KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Bakalland
Rieber Foods
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Delecta wspiera sprzedaż przed świętami
W okresie przedświątecznej sprzedaży Delecta połączy siły z marką Bakalland i w ramach cross-promocji zaproponuje konsumentom i detalistom pakiety z atrakcyjnym gratisem. Ponadto kategorię pieczeniową Delecty wspiera sponsoringowa kampania telewizyjna. W ...
2014-11-17 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Rieber Foods
marki:
Bakalland
,
Delecta
Delecta wspiera sprzedaż przed świętami
×
poprzedni
następny
Delecta rozpocznie eksport i produkcję marek własnych
Do połowy 2015 r. Bakalland i Delecta mają połączyć swoje działalności. Za 5 lat nowy podmiot ma odgrywać znaczącą rolę na skalę Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie spółki uzyskują łącznie ok. 400 mln ...
2014-10-16 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Rieber Foods
marki:
Delecta
Bakalland ma zgodę na przejęcie Delecty
Innova Phoenix uzyskała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie kontroli nad Rieber Foods - właścicielem marki Delecta - oraz nad Bakallandem, podał Bakalland. Uzyskanie zgody było warunkiem połączenia ...
2014-07-23 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
Rieber Foods
marki:
Delecta
Bakalland przejmuje właściciela Delecty
Lider rynku bakalii w Polsce przejął 100% udziałów w spółce Rieber Foods Polska, która jest właścicielem marki Delecta. Wartość transakcji wyniesie 100 mln PLN. Z komunikatu podanego przez Bakalland wynika, że ...
2014-05-26 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Rieber Foods
marki:
Delecta
Bakalland przejmuje właściciela Delecty
×
Kampania programu "Wiem, co wybieram"
Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych "Wiem, co wybieram" po raz kolejny uzyskała wsparcie Clear Channel Poland. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy w lipcu i sierpniu tego roku w 8 największych aglomeracjach ...
2012-07-09 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Bakalland
,
Rieber Foods
,
Sawex Foods
,
Unilever
,
Clear Channel
Kampania programu "Wiem, co wybieram"
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› akwizycje i fuzje [3]
› promocje i PR [2]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Rieber Foods [5]
› Agros-Nova [1]
› Sawex Foods [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [3]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› Clear Channel [1]
marki
› Delecta [4]
› Bakalland [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA