KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
Lubella
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Grupa Maspex z Carrefour testuje Pasta Station
Refillomat pozwalający kupować makaron do własnych opakowań to nowe rozwiązanie wprowadzane przez Grupę Maspex w ramach realizacji celów ogłoszonych w Strategii Zrównoważonego Rozwoju "Efekt Kolibra" związanych z ograniczeniem plastiku i dążeniem ...
2022-08-31 Soft drinks
firmy:
Carrefour
,
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Swapp!
marki:
Lubella
Grupa Maspex z Carrefour testuje Pasta Station
×
Maspex przetestuje Pasta Station Lubelli
Przez kilka ostatnich miesięcy Grupa Maspex pracowała nad pilotażowym wprowadzeniem refillomatu do makaronu. Innowacyjne urządzenie ma pozwolić na zakup makaronów Lubella przez klientów sieci handlowych do własnych opakowań - informują Wiadomości ...
2022-07-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
marki:
Lubella
Perowskitowe etykiety cenowe
Saule Technologies wprowadza do oferty pierwsze na świecie elektroniczne etykiety cenowo-reklamowe PESL, zasilane perowskitowymi ogniwami fotowoltaicznymi. Dzięki współpracy z Google Platform można zarządzać nimi zdalnie. Wśród firm zainteresowanych produktem znalazły się ...
2021-11-26 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Saule Technologies
marki:
Lubella
Perowskitowe etykiety cenowe
×
Wspólny konkurs sieci Lewiatan i marki Lubella
5 hulajnóg Micro White oraz 50 bidonów co tydzień czeka na zwycięzców konkursu "Kupuj płatki śniadaniowe i wygrywaj nagrody", który został przygotowany dla Klientów sieci Lewiatan przez markę Lubella (Grupa Maspex) ...
2019-08-02 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lewiatan
,
Lubella
marki:
Lubella
Wspólny konkurs sieci Lewiatan i marki Lubella
×
"Śniadanie Daje Moc" - jedną z najlepszych kampanii CSR w Europie
Koalicja Partnerstwo dla Zdrowia, tworzona przez Danone, Lubellę, Biedronkę oraz Instytut Matki i Dziecka, otrzymała brązową statuetkę w 9. edycji konkursu International Business Awards 2012 w kategorii najlepszego programu z zakresu ...
2012-08-20 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Danone
,
Lubella
"Śniadanie Daje Moc" - jedną z najlepszych kampanii CSR w Europie
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [4]
› inwestycje [2]
› innowacje i nowości [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [4]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Danone [1]
› Lewiatan [1]
› Saule Technologies [1]
› Swapp! [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [5]
› słodycze i przekąski [1]
marki
› Lubella [4]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA