KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
OMD Media Direction
Opus B
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Jurajska rozpoczyna kampanię wspierającą relaunch marki
Rozpoczęła się digitalowa kampania wody Jurajska (Hortex), wspierająca relaunch całej marki. Działania obejmują zasięgową kampanię na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Ich trzonem są materiały video i animacje stworzone na potrzeby ...
2021-05-25 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Jurajska
Wystartowała kampania soków Hortex
Ruszyła kolejna odsłona kampanii w ramach stałej współpracy Opus B z Hortex. Działania dotyczą soków 100%. Zespół agencji stworzył serię spotów TV oraz key visuale, na bazie których powstały materiały POS ...
2020-09-22 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
,
Dynamo Films
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Pure Play
marki:
Hortex
Matka Natura w kolejnym spocie Horteksu
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Hortex, promująca soki pomarańczowe w nowych opakowaniach. Za kreację kolejny rok z rzędu odpowiada Opus B. - Koncept kreatywny opiera się na bliskiej, emocjonalnej i ...
2017-11-13 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Lunapark
,
OMD Media Direction
,
Opus B
,
Papaya Films
marki:
Hortex
Kolejna odsłona kampanii Hortex z Matką Naturą
Najnowszy spot jest kontynuacją kampanii "Pasję mamy w Naturze!", w której pojawia się postać Matki Natury. - Reklama w rozpoznawalnej teledyskowej formie, nie tylko przedstawia napoje Hortex jako idealny sposób ...
2017-05-08 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
OMD Media Direction
,
Opus B
marki:
Hortex
Kolejna odsłona kampanii Hortex z Matką Naturą
×
Nowy bohater w spotach marki Hortex
Trwa kampania reklamowa zup mrożonych marki Hortex. W spocie dąb opowiada o miłości Matki Natury i Horteksu. Kampania podkreśla, że oferta zup mrożonych marki obejmuje wiele różnych wariantów, w tym ...
2017-01-19 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
OMD Media Direction
,
Opus B
marki:
Hortex
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Hortex [5]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [4]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› Opus B [5]
› Asap&Asap [2]
› Pure Play [2]
› Dynamo Films [1]
› Lunapark [1]
› Papaya Films [1]
marki
› Hortex [4]
› Jurajska [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA