KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Initiative
Initiative
Liczba wyszukanych artykułów: 129
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
marki:
Grześki
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
×
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami ...
2024-10-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Papaya Films
marki:
Śliwka Nałęczowska
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
×
Startuje konkurs Oranżady Hellena na Roblox
Od 17 czerwca na platformie Roblox, na miłośników gier komputerowych oraz Oranżady Hellena Strzelająca, czeka niespodzianka - konkurs z nagrodami. Akcja ma na celu promocję uniwersum marki „Szalona Kraina Oranżady Hellena” ...
2024-06-17 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
LoveBrands Relations
marki:
Hellena
Startuje konkurs Oranżady Hellena na Roblox
×
Ruszyła kampania wizerunkowa marki Grycan
Nowa, szeroko zasięgowa kampania marki Grycan – Lody od pokoleń kontynuuje linię komunikacyjną z ubiegłego roku pod hasłem „Niezapomniany smak, tradycyjnie”. Od połowy maja do końca lipca materiały, które akcentują doskonały ...
2024-05-29 Soft drinks
firmy:
Grycan
,
Admetrics
,
Golden Submarine
,
Initiative
,
Mirage Studio
,
Solski Communications
marki:
Grycan
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Kampania King of the Night ma podkreślać misję marki napojów energetycznych, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą. Niezależnie od wybranej aktywności, Black zapewnia siłę, wytrzymałość i zdolność ...
2024-04-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
,
K2
,
MullenLowe
marki:
Black
Initiative wygrywa kolejny przetarg Foodcare
Agencja mediowa Initiative po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku. Initiative będzie nadal odpowiadać za opracowanie i ...
2024-04-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
Oranżada Hellena sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”
Oranżada Hellena została oficjalnym sponsorem 9. edycji interaktywnego reality show randkowego – „Love Island. Wyspa Miłości”. Oprócz brandingu w postaci scenografii i specjalnych zadań dla uczestników, przygotowano także konkurs z nagrodami ...
2024-03-19 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Oranżada Hellena sponsorem programu „Love Island. Wyspa miłości”
×
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
Do 24 grudnia przed wybranymi blokami programowymi, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, potrwa kampania sponsorska wspierająca komunikacyjnie świąteczny produkt Colian – Mikołaj Grześki. To kolejny, po spocie reklamowym „Polskie słodycze na polskie ...
2023-11-16 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Grześki
Telewizyjna kampania sponsorska Mikołaj Grześki
×
Słodycze Colian w nowym świątecznym spocie
Wystartowała świąteczna kampania reklamowa Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”, która potrwa od 13 listopada do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych i na platformie VOD. W tym ...
2023-11-13 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Peppers Ghost
marki:
Śliwka Nałęczowska
,
Goplana
,
Jeżyki
,
Grześki
,
Wafle Familijne
Słodycze Colian w nowym świątecznym spocie
×
poprzedni
następny
Jeremy Sochan ambasadorem marki 4Move
Grupa FoodCare potwierdziła zawarcie kontraktu ambasadorskiego z Jeremym Sochanem. Koszykarz występujący w lidze NBA stanie się twarzą napojów izotonicznych i funkcjonalnych 4MOVE. Nowy ambasador dołącza do grupy kilkunastu gwiazd sportu, z ...
2023-08-30 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Ancymony
,
Initiative
marki:
4Move
Somersby rusza z długofalową kampanią przyjazną zapylaczom
Pod koniec maja rozpoczęła się komunikacja kampanii edukacyjnej „Zapylamy z pomocą”, zainicjowanej przez Somersby i Fundację Pszczoła Musi Być. Marka z portfolio Carlsberg Polska szerzy wiedzę o zapylaczach i tworzy ogrody ...
2023-06-21 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
2koma7
,
Initiative
,
Just
,
Webrange
marki:
Somersby
Somersby rusza z długofalową kampanią przyjazną zapylaczom
×
Frugo Energy rusza z nową kampanią
25 maja startuje nowa kampania reklamowa napoju Frugo Energy. Kampania pod hasłem „Be Frr!” została stworzona przez GPD Agency i wyprodukowana przez Papaya Films. Jej celem jest odświeżenie wizerunku napojów energetycznych ...
2023-05-25 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
AMS
,
GPD
,
Initiative
,
Papaya Films
,
RTB House
marki:
Frugo
Kasztelan poleca się na grilla
Ruszyła ogólnopolska kampania marki przypominająca, że Kasztelan jest naturalnym towarzyszem grilla. Jednym z jej elementów jest seria nowych spotów telewizyjnych, których emisja trwa od 24 kwietnia br. Kampanii towarzyszą również działania ...
2023-04-26 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
BrainBox
,
Dynamo
,
Initiative
marki:
Kasztelan
Kasztelan poleca się na grilla
×
FoodCare promuje napój Black Spritz
Należąca do FoodCare marka napojów energetycznych Black rozpoczęła nową odsłonę kampanii, w której promuje najnowszy wariant smakowy Black Spritz - czytamy w portalu Marketing przy kawie. Za realizację prowadzonej w ...
2023-03-28 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
marki:
Black
Rusza kampania reklamowa marki Gellwe
Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową kampanię reklamową. Spoty prezentujące jedne z najpopularniejszych produktów Gellwe: Sernik borówkowy, Galaretkę Borówkową i Śnieżkę bitą śmietanę zobaczymy w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Marka ...
2023-03-15 Food & drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
,
Plej
marki:
Gellwe
Anna Starmach ponownie promuje Basię
Firma GoodMills Polska, właściciel marki mąki Basia, kontynuuje rozpoczętą przed rokiem współpracę z Anną Starmach, szefową kuchni, autorką książek kucharskich i portalu kulinarnego oraz jurorką polskiej edycji programów MasterChef i MasterChef ...
2022-12-05 Soft drinks
firmy:
GoodMills
,
Initiative
,
Reprise
,
Timecode
marki:
Basia
Karmi promuje Mrożoną Kawę 0,0%
Marka Karmi (Carlsberg) prowadzi kampanię Karmi Mrożona Kawa 0,0%. Ten wariant, to propozycja dla wszystkich, którzy pragną piwnego pobudzenia o smaku prawdziwej, zimnej kawy. - Kreacje nowej kampanii pokazują, że ...
2022-08-22 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Initiative
,
VMLY&R
marki:
Karmi
Karmi promuje Mrożoną Kawę 0,0%
×
poprzedni
następny
Kolejna odsłona konkursu „Graj w kolory”
Marka Somersby (Carlsberg) przygotowała drugą edycję konkursu "Graj w kolory". Tym razem będzie można wygrać pieniądze na stworzenie własnej, zielonej strefy odpoczynku. Łączna pula nagród to aż pół miliona złotych, a ...
2022-06-08 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
,
Dynamo
,
Havas
,
Initiative
,
Isobar
,
NAV Agency
marki:
Somersby
Kolejna odsłona konkursu „Graj w kolory”
×
Unique One organizuje akcje promocyjne dla Black
Marka Black (FoodCare), powierzyła agencji Unique One przygotowanie akcji promocyjnych dla marki Black. Akcje przebiegają pod hasłem: "Every Friday is Black Friday" i wykorzystują trzy mechanizmy: kup i odbierz, loterię promocyjną ...
2022-06-06 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
,
Insignia
,
RTB House
,
Unique One
marki:
Black
Unique One organizuje akcje promocyjne dla Black
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [3]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [10]
› kiedykolwiek [129]
działy
› promocje i PR [123]
› innowacje i nowości [12]
› handel [8]
› badania [2]
› zagranica [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carlsberg [55]
› Colian [48]
› FoodCare [7]
› Tchibo [6]
› Tesco [6]
› Browar Okocim [3]
› GoodMills [2]
› Grycan [1]
› Rossmann [1]
› Storck [1]
› Żabka [1]
› ZM Madej Wróbel [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [55]
› słodycze i przekąski [40]
› napoje bezalkoholowe [27]
› kawa i herbata [7]
› inne produkty [4]
› mięso i ryby [2]
› owoce i warzywa [1]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Initiative [129]
› Kolterman Media Communications [39]
› Upside [13]
› Grey [12]
› Kamikaze [11]
› Dynamo Film [10]
› Red8 Advertising [9]
› BrainBox [8]
› Grandes Kochonos [8]
› Papaya Films [8]
› Pure Play [8]
› Highnoon.pl [7]
› Just [7]
› Reprise [6]
› DDB & Tribal [4]
› Havas [4]
› NAV Agency [4]
› Gong [3]
› Gutenberg [3]
› Lemon [3]
› MullenLowe [3]
› Opus B [3]
› OTO Film [3]
› Peppers Ghost [3]
› Publicis [3]
› Ancymony [2]
› Dynamo [2]
› First Line [2]
› First Line Polska [2]
› G3 [2]
› Isobar [2]
› Lemon Film [2]
› M-int PR [2]
› Noble Graphics [2]
› Papaya [2]
› Propeller Film [2]
› RTB House [2]
› VMLY&R [2]
› Work&Fun [2]
› 2koma7 [1]
› 3M Project [1]
› Admetrics [1]
› AMS [1]
› Arskom Sport Brokers [1]
› Atmedia [1]
› AżTuNagle [1]
› Brand Bridge [1]
› Brandman [1]
› Business Consulting Media Miejskie [1]
› Codemedia [1]
› Dragon Rouge [1]
› EDDA [1]
› FCB&theMilkman [1]
› Golden Submarine [1]
› GonnaBe [1]
› Good Looking Studio [1]
› GPD [1]
› Gynkar [1]
› Human Ark [1]
› Insignia [1]
› K2 [1]
› Komunikado [1]
› Kore [1]
› LoveBrands Relations [1]
› Love To Talk [1]
› M5 [1]
› Mediabrands Studios [1]
› MediaCom [1]
› Mirage Studio [1]
› Na-Ty [1]
› NaTy [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Plej [1]
› Schulz Digital [1]
› Sfera [1]
› Solski Communications [1]
› Spacecamp [1]
› Sputnik Studio [1]
› They.pl [1]
› Timecode [1]
› Unique One [1]
› VML [1]
› Webrange [1]
marki
› Grześki [17]
› Somersby [14]
› Hellena [13]
› Okocim [13]
› Familijne [8]
› Harnaś [8]
› Śliwka Nałęczowska [6]
› Tchibo [6]
› Goplana [5]
› Jeżyki [5]
› Kasztelan [5]
› Akuku! [3]
› Black [3]
› Solidarność [3]
› Żatecky [3]
› Żatecky Svetly Lezak [3]
› Basia [2]
› Birell [2]
› Karmi [2]
› S&R Garage [2]
› Wafle Familijne [2]
› 4Move [1]
› Carlsberg [1]
› enerBIO [1]
› Frugo [1]
› Garage [1]
› Gellwe [1]
› Grimbergen [1]
› Grycan [1]
› Madej Wróbel [1]
› Toffino [1]
› Value [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA