KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Next
Liczba wyszukanych artykułów: 34
Coca-Cola promuje limitowaną wersję Nestea
W drugiej odsłonie kampanii reklamowej herbaty mrożonej Nestea pod hasłem "Smak wolności" promowany jest nowa limitowana edycja produktu - Słoneczna Wiśnia, wprowadzona do sprzedaży na okres letni. Reklamy napoju - ...
2014-06-09 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Fortis
,
McCann
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
marki:
Nestea
Coca-Cola promuje limitowaną wersję Nestea
×
Robert Lewandowski w kampanii Coca-Coli
Coca-Cola - oficjalny partner Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Brazylii - przygotowała promocję "Odbierz piłkę. Podaj dalej". Do udziału w akcji konsumenckiej zachęca Robert Lewandowski. Po zebraniu dwudziestu kodów ...
2014-05-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
K2 Internet
,
McCann
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Fanta
,
Coca-Cola
Coca-Cola stworzy flagę ze zdjęć internautów
Coca-Cola - oficjalny partner Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2014 - rozpoczyna globalną akcję, w ramach której stworzy flagę składającą się ze zdjęć i tweetów nadesłanych przez kibiców z całego ...
2014-04-28 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Next
marki:
Coca-Cola
Milka znowu szuka najmilszego miasta
Mondelez Polska rozpoczyna II edycję ogólnopolskiej akcji "Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!". O tytuł Najmilszego Miasta w Polsce i nagrodę główną, wartą pół miliona złotych promocję zwycięskiego miasta, starać się ...
2014-04-25 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Crispin Porter + Bogusky
,
Event Factory
,
Next
,
Opus B
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Milka
Milka znowu szuka najmilszego miasta
×
Prince Polo rozpoczyna kampanię wizerunkową
Startuje nowa kampania marki Prince Polo (Mondelez Polska) pod hasłem: Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków. Zadaniem akcji jest inspirowanie Polaków do odkrywania charakterystycznych dla nas pozytywnych cech, zwanych TOCOSIAMI ...
2014-02-12 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
Next
marki:
Prince Polo
Prince Polo rozpoczyna kampanię wizerunkową
×
Milka promuje czekoladę Bubbly
Milka (Mondelez Polska) rozpoczęła kampanię wprowadzającą nowy produkt - czekoladę Bubbly w formie bąbelków. Działania nawiązują do hasła "Śmiało, bądźmy delikatni". W nowej kampanii symbol Milki, fioletowa krowa, zachęca zabieganych ...
2014-01-23 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Carat
,
IQ Marketing
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Milka
Rodzinka Serenado życzy wesołych świąt
Rozpoczyna się świąteczna kampania serów marki Serenada (Spomlek). Bohaterem animowanego spotu jest ponownie Rodzinka Serenado. W 30-sekundowym spocie członkowie rodziny życzą widzom wesołych świąt. Kampania prowadzona jest również w Internecie ...
2013-12-19 Food & drinks
firmy:
SM Spomlek
,
Next
,
Starcom
marki:
Serenada
Bożonarodzeniowa kampania Coca-Coli
Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię marketingową pod hasłem "Ja też w Ciebie wierzę", zachęcającą do dzielenia się życzliwością i miłością. Główną bohaterką spotu jest... życzliwość, a święty Mikołaj bezpośrednio odpowiada za rozpalenie ...
2013-11-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
McCann
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
marki:
Coca-Cola
Bożonarodzeniowa kampania Coca-Coli
×
Oreo z kampanią na Dzień Ojca
Marka Oreo (Mondelez Polska) rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Oreo - Tato jest super". Główne elementy działań promocyjnych to spot telewizyjny oraz konkurs. Działania obejmują reklamę telewizyjną związaną z Dniem ...
2013-06-07 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Draft FCB + Ad Fabrika
,
Next
,
Red8 Digital
,
Red8 Events
,
Starcom
marki:
Oreo
Coca-Cola zachęca do dzielenia się radością
Do emisji trafiła kolejna reklama Coca-Coli w ramach kampanii "Podziel się radością". W jej ramach od początku maja w sprzedaży są puszki i butelki Coca-Coli z ponad 150 najpopularniejszymi polskimi imionami ...
2013-05-27 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
K2
,
McCann
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
marki:
Coca-Cola
Polacy wybiorą najmilsze miasto w konkursie Milki
W rozpoczętej 22 kwietnia akcji "Milka. Moje miasto się przytula" Polacy wybiorą najmilsze miasto. Wybór zostanie dokonany w kilku etapach, za pomocą strony WWW, aplikacji na Facebooku oraz w trakcie miejskich ...
2013-04-23 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Mondelez Polska
,
Alert Media Communications
,
Event Factory
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
marki:
Milka
Kampania promująca konkurs Burn
Agencja interaktywna Next przygotowała spot dla marki Burn (Coca-Cola) promujący konkurs Burn Lato Festiwali. Film wspierany jest kampanią w kontekstowych portalach muzycznych, serwisach video oraz narzędziami SEM. Next odpowiada za ...
2012-06-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Next
,
Starcom
,
The New Black
marki:
Burn
Kampania społeczno-edukacyjna Oleju Kujawskiego
Ruszyła II edycja prowadzonej przez Zakłady Tłuszczowe Kruszwica kampanii społeczno-edukacyjnej "Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom". Pierwsza edycja akcji odbyła się w ubiegłym roku. Projekt wspierają organizacje pszczelarskie, a jednym z jego ambasadorów ...
2012-05-29 Food & drinks
firmy:
ZT Kruszwica
,
Alert Media Communications
,
Grupa Leonardo
,
Next
,
Starcom
marki:
Kujawski
Kampania społeczno-edukacyjna Oleju Kujawskiego
×
Ruszyła kampania Milki "Śmiało, bądźmy delikatni"
Na początku lutego w jednej z warszawskich restauracji miało miejsce niezwykłe wydarzenie. W asyście chóru Sound&Grace, znanego z programu "Mam Talent", zakochany mężczyzna oświadczył się swojej ukochanej. Całe zdarzenie zarejestrowała kamera ...
2012-02-10 Food & drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Next
,
Saatchi & Saatchi
,
Starcom
Ruszyła kampania Milki "Śmiało, bądźmy delikatni"
×
poprzedni
następny
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [34]
działy
› promocje i PR [34]
› innowacje i nowości [4]
› zagranica [3]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [23]
› Mondelez Polska [6]
› Kraft Foods [2]
› Mieszko [1]
› Prymat [1]
› SM Spomlek [1]
› Sun Generation [1]
› ZT Kruszwica [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [23]
› słodycze i przekąski [8]
› inne produkty [2]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [23]
› McCann [18]
› Fortis [14]
› Starcom [12]
› MediaCom [11]
› Carat [4]
› Momentum [3]
› Pankreator [3]
› Alert Media Communications [2]
› Event Factory [2]
› Havas [2]
› K2 [2]
› Saatchi & Saatchi [2]
› Brand24 [1]
› Crispin Porter + Bogusky [1]
› Draft FCB + Ad Fabrika [1]
› Endorfina Events [1]
› Gorilla Agency [1]
› Grupa Leonardo [1]
› IQ Marketing [1]
› K2 Internet [1]
› Opus B [1]
› Red8 Digital [1]
› Red8 Events [1]
› Starlink [1]
› The New Black [1]
› VML [1]
marki
› Coca-Cola [17]
› Milka [4]
› Nestea [3]
› Fanta [2]
› Burn [1]
› g’tea [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kujawski [1]
› Oreo [1]
› Prince Polo [1]
› Prymat [1]
› Serenada [1]
› Sprite [1]
› Zozole [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA