KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Roots
Starcom
Liczba wyszukanych artykułów: 17
Legenda Jerzego Dudka w kampanii Heinekena
Rozpoczyna się kampania promocyjna marki Heineken nawiązująca do emocji sportowych towarzyszących meczom Ligi Mistrzów. W roli głównej pojawił się Jerzy Dudek - legenda najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich i pierwszy Polak w ...
2018-02-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Publicis
,
Roots
,
Starcom
marki:
Heineken
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
Warka rozda 4 mln paczek chipsów Lay’s
Marka piwa Warka (Grupa Żywiec) rozda w najnowszej loterii podkapslowej aż 4 mln paczek chipsów Lay's (PepsiCo). Startującą 1 lipca promocję wesprze kampania w telewizji, VOD i social mediach. Mechanizm ...
2017-06-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
PepsiCo
,
G3
,
Global
,
LVOV
,
Papaya Films
,
Roots
,
Starcom
,
Televisor
,
The Digitals
marki:
Lay's
,
Warka
Żywiec promuje Męskie Granie 2017
Ruszyła kampania promująca Męskie Granie - trasę koncertową, której wyłącznym sponsorem jest marka Żywiec. Od dzisiaj w telewizji emitowane będą spoty wspierające muzyczne wydarzenie. W wyświetlanych w ogólnopolskich i tematycznych ...
2017-06-29 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Rusza Loteria marki Specjal
Marka piwa regionalnego Specjal z oferty Grupy Żywiec zaprasza konsumentów do udziału w Legendarnej Loterii, gdzie do wygrania są miliony piw Specjal oraz tysiące nagród - kufle i bluzy z grafikami ...
2017-06-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
marki:
Specjal
Milion piw i koszulki Legii w promocji Królewskiego
W województwie mazowieckim i lubelskim ruszyła loteria typu instant win "Otwórz się na wygrywanie!" marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec). Konsumenci mogą wygrać ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii ...
2017-06-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
marki:
Królewskie
Żywiec promuje piwo APA i Białe
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię promującą dwa warianty gatunkowe piwa Żywiec: APA i Białe. Akcja jest prowadzona pod hasłem "Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować". Reklamy Żywca APA podkreślają, że ...
2017-05-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Opus Film
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Planeta Warka odkrywa nowe oblicze
Planeta Warka wraca i w emitowanym od 17 kwietnia nowym spocie odsłania kolejne oblicza męskiego świata. Tym razem przy muzyce filmowej legendy "Siedmiu wspaniałych". Nowy spot to kontynuacja ubiegłorocznej kampanii ...
2017-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Film Produkcja
,
LVOV
,
Roots
,
Starcom
,
Televisor
,
The Digitals
marki:
Warka
Marka Specjal wykorzystuje podania w kampanii
Marka piwa Specjal rozpoczęła kampanię "Legenda Północy". Sięga w niej do historii i przypomina niemal 30 lokalnych podań. Specjal Jasny Pełny powstał w 1978 r. To marka piwa pochodząca z ...
2017-04-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Roots
,
Starcom
,
Wilk Studio
marki:
Specjal
Marka Specjal wykorzystuje podania w kampanii
×
Kolejna odsłoną kampanii „Chce się Ż”
Rozpoczęta w ubiegłym roku komunikacja Żywca, oparta na kreatywnym koncepcie "Chce się Ż", przyniosła marce wzrosty wszystkich wskaźników wizerunkowych, zaś sama kampania otrzymała liczne branżowe nagrody. Kampania buduje wizerunek marki ...
2017-04-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Roots
,
Starcom
,
VML
marki:
Żywiec
Desperados rozdaje „Dotacje na kreację”
3 kwietnia rozpoczęła się promocja konsumencka Desperadosa "Dotacje na kreacje", w której codziennie, przez trzy kolejne miesiące, wygrać będzie można nagrody pieniężne o wartości 1000 zł i 200 zł. Raz na ...
2017-04-06 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Brave
,
K2
,
Roots
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados rozdaje „Dotacje na kreację”
×
Nowy wariant marki Heineken w Polsce
Na nasyconym rynku piwa coraz większą rolę odgrywają trendy konsumenckie. Żyjący aktywnie Polacy szukają dla siebie nowych rozwiązań, pozwalających godzić obowiązki z możliwością sięgania po ulubiony trunek. Rośnie też popularność piw ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
Roots
,
Starcom
marki:
Heineken
Nowy wariant marki Heineken w Polsce
×
poprzedni
następny
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania wyjątkowych miejsc. - Każda z dzielnic ma swój ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Good Looking Studio
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
×
poprzedni
następny
Leżajsk odkrywa uroki Podkarpacia
Naturalne piękno podkarpackich krajobrazów i chwile błogiego relaksu - w nowej kampanii piwo Leżajsk (Grupa Żywiec) odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury ...
2017-03-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Film Produkcja
,
Focus Media Group
,
Just
,
Roots
,
Starcom
marki:
Leżajsk
Leżajsk odkrywa uroki Podkarpacia
×
Strongbow wprowadził butelkę w nowej pojemności
Marka cydru numer 1 na świecie, wychodząc naprzeciw preferencjom klientów, obok dotychczasowego opakowania 330 ml, dla smaku Gold Apple wprowadza nową, większą butelkę o pojemności 800 ml. Cydr Strongbow w ...
2017-03-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Insignia
,
Roots
,
Starcom
marki:
Strongbow
Rusza największa loteria w historii Tatry
Tatra (Grupa Żywiec) startuje z największą w historii marki loterią promocyjną "Tatra co sekundę, sto złotych co godzinę!". W tym roku konsumenci będą mogli wygrać 18 mln piw Tatra Jasne Pełne ...
2017-02-01 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
G3
,
Global
,
Golden Submarine
,
Heart & Brain
,
MH Art
,
Roots
,
Starcom
marki:
Tatra
Wakacyjna kampania promocyjna Warki Radler
W poniedziałek rozpoczęła się kampania telewizyjna Warki Radler (Grupa Żywiec). Spoty ukazujące wakacyjne przygody grupy przyjaciół podkreślają zalety nowego opakowania wersji bezalkoholowej produktu. W kampanii pokazane są wszystkie warianty smakowe ...
2016-07-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Hypercrew
,
LVOV
,
Roots
,
Starcom
marki:
Warka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [17]
działy
› promocje i PR [17]
› innowacje i nowości [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [16]
› Heineken [1]
› PepsiCo [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [17]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› G3 [4]
› Just [4]
› 2012 [3]
› Golden Submarine [3]
› LVOV [3]
› Twin [3]
› VML [3]
› Wilk Studio [3]
› Film Produkcja [2]
› Global [2]
› Opus Film [2]
› Televisor [2]
› The Digitals [2]
› Brave [1]
› Focus Media Group [1]
› Good Looking Studio [1]
› Heart & Brain [1]
› Hypercrew [1]
› Insignia [1]
› K2 [1]
› MH Art [1]
› Papaya Films [1]
› Publicis [1]
marki
› Królewskie [3]
› Warka [3]
› Żywiec [3]
› Heineken [2]
› Specjal [2]
› Desperados [1]
› Lay's [1]
› Leżajsk [1]
› Strongbow [1]
› Tatra [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA