowana do klientów sieci ODIDO, którzy mają szansę zdobyć jedną spośród 252 nagród dziennych, 6 tygodniowych oraz główną w formie 3 kart przedpłaconych o wartości dziesięciu tysięcy złotych każda ...
2024-02-22 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
Rusza kolejna edycja loterii ODIDO
×
Branża HoReCa odczuwa zaciskanie pasa przez Polaków
Zdaniem 67% restauratorów, w związku z wysoką inflacją, Polacy zaciskają pasa i rzadziej pojawiają się w tym roku w restauracjach i lokalach gastronomicznych. Natomiast 69% wskazuje, że jeśli klienci już się ...
2023-11-22 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro poszerza asortyment marki własnej
Sieć hurtowni Makro Polska rozwija marki własne. W asortymencie sieci pojawiła się nowość sygnowana marką Metro Premium w kategorii ryb świeżych: labraks i dorada. Pochodzą ze zrównoważonych hodowli, a ich klasa ...
2023-11-08 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Rusza Tydzień Kuchni Polskiej
Ta kluczowa akcja organizowana przez sieć Makro Polska w ramach Polskich Skarbów Kulinarnych potrwa do 26 listopada. Bierze w niej udział blisko 400 lokali z całego kraju. Tydzień Kuchni Polskiej to ...
2023-11-03 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Rusza Tydzień Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Makro publikuje książkę o włoskiej kuchni
Sieć hurtowni Makro Polska opublikowała książkę „Italia najlepsze potrawy pod słońcem.” Jej celem jest pokazanie różnorodności dań pochodzących z rozmaitych regionów oraz edukacja na temat kuchni włoskiej. Książka zawierają 30 receptur ...
2023-10-13 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro publikuje książkę o włoskiej kuchni
×
Makro zapowiada Tydzień Kuchni Polskiej
Niebawem rozpocznie się kolejna edycja Tygodnia Kuchni Polskiej. To kluczowa akcja organizowana z okazji Święta Niepodległości w ramach programu Polskie Skarby Kulinarne. Głównym celem festiwalu, który potrwa od 3 do 26 ...
2023-09-05 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro zapowiada Tydzień Kuchni Polskiej
×
Premiera raportu „Polska na Talerzu 2023”
Sieć Makro Cash & Carry Polska opublikowała jedenastą edycję raportu „Polska na Talerzu.” Z badania przygotowanego przez firmę Kantar wynika, że mimo licznych wyzwań związanych między innymi z inflacją, problemami z ...
2023-08-31 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Premiera raportu „Polska na Talerzu 2023”
×
Rusza loteria urodzinowa ODIDO
Loteria ODIDO jest skierowana do wszystkich klientów sieci pod zielono-pomarańczowym szyldem. Do wygrania są nagrody dzienne, tygodniowe oraz główna o wartości trzydziestu tysięcy złotych. Loteria potrwa do końca września. Wielka Urodzinowa ...
2023-08-22 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
Rusza loteria urodzinowa ODIDO
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [2]
› ostatnie 3 miesiące [6]
› ostatni rok [15]
działy
› handel [216]
› promocje i PR [100]
› innowacje i nowości [38]
› inwestycje [37]
› badania [34]
› zagranica [8]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› ODIDO [22]
› Auchan [14]
› Lidl [13]
› Biedronka [10]
› Carrefour [9]
› Kaufland [8]
› Real [8]
› Tesco [8]
› Metro Group [7]
› Selgros Cash&Carry [6]
› E.Leclerc [5]
› Intermarche [5]
› Alma [3]
› Dino [2]
› Drosed [2]
› Eurocash [2]
› Jeronimo Martins [2]
› Nestle [2]
› Piotr i Paweł [2]
› SM Spomlek [2]
› Stokrotka [2]
› Aldi [1]
› Atlanta Poland [1]
› Aviko [1]
› Barry Callebaut [1]
› Beyond Meat [1]
› Coca-Cola [1]
› Develey [1]
› Dilmah [1]
› Frisco.pl [1]
› Genuine Coconut [1]
› Huhtamaki [1]
› Infinite [1]
› InPost [1]
› Kingsalmon [1]
› Kraft Heinz [1]
› Lewiatan [1]
› Makro Punkt [1]
› Metro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Mutti [1]
› Netto [1]
› Polomarket [1]
› POLOmarket [1]
› Polskie Jadło [1]
› Polski Karp [1]
› Provincja [1]
› Raben [1]
› Saint Vincent [1]
› TUV Rheinland [1]
› Unilever [1]
› Żabka [1]
› ZM Żywiec [1]
› ZT Kruszwica [1]
kategorie rynkowe
› mięso i ryby [18]
› inne produkty [16]
› owoce i warzywa [15]
› napoje bezalkoholowe [9]
› alkohol [5]
› kawa i herbata [4]
› słodycze i przekąski [4]
› mleko [3]
firmy marketingowe
› Unique One [6]
› MGA [4]
› Starcom [3]
› IT Craft [2]
› Linea Recta [2]
› Performance Media [2]
› Albedo Marketing [1]
› Beeffective [1]
› Błękitne Studio [1]
› Incubi [1]
› On Board Think Kong [1]
› Riverwood [1]
› TBWA [1]
marki
› Makro Chef [5]
› ARO [3]
› Fine Food [3]
› Makro Premium [3]
› Rioba [3]
› Fine Life [2]
› HoReCa Select [2]
› Beyond Meat [1]
› Callebaut [1]
› CHEF [1]
› Coca-Cola [1]
› Eat me [1]
› Fine Dreaming [1]
› Food & Joy [1]
› Genuine Coconut [1]
› Papkin [1]
› Sir Williams [1]
› Veroni [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA