KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni tydzień
Liczba wyszukanych artykułów: 26
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Firma wprowadza na polski rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje artykuły w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty ...
2024-11-04 Soft drinks
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
×
poprzedni
następny
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
Świętując trzydziestolecie istnienia, Browar Amber stworzył piwo HERBAL BARLEY WINE o ekstrakcie 30°BLG. - To piwo o bogatym, rozgrzewającym charakterze, którego gęstość porównywalna jest do win deserowych. Wielomiesięczne leżakowanie z niebieskimi ...
2024-11-04 Food & drinks
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
×
poprzedni
następny
Wyrok TSUE daje nadzieje branży mięsnej
Europejski Trybunał Sprawiedliwości wydał ostatnio wyrok blokujący możliwość wprowadzenia zakazu branży roślinnych alternatyw mięsa określania ich produktów nazwami kojarzonymi z wyrobami mięsnymi, takimi jak „kiełbasa” czy „burger”. Z orzeczenia wynika, że ...
2024-11-04 Food & drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Marka piwa Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski ...
2024-11-04 Soft drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
×
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Sieć handlowa będąca częścią Grupy Salling, wprowadza zmiany kadrowe. Od początku listopada stanowisko Dyrektora Commercial obejmie Krzysztof Dobczyński, a rolę Dyrektora Finansowego - Tomasz Kaźmierczak. Krzysztof Dobczyński to menedżer z ponad ...
2024-11-04 Soft drinks
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
×
poprzedni
następny
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
W tym roku litewski browar Kalnapilis wprowadził na rynek nową serię piw i napojów Light, które mają nowy wskaźnik temperatury, aby poinformować konsumentów, kiedy zawartość jest wystarczająco zimna. Specjalna ikona – ...
2024-11-04 Soft drinks
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
×
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
„Spróbuj! A nóż, widelec zasmakujesz!” to hasło najnowszej edycji festiwalu. Akcja organizowana jest od 2018 roku w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne przez sieć hurtowni MAKRO Polska. W Tygodniu ...
2024-11-04 Soft drinks
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Hiszpanie testują nowy bioplastik
Zespół badaczy z Málagi opracował nowy rodzaj biodegradowalnego bioplastiku, który może być stosowany do opakowań żywności. Materiał, stworzony z celulozy i glicerolu, jest wodoodporny, elastyczny i chroni przed patogenami, a jego ...
2024-11-04 Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
21 października w Paryżu odbyła się uroczysta gala rozdania nagród Good Farm Animal Welfare. Aż 49 wyróżnień trafiło do firm z ponad 15 krajów, wyróżniając je za wiodącą rolę w poprawie ...
2024-11-04 Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
×
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
Dotychczasowy Prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy kończy dzisiaj pracę w Spółdzielni, przechodząc na emeryturę. Rada Nadzorcza Spółdzielni powołała nowy Zarząd, który obejmie obowiązki 1 listopada br. Zbigniew Kalinowski kierował OSM ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
OSM Piątnica
Zbigniew Kalinowski kończy pracę w OSM Piątnica
×
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson to jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem „NieKumam” szybko zdobył szerokie ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Monster Energy
Żabson ambasadorem Monster Energy
×
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Film Produkcja
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
×
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Mlekovita z okazji 15. urodzin marki Wypasione przygotowała Wypasioną Loterię Urodzinową. Od 2 listopada do 31 grudnia można wziąć udział w loterii, z szansą na zdobycie atrakcyjnych nagród. Marka Wypasione zadebiutowała ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Wypasione
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
×
Chorten otwiera sklep w nowym koncepcie
Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu i digitalowa kampania promocyjna na otwarcie – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Chorten
Polsko-niemiecki spór o gęsi
Na kilka dni przed Dniem Świętego Marcina, gdy w Niemczech popularne są dania z gęsi, niemiecki dziennik Bild opublikował wywiad z dyrektorem Federalnego Stowarzyszenia Wiejskich Hodowli Gęsi, który krytycznie wypowiedział się ...
2024-10-31 Food & drinks
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Firma Sidel uruchomiła na swojej stronie internetowej nowe Centrum Wiedzy o Aseptyce. Jego celem jest pomoc producentom w sprostaniu wyzwaniom rosnącego rynku napojów o długim okresie przydatności do spożycia, takich jak ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Sidel
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Marka Knorr zdecydowała o odświeżeniu wizerunku Gorącego Kubka. Nowa komunikacja ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej. W odpowiedzi That One Agency opracowała kampanię „Robisz się głodny? Robisz ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
F25
,
Mindshare
,
One Agency
marki:
Knorr
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
W najnowszej kampanii marki Żubrówka, drink Apple Żu – miks Żubrówki Bison Grass z sokiem jabłkowym – staje w jednym szeregu z najsłynniejszymi dziełami sztuki. Na potrzeby kampanii marka czerpie inspirację ...
2024-10-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Chromatique
marki:
Żubrówka
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Plan Komisji Europejskiej, aby sfinalizować umowę handlową Mercosur podczas szczytu G20 w Rio de Janeiro w dniach 18-19 listopada 2024, budzi niepokój w środowisku rolniczym Europy. Organizacje Copa Cogeca, CEJA, EFFAT ...
2024-10-30 Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Trwają konsultacje społeczne projektu Polski 2050, który zakłada wprowadzenie dwóch niedzieli handlowych w miesiącu. Szef polskiego Lidla powiedział, że takie rozwiązanie wprowadzi niepotrzebny chaos, który będzie oznaczał straty dla sklepów i ...
2024-10-30 Soft drinks
firmy:
Lidl
1
|
2
[2]
OSTATNIE WYDANIE
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Soft drinks
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
Food & drinks
Wyrok TSUE daje nadzieje branży mięsnej
Food & drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Soft drinks
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Soft drinks
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
Soft drinks
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
Soft drinks
Hiszpanie testują nowy bioplastik
Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA