KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MediaCom
PZL
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Coca-Cola Zero Cukru z nową ambasadorką
W kwietniu Coca-Cola wprowadziła nową recepturę napoju Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą hasła "Najlepsza Coca-Cola ever?" marka zapraszała do spróbowania produktu. Teraz do odpowiedzenia sobie na to pytanie zachęca nowa ambasadorka ...
2021-05-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Żabka
,
24/7Communication
,
Easy Hell
,
Liquid Thread
,
McCann
,
MediaCom
,
PZL
marki:
Coca-Cola
Coca-Cola Zero Cukru z nową ambasadorką
×
Nowy spot promujący markę Łomża
W niedawno emitowanym w telewizji filmie reklamowym, wyjaśniano różnice pomiędzy zwykłym spacerem a łomżingiem. Teraz, poprzez nowy spot, marka odpowiada na kolejne pytanie: czy łomżing można uprawiać w strojach służbowych ...
2014-05-29 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
Bomaye
,
MediaCom
,
PZL
marki:
Łomża
Kolejna odsłona kampanii marki Łomża
Marka Łomża (Van Pur) rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Pierwszy spot z nowego cyklu filmów utrzymanych w konwencji łomżingu trafił do emisji 19 maja. Nowy spot telewizyjny Łomży pokazuje różnicę między ...
2014-05-20 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
,
PZL
marki:
Łomża
"Nordic łomżing" reklamuje markę zimą
16 grudnia rozpoczęła się kampania promocyjna piwa Łomża (Browary Regionalne Łomża). To pierwsza reklama telewizyjna marki przygotowana z myślą o okresie poza właściwym sezonem piwnym. Spot zatytułowany "Nordic łomżing" utrzymany ...
2013-12-19 Food & drinks
firmy:
Browar Łomża
,
MediaCom
,
PZL
marki:
Łomża
Piwo Łomża Lemonowe wsparte kampanią
Rusza kampania promująca nowe piwo smakowe Łomża Lemonowe (Van Pur). Działania będą prowadzone w telewizji, radiu oraz internecie. Kampania promująca nowe piwo będzie realizowana do końca wakacji. Spoty reklamowe w ...
2013-05-22 Food & drinks
firmy:
Van Pur
,
MediaCom
,
PZL
,
Touch Ideas
marki:
Łomża
Piwo Łomża Lemonowe wsparte kampanią
×
poprzedni
następny
Tysiące produktów w obniżonej cenie w Tesco
Sieć handlowa Tesco zapowiada, że od środy obniża ceny tysięcy produktów. Z nowej oferty można skorzystać w każdym z 450 sklepów sieci na terenie całego kraju. W przypadku największych sklepów ...
2013-05-09 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
MediaCom
,
PZL
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Tesco. Jej twarzą po raz kolejny jest Robert Makłowicz. Podróżnik i krytyk kulinarny, który dotychczas inspirował i uczył, jak gotować, tym razem został Łowcą Smaku. Sam ...
2012-10-19 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Codemedia
,
Lemon Sky
,
MediaCom
,
PZL
Robert Makłowicz twarzą produktów marki Tesco
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [2]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Van Pur [3]
› Tesco [2]
› Browar Łomża [1]
› Coca-Cola [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [4]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
› Bomaye [1]
› Codemedia [1]
› Easy Hell [1]
› Lemon Sky [1]
› Liquid Thread [1]
› McCann [1]
› Touch Ideas [1]
marki
› Łomża [4]
› Coca-Cola [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA